Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdetkö juhliin, jos puolisosi on sairaana?

Vierailija
23.01.2016 |

Tänään olisi hyvän ystäväni syntymäpäivät, jonne meidät on kutsuttu mieheni kanssa. Mies on nyt kuitenkin kotona ihan tosi kipeenä, makaa sohvannurkassa ja valittaa inhottavaa oloaan. Olen nyt vähän kahden vaiheilla, meistä kumpikaan ei käy oikeastaan ikinä missään joten olisi tosi kiva lähteä, mutta toisaalta tuntuisi ikävältä jättää sairas rakas yksikseen.

Onko teillä tapana lähteä juhliin, jos puoliso on sairaana? Vai jäättekö mieluummin pitämään seuraa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jonnekin kolmensadan kilometrin ajomatkan päähän tuskin lähtisin yksin. Lähellä asuvan kaverin luo varmaan menisin. Paitsi, jos miehellä joku vatsatauti tai muu erittäin tarttuva tauti.

Vierailija
2/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähdet. Ne ovat vielä SINUN ystäväsi synttärit. Mun mielestä outoa, että jäisit miehen takia kotiin, eiköhän aikuinen mies pärjää. Juhlia ei hirveän usein ole ja ehdit kumminkin viettää kipeän miehesi kanssa aikaa yllinkyllin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menisin. Samoin menis miehenikin jos mä olisin kipeenä. Enkä ainakaan ite kipeenä ees kaipaa "seuranpitoa" vaan hiljaisuutta.

Vierailija
4/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei huvita lähtee ja marisee siksi, toivoo että sais olla hetken rauhassa.

Vierailija
5/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin menisin. Ja kuten ylläolevassa viestissä, niin menisi mieskin vastaavasti.

Vierailija
6/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin! Olisi epäkohteiliasta ystävääsi kohtaan, jos et menisi. 

Kai nyt aikuinen ihminen flunsassa (?) pärjää yksin kotona. Vähän outo ajatus, ettei henno lähteä miehensä luota. Lapsettomia ainakin olette, sen kyllä tietää sanomattakin. 

Vierailija
7/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä menisin ellei mies ole ihan kuolemaa tekemässä. Käyn niin harvoin missään, että tuntuisi pahalta jättää välistä. Toisaalta tiedän, että mies ehdottomasti haluaisi minun lähtevän. Aikuinen ihminen osaa sairastaa yksinkin. Minusta sinun ei siis tarvitse potea huonoa omaatuntoa vaikka lähtisitkin pitämään hauskaa. 

Joskus olen ollut niin kovassa vatsataudissa, että silloin oli ihanaa kun oli mies kotona. Pyörryin vessaan ja muutenkin alkoi olemaan vaikeaa nousta itse pöntöltä ylös, missä sitten miehestä oli iso apu. Käskin hänen laittaa herätyskellonkin yöllä aina välillä soimaan tarkistaakseen, että olen varmasti elossa. Tuollaisessa tilanteessa en tietenkään jättäisi puolisoani yksin. Tarttuvia tauteja en muutenkaan lähtisi levittämään.

Vierailija
8/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä molemmat yleensä lähtee, joskus jos kauas pitäisi mennä ja pitkäksi aikaa niin sitten ei välttämättä, taijos ei vaan huvita yksin mennä. Mutta meillä molemmat muutenkin tykkää sairastaa ihan omassa rauhassa ilman sen kummempaa seuranpitoa.

Vierailija
9/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin valmistautunut juhliin, niin varmasti menisin. Emme ole mieheni kanssa koskaan olleet mitenkään liimattu toisiimme.

Vierailija
10/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Vierailija
11/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin se kipeä osapuoli, niin mulle olis erittäin ok, että mies menisi yksin. Ihan mielellään sairastaisi yksin. Tarvittaessa pyytäisin miestä ennen lähtöään hakemaan mulle jotain kaupasta.

Vierailija
12/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, jäisin hoivaamaan miestäni. Samoin tekisin hän minulle. Menkää juhlimaan, mulla on kiintiö täynnä. Samoin alkoholi ei maistu, ja sitä nyt tarjotaan synttäreillä lauantaina. Kaksin on ihanaa-

50+ ja 60+

Vierailija
13/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL vitu mihi juhlii, vittu lol mikä puliso

Vierailija
14/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairaana olisikin nainen, mies ei edes miettisi tuollaisia vaan lähtisi.

Vierailija
15/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden, jos a) ei vaaraa että tartutan, eli jos perheessä vatsatautia niin en todellakaan kehtaa lähteä b) mies on ihan ok, jos 40 kuumetta, jään avuksi. Myös mieheni lähtee, jos olen ollut flunssassa ja vielä topilaana ym

Vierailija
16/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on minun ystäväni juhlat niin lähden. Jos olisi puolisoni ystävä niin sitten jättäisin väliin.

Kyllä aikuinen ihminen yhden illan pärjää kipeänä yksin erityisesti kun kyse ei ole juhlapyhästä.

Vierailija
17/19 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku parin tunnin visiitti, niin ok. Jos on koko illan istujaiset niin ei

Vierailija
18/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valittaa aina vaik ois pikku nuhaa. Aina on toinen jalka jo lähes haudassa. Samassa tilassa nainen hoitaa kodin ja lapset eikä mies paijaile :D minä menisin juhliin sillä mieheni menisi myös.ainakin jos hyvän ystävän juhlat.

Vierailija
19/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valittaa aina vaik ois pikku nuhaa. Aina on toinen jalka jo lähes haudassa. Samassa tilassa nainen hoitaa kodin ja lapset eikä mies paijaile :D minä menisin juhliin sillä mieheni menisi myös.ainakin jos hyvän ystävän juhlat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme