Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarus on pahin.

Vierailija
23.01.2016 |

Miksi sisarukset monesti kuvittelevat, että heillä on oikeus puuttua sisarustensa asioihin tai ainakin arvostella niitä?
Huolimatta siitä, kuinka hyvissä (huonoissa/etäisissä) väleissä toisesta ollaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä oot niin uusavuton kaikessa ja holhouksen tarpeessa että pakkohan meidän on!!!

Vierailija
2/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sisareni ei ymmärtänyt ja sen takia katkaisin välit. Jossain vaiheessa narsistille on laitettava rajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sisarukset monesti kuvittelevat, että heillä on oikeus puuttua sisarustensa asioihin tai ainakin arvostella niitä?

Huolimatta siitä, kuinka hyvissä (huonoissa/etäisissä) väleissä toisesta ollaan.

Et olis voinut paremmin asiaa ilmaista. Tai ainakin meidän sisarusparvessa asia on just noin ja vuosi vuodelta pahenee. Asiat lauotaan tosi ilkeesti ja mahdollisimman loukkaavasti, jokainen asia pitää arvostella ja kun jätän yksityisasiat kertomatta ja siitä "jää kiinni" niin voi sitä kiukuttelun määrää. Mun puolesta noi minun nuoremmat sisaret saa pitää tunkkinsa, en kerro heille enää yhtään omaa asiaa, enkä kysele heiltä enää mitään, mitä vähemmän ollaan tekemisissä sen paremmat välit on.senkin voin kertoa etten edes synnytysvsairaalassa, just synnyttäneenä säästynyt pittuilulta ja kiukutteluilta. Syy: pistin tiedon synnytyksen alkamisesta tekstarilla, kun olis pitänyt soittaa.. et silleen... oli pikkasen parempaa tekemistä...

Vierailija
4/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sitä pilata oman elämänsä jos tahtoo. Minä olen yrittänyt niin nätisti kuin ikinä voi vihjata, että laskut pitäisi maksaa, mutta olen pahis kun sellaisilla asioilla kiusaan. Kohta on sisarus asunnoton. Onneksi sentään RAY:tä ja pitsayrittäjiä on tuettu olan takaa. :/

Vierailija
5/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sisareni ei ymmärtänyt ja sen takia katkaisin välit. Jossain vaiheessa narsistille on laitettava rajat.

Mä ajattelen susta sisko aivan samalla tavalla. Eikö olekkin hassua?

A.P

Vierailija
6/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että: Kuinka mä voisin edes olla narsisti! :D

Äitimmehän rakasti mua.

Vierailija
7/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Syy: pistin tiedon synnytyksen alkamisesta tekstarilla, kun olis pitänyt soittaa.. et silleen... oli pikkasen parempaa tekemistä...

Ihan itse kyllä myös kerjäät verta nenästäsi. Jos ilmoittelee jostain synnytyksen alkamisesta, niin silloin ilmeisesti haluaa, että suku puuttuu siihen synnytykseen. Itsellä ei tulisi mieleenkään raportoida synnytyksen alkamisesta kenellekään muulle kuin miehelle. Miehen on sitten pakko ollut kertoa äidilleen, kun lapsia on vienyt sinne hoitoon.

Eli vinkki: Ei kannata olla niin laverteleva. Mitä vähemmän kerrot asioistasi, sitä vähemmän niitä kommentoidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi