Miksi minun pitäisi poikaani jotenkin erityisesti kohtelemaan TYTTÖJÄ hyvin?
???
Kommentit (32)
Itse opetan poikani kohtelemaan sinisorsia hyvin.
Siinä on hieman eroa.
Saa paremmin naista tulevaisuudessa ja silloin kyllä kiittää sinua. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
huonostiko sitten?
Mietipä nyt vielä hetki tuota otsikkoa.
ap
Entä jos opettaisit poikaasi kohtelemaan kaikkia eliöitä hyvin, niin ihmisiä kuin eläimiäkin? Ei kohteliaisuuden tarvitse pelkästään tyttöihin rajoittua.
Ei mulla ole käynyt mielessä opettaa moista. Olen sen sijaan opettanut, ertä muita ihmisiä pitää kohdella hyvin. Ja oikeastaan eläimiäkin.
Olen miesvaltaisella alalla töissä ja olisi aika kummallinen olo, jos työkaverit kokisivat, että mua pitää kohdella jotenkin eri tavalla kuin muita.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenkäs meinaat ettei hän pääse tähän normaalin hyvän kasvatuksen kautta?
ap
No jos hän oppii sen ihan muutenkin(jota sinun kirjoitusten perusteella epäilen), niin ei tarvitse! Kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos opettaisit poikaasi kohtelemaan kaikkia eliöitä hyvin, niin ihmisiä kuin eläimiäkin? Ei kohteliaisuuden tarvitse pelkästään tyttöihin rajoittua.
Sitähän se sana erityisesti otsikossa tarkoittaa, että miksei vain opettaisi kohtelemaan ihmisiä hyvin. Ja lemmikeitä toki, mutta ei meillä sellaisia edes ole. Hirvimetsälle en kiellä menemästä.
Vierailija kirjoitti:
No jos hän oppii sen ihan muutenkin(jota sinun kirjoitusten perusteella epäilen), niin ei tarvitse! Kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa.
Kovasti kyllä kiinnostaisi tietää mikä saa sinut olettamaan, että haluan hänen kohtelevan ketään huonosti?
ap
Muista ap opettaa pojille, että eka treffeillä mies ei koskaan maksa. Se on jotain menneen aikakauden höpötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Voi päästä hyviin tuloksiin, mutta naisia hemmottelevat silti vetää parhaat päältä.
Vierailija kirjoitti:
Muista ap opettaa pojille, että eka treffeillä mies ei koskaan maksa. Se on jotain menneen aikakauden höpötystä.
Opetan tietysti ettei kannata yrittää ostaa naisen kiinnostusta rahalla tai muutenkaan kuluttaa naiseen merkittäviä summia ennen sitoutumisvaihetta. Voivat ihan itse harkita, ostavatko naiselle kahvikupin vai eivät.
ap
Opeta että kunnioitus pitää ansaita, sekä naisten ja miesten. Ketään ei pidä kohdella pelkän sukupuolensa takia hyvin. Aina kannattaa suhtautua uusiin ihmisiin skeptisesti, mutta uteliaasti tunnustellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Voi päästä hyviin tuloksiin, mutta naisia hemmottelevat silti vetää parhaat päältä.
Nimenomaan ne hemmottelijat ei pääse. Mies jolla on terve itsetunto ja terveet rajat ja joka ei ala mielistellä tai hemmotella naista ennen kuin suhde on edennyt syvemmälle tasolle, vetää parhaat päältä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huonostiko sitten?
Mietipä nyt vielä hetki tuota otsikkoa.
ap
No oli aika huono neuvo, kun siitä puuttui se olellisin asiakin vielä.
*opettaa poikaani