Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clearblue ovulaatiotestit

Vierailija
23.01.2016 |

Olen aikaisemmin käyttänyt tavallisia kaupan ovulaatiotestejä, niitä tikkuja joihin tulee kaksi viivaa. Lääkäri ehdotti, että nyt testataan Clearbluen testillä ja ostin eilen sen apteekista. Maksoi aika paljon, melkein 50 euroa kuin kaupan testit 10 euroa. Luin edellisiltana käyttöohjeet ja aamulla yritin tehdä testin käyttöohjeita seuraamalla. Ensimmäinen testi epäonnistui, työnsin liuskapuolen siihen digitaaliseen laitteeseen ja se naksahti ohjeen mukaan. Pissaan kastettua testiin ei tullut tulosta, vaan se jäi vilkkumaan ja luin käyttöohjeesta, ettei testi ollut paikallaan (vaikka siitä kuului naksahdus!). Tein perään toisen testin, työnsin sen liuskan digitaaliseen laitteeseen, kuului naksahdus, digitaalinäyttö näytti ok:ta, kastoin tikun pissaan ja sen jälkeen digitaalinen osa ei jostain syystä alkanut testaamaan, vaan jämähti paikalleen ja taas luin ohjeista, että testin tekeminen epäonnistui. Olen lukenut Clearbluesta pelkkää hyvää ja nyt en jostain syystä saa yhtään testiä onnistumaan. Onko minulla ns. maanantaikappale vai mikä tässä mättää? Harmittaa, kun yksi liuska maksaa melkein 5 euroa ja menee ihan hukkaan. Ohjeita olen lukenut edestakaisin ja tehnyt kaiken niin kuin pitää, mutta siitä huolimatta en ole onnistunut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä testi on se, mihin pitäisi tulla se naaman kuva jos on ovulaatio tulossa ja pelkkä tyhjä ympyrä, jos ei ole tulossa. Toistaiseksi en ole saanut kumpaakaan, ekaan tikkuun jäi vilkkumaan pelkkä tikun kuva ja toiseen tikkuun jäi tikun kuva eli molemmat epäonnistuivat.

Vierailija
2/8 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri taitaa saada tuon merkin edustajalta hyvät pullat. Ihan markettitavaralla pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri taitaa saada tuon merkin edustajalta hyvät pullat. Ihan markettitavaralla pärjää.

Ollaan markettien liuskoilla yritetty lasta ja nyt lääkäri ehdotti, että kokeillaan Clearbluen testiä, sillä se on kuulemma kaikkein tarkin ja luotettavin. Harmittaa vaan, kun testipaketti oli niin kallis ja kaksi tikkua on mennyt jo hukkaan. Mielestäni vika ei ole minussa, sillä olen lukenut ohjeita kirjaimellisesti, enkä onnistu testin teossa. Markettien liuskatestien kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
4/8 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä oisit saanut ton paaaaljon halvemmalla

Vierailija
5/8 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä oisit saanut ton paaaaljon halvemmalla

No ei ollut aikaa tilata. Jos kokemusta testistä, oletko onnistunut tekemään sen vai onko tullut epäonnistuneita?

Vierailija
6/8 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piditkö testiliuskaa virtsassa tarpeeksi kauan? Itselläni epäonnistui aina kun pidin liian vähän aikaa.. n.15s ois sopiva aika.

Vierailija
7/8 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös nuo kaupan tavalliset ovi tikut ole nimen omaan herkempiä kuin clearblue

Vierailija
8/8 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut plussan ihan halvoilla markettitesteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi