Miksi minun pitäisi poikaani jotenkin erityisesti kohtelemaan TYTTÖJÄ hyvin?
Kommentit (32)
Mitä ap ne asiat sitten olisivat jotka sinusta tarkoittavat sitä että "kohtelee tyttöjä" hyvin? Olisi mielenkiintoista kuulla mitkä asiat olisi ikäänkuin sinusta ylimääräistä hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huonostiko sitten?
Mietipä nyt vielä hetki tuota otsikkoa.
ap
No oli aika huono neuvo, kun siitä puuttui se olellisin asiakin vielä.
Mitä ihmettä sä nillität, kun alkuperäisestä viestistäsi päätellen ymmärsit täydellisesti mikä sana otsikosta jäi puuttumaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap ne asiat sitten olisivat jotka sinusta tarkoittavat sitä että "kohtelee tyttöjä" hyvin? Olisi mielenkiintoista kuulla mitkä asiat olisi ikäänkuin sinusta ylimääräistä hyvää?
Sitä pitää kysyä niiltä, joiden mielestä kaikki pojat lähtökohtaisesti tarvitsevat tällaista "koulutusta".
ap
Enpä usko, että ap:llä on edellytyksiä paljon opettaa kenellekään käytöstapoja, eihän tuo osaa itsekään.
Minä ihmettelinkin mistä ne rahalla alistavat miehet tulevat, mutta tälläsistä lähtökohdistahan ne.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että ap:llä on edellytyksiä paljon opettaa kenellekään käytöstapoja, eihän tuo osaa itsekään.
Ihan hyvin mä olen täällä käyttäytynyt. Siitä ei ole oikeutta valittaa mitä minä vastaan, jos itse kirjoittaa idioottimaisen kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelinkin mistä ne rahalla alistavat miehet tulevat, mutta tälläsistä lähtökohdistahan ne.
Ei, mä en opeta poikaani ostamaan naisilta seksiä rahalla tai muutenkaan kohtelemaan kauppatavarana. Tämä tulee aika selvästi vastauksissani esille :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Saa paremmin naista tulevaisuudessa ja silloin kyllä kiittää sinua. Siksi.
Ei kiltit miehet saa naisia, vaan miehekkäät ja ilkeät bodarimiehet.
Terveisin kiltti ja tavallisen vartalon omaava.
Kanadan pääministeri muuten sanoi, että feministinä opettaa poikiaan kohtelemaan tyttöjä hyvin. Kieroutunutta touhua. Oikea tasa-arvon kannattaja opettaisi kohtelemaan ihmisiä hyvin, eikä löisi poikaan jotain erikoisleimaa.
Vierailija kirjoitti:
Kanadan pääministeri muuten sanoi, että feministinä opettaa poikiaan kohtelemaan tyttöjä hyvin. Kieroutunutta touhua. Oikea tasa-arvon kannattaja opettaisi kohtelemaan ihmisiä hyvin, eikä löisi poikaan jotain erikoisleimaa.
Feministit olisivat varmaan hurranneet, jos hän olisi sanonut että opettaa tytärtään kohtelemaan miehiä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos opettaisit poikaasi kohtelemaan kaikkia eliöitä hyvin, niin ihmisiä kuin eläimiäkin? Ei kohteliaisuuden tarvitse pelkästään tyttöihin rajoittua.
"Poikani, muista kohdella tyttöjä ja muitakin eliöitä hyvin."
Taas mammoist katkerimmat liikkeellä kommenteista päätellen.