Mitä teet, jos provosoidut TOSI TOSI paljon jostain mielipiteestä tai aloituksesta tällä palstalla tai muualla?
A. Intät vaikka tappiin asti
B. Intät aikasi ja alat sitten haistattelemaan
C. Kerrot mielipiteesi ja menet itkien nukkumaan palautteen johdosta
D. Klikkaat äkkiä itsesi pois aloituksesta ja unohdat
E. Muu, mikä
Kommentit (19)
jos tosi pahasti provosoidun niin suljen sivun, suljen ikkunan, suljen selaimen, suljen koneen, menen peiton alle ja lasken kymmeneen
sitten mieheni kysyy "Mikä on?"
ja vastaan: en halua enää elää
D. Saatan kertoa mielipiteenikin, mutten jää lukemaan sen enempää.
En yleensä provosoidu, mutta D, koska en käytä arvokasta aikaani idiootteihin tai säälittäviin elämättömiin trolleihin.
Kirjoitan lyhyen mielipiteen. Ne kirjoitukset, joista minä provosoidun, ovat katoavaista laatua, joten en vaivaudu kirjoittamaan pitkästi enkä usein.
A.
Asialinjalla tepsii aina.
Tosin unelmahöttöä viljeleviin ei järkipuhe vaikuta. Ovat sen verran vahvasti aivopestyjä. Pitkittyvä kurjuus sitten nujertaa heidät ehkä vuoden 2020 tienoilla.
D tai E. Jos E, niin normaalisti käyn keittämässä teetä ja jatkan datailua av:lle. Joskus vastaan aloitukseen, joskus suljen sen.
E ja masturboin, niin ei enää harmita.
Ps. Hei Exopol! :) Jos olet se sama, joka kirjoitteli tuolla nimimerkillä silloin joskus keväällä rekisteripakon aikaan.
E, luen provon ääneen miehelleni ja pilkkaamme sitä yhdessä.
F, ilmoitan viestin ylläpidolle asiattomaksi.
Täällä A, facessa D. Olen oppinut kantapään kautta, että ei kannata tuttujen kanssa alkaa inttämään, menee välit. Täällä sen sijaan saa päästellä sydämensä kyllyydestä! :D
A Mutta melkein koskaan vastapuoli ei intä sitten enää jossain vaiheessa, vaan vain katoaa. Oon aika kova inttämään. Vain kerran muistan, että "voitin" ja minusta me ainakin löimme virtuaalikättä päälle vastapuolen kanssa, joka intti niin kauan kanssani, että sain mielipiteeni perille. Ja soi voiton minulle. Vieläkin lämmittää se muisto.
E. Rupeen ivaan ja pelleileen lapsellisesti
E: meen ulos ja juoksen vähintään viisi kertaa talon ympäri samalla huutaen kurkuntäydeltä peeeeeerkelee. Sitten tuun sisälle ja hakkaan sohvatyynyjä niin paljon kun ikinä jaksan. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Hei Exopol! :) Jos olet se sama, joka kirjoitteli tuolla nimimerkillä silloin joskus keväällä rekisteripakon aikaan.
Hei vaan, ja ihan se sama oon..=) Vähän vähemmän kylläkin palstalla nykyään, kun en aina jaksa tätä peetä täällä.
Oon kai jämähtänyt "hyvien provojen aikaan", perseisiin käsiin, ja Janin lehtipihviin. Tämä nykyinen provoilu pilasi palstan. Toki sinnikkäästi vielä yritän, mutta tuo D vaihtoehto itellänikin on nykyään ollut se paras vaihtoehto..
Vaihtoehto D. En anna idioottien ihmisten pilata päivääni. Usein tällaisen jälkeen pysyn palstalta pois pitkään, inhottavien ja ilkeiden ihmisten kiintiö on tullut niin sanotusti hetkeksi täyteen. Mies ei ymmärrä tätä palstailua, pitää av:ta ihan roskapaikkana, kun luen hänelle näitä juttuja täältä.
F. Pyydän ylläpitoa poistamaan ketjun/viestin.
Joko A tai D.