Mikä on markkina-arvoni
Jos sellaista on olemassa.
- 33 vuotias, nainen
- amk-tutkinto ja yliopistotutkinto
- yksi lapsi, eronnut
- pituus 168cm, paino 58kg
- ihan nätti, ihan tyylitajuinen kuten monet muutkin ikäiseni
Löytyyköhän samanlaista miestä minulle?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
- 33 vuotias, nainen
- yksi lapsi, eronnut
- ihan nätti, ihan tyylitajuinen kuten monet muutkin ikäiseniLöytyyköhän samanlaista miestä minulle?
Riippuu varmaan miehen määritelmästä. Jos joku on tehnyt sukupuolenvaihdosleikkauksen, mutta on kyseisen maan lain silmissä edelleen mies, hän täyttäisi vaatimuksesi.
Naisen markkina-arvon kaava:
(Naisen arvo tyttärenä (molempien vanhempien yhteissumma)+(Naisen arvo äitinä/lasten lukumäärä)x(palkka/seksikumppanien määrä))/Vanderbiltin vakio*
*Kuppikoko+vaginan tiukkuus newtoneissa.
ts. ei sellaista ole.
Hassua että lassukoiden markkina-arvo-ajattelu on lyönyt joillakin naisillakin läpi. Ihmisellä ei ole markkina-arvoa, kumppanin valinta on vähän monisyisempi juttu kuin lehmän arviointi karjamarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Hassua että lassukoiden markkina-arvo-ajattelu on lyönyt joillakin naisillakin läpi. Ihmisellä ei ole markkina-arvoa, kumppanin valinta on vähän monisyisempi juttu kuin lehmän arviointi karjamarkkinoilla.
Kyllä olen naisena täysin samaa mieltä. Mutta silti Laasasen markkina-arvoteoria varmaan jossain määrin pätee populaatiotasolla, täytyy olla sokea-denialisti sen kieltääkseen. Eli ap, ulkonäöllä valitettavasti on aika paljon vaikutusta (hyvän!) miehen saamisessa, muiden ominaisuuksien lisäksi tietysti. Eli ole mukava, keskusteleva ja pyri näyttämään itsesi sellaisena kuin olet. Ole myös naisellinen, äläkä ole liian helppo. Lapsen takia ehkä vielä neuvoisin sinua suuntaamaan hieman itseäsi vanhempiin miehiin. 😉N42
Otatko suikkuliin, nieletkö lastin. Entäpä anaali ? Jos et et ja ei, keskity lapseesi ja unohda mies.
Yksinhuoltajanaisissa on valitettavan paljon ei-niin-täyspäisiä tapauksia. Joten minun kohdallani "markkina-arvoa" määrittelee lähinnä psyyken puoli. Mistään markkina-arvoista en koskaan itse puhuisi.
Ulkonäkö on sitten toki plussaa sen päälle, mutta ihan tavallisen näköinen kävisi paremmin kuin hyvin. Henkisestä tasostasi kertoo valitettavasti negatiivista tällaisen insta-tyyppisen teinialoituksen laittaminen. Ajattelet, että ihmistä mitataan jollain tyylitajulla tai sen puutteella parisuhteeseen hakeutumisessa.
Alkeellista!
Mies 38v.
Huokaus. Viestisi oli varmasti viinahuuruissa kirjoitettu, et kai selvänä kirjoittaisi mitään näin noloa? Tosin jo se, että kirjoitat tällaisia, on hyvin huono asia sinusta ja kertoo paljon. Ulkonäkö ei merkitse mitään jos ihminen on ihan sekaisin sisältä.
Pääkaupunkiseudulla heikohko, muissa isoissa kaupungeissa ihan ok, maaseudun pikkupaikkakunnilla tositosikova, tuppukylissä olet kuningatar jota palvotaan ja josta nähdään seksiunia.
Sanoisin AKTN johtuen lapsesta ja korkeasta iästä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa AKTN?
Vierailija kirjoitti:
- 33 vuotias, nainen
- yksi lapsi, eronnut
- ihan nätti, ihan tyylitajuinen kuten monet muutkin ikäiseniLöytyyköhän samanlaista miestä minulle?
Haluat 168-senttisen miehen???? Miksi pitää olla moinen teletappi?
En ottaisi ikinä yh-naista, johtuen narsistisesta persoonallisuushäiriöstä tai miksi sen haluattekin kuvailla. Haluan lapsettoman ja tavallisen näköisen naisen. T: mies
Aika pieni mies sinulla on toiveissasi? Kyllähän tuon kokoisia toki löytyy, mutta kun nättikin vielä pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa AKTN?
Alemman keskitason nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen naisena täysin samaa mieltä. Mutta silti Laasasen markkina-arvoteoria varmaan jossain määrin pätee populaatiotasolla, täytyy olla sokea-denialisti sen kieltääkseen. Eli ap, ulkonäöllä valitettavasti on aika paljon vaikutusta (hyvän!) miehen saamisessa, muiden ominaisuuksien lisäksi tietysti. Eli ole mukava, keskusteleva ja pyri näyttämään itsesi sellaisena kuin olet. Ole myös naisellinen, äläkä ole liian helppo. Lapsen takia ehkä vielä neuvoisin sinua suuntaamaan hieman itseäsi vanhempiin miehiin. 😉N42
totta kai se pätee, en ymmärrä miksi sitä kielletään, nimensä takiako? kuulostaako markkina-arvo liian karulta?
kun katson koulustani entisiä tanssijoita, taitoluistelijoita yms., niin kaikilla niillä tuntuu olevan ukkona joku 185cm+ entinen lätkäjätkä tai fudiksen pelaaja, nykyinen äärimmäisen kunnianhimoinen ktm, otm, tms. totta helvetissä on poikkeuksia mutta kun isoa kuvaa katsoo, niin noin se näyttää menevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kyllä, että pätee populaatiotasolla. Mutta kenenkään markkina-arvoa ei voi laskea suoraan, koska jos ajatellaan parisuhdetta hakevia, heitäkin on eri ikäisiä ja eri koulutuksen saaneita, eri kulttuurissa kasvaneita, erilaisen henkilöhistorian omaavia, jne. => muuttujia on aivan valtava määrä. Sen verran toki voi sanoa, että harvemmin nuori komea mies valitsee vanhan mummon puolisokseen, ja että että tiettyjä todennäköisyyksiä on. Yksilötasolla ne eivät kuitenkaan merkitse lähes mitään.
Aina löytyy mies, jos ei ala nirsoilee liikaa. Monen miehen oon kuullut sanovan "en ota naista jolla lapsi". Ovat sit päätyneet naisen kanssa jolla on lapsi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
totta kai se pätee, en ymmärrä miksi sitä kielletään, nimensä takiako? kuulostaako markkina-arvo liian karulta?
kun katson koulustani entisiä tanssijoita, taitoluistelijoita yms., niin kaikilla niillä tuntuu olevan ukkona joku 185cm+ entinen lätkäjätkä tai fudiksen pelaaja, nykyinen äärimmäisen kunnianhimoinen ktm, otm, tms. totta helvetissä on poikkeuksia mutta kun isoa kuvaa katsoo, niin noin se näyttää menevän.
Kyseessä on alkukantainen kieltoreaktio. Markkina-arvoteoria esittää, että ihmisten pariutumista voi tietyllä tarkkuudella ennustaa. Tämä ilmeisesti joidenkin mielestä uhkaa ajatusta kohtalosta ja rakkauden sattumanvaraisuudesta tms. Ihmisillä on tapana kieltää kaikki maailmankuvaansa tai arvojaan uhkaavat asiat.
Suosittelen kaikille Osmo Tammisalon teosta Rakkauden evoluutio. Siinä käydään ansiokkaasti läpi pariutumiseen liittyviä kysymyksiä.
Jos et halua mahdollisimman montaa kumppania, markkina-arvolla ei ole mitään merkitystä. Jos löytää yhden hyvän, niin mitä väliä sillä on miten suosittu on suuren yleisön silmissä.