Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoisia kiusataan kuntosaleilla

Vierailija
23.01.2016 |

Katsokaa juttu iltiksen etusivulta. Kuinka nuo ihmiset on kasvatettu, jotka käyttäytyvät noin huonosti?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pohditaan samaa asiaa. Ylipainoiset kuulee nimittelyä ja haukkumisia kadulla ihan yleisesti. 

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/01/20/laskityopaja-kyseenalaistaa-kau…

Vierailija
2/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

stadilaisia varmasti kaikki. En ole missään muualla tavannut niin ilkeitä ja pinnallisia ihmisiä kuin helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä Helsingissä salilla 4-5 kertaa viikossa, enkä ole ikinä törmännyt kiusaamiseen (muuten kuin netissä, case Ruusila). Mieheni on ylipainoinen, eikä ole hänkään. Ikävää kuulla, että tuollaista on ilmeisesti tapahtunut.

Vierailija
4/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi olla niin hölmö? Mitähän iloa he siitä saavat? Nyt pitäisi jonkun kuntosalin irtisanoutua tuollaisesta käytöksestä ja pitää nollatoleranssi. Porttikielto haukkujille.

Vierailija
5/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yhdistys voisi ottaa asiakseen kerätä nimilistan kaikista kuntosaleista ja jokainen niistä joutuisi ilmoittamaan, onko heillä nollatoleranssi haukkumiselle, vai kuuluvatko sarjaan muut, jossa saa vapaasti haukkua kanssaihmisiä. Sellaiset salit ainakin minulta boikottiin, kisailkoot sivistymättömät siellä ihan keskenään.

Vierailija
6/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo ikinä missään kiusattu eikä nimitelty, vaikka aina oon ollut läski. Mut asunkin pikkukaupungissa!

Vierailija
7/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei oo ikinä missään kiusattu eikä nimitelty, vaikka aina oon ollut läski. Mut asunkin pikkukaupungissa!

Ei tietenkään koska sellaista ei tapahdu missään. Yksi läskien keino vaan uhriutua tyyliin "ei tää oo helppoo yhyy yhyy" ja sitten suklaata koneeseen. 

Ylläoleva oli sitä kiusaamista. 

Vierailija
8/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn unisportissa, missä on mielestäni todella hyvä ilmapiiri; vaikea kuvitella että kukaan siellä haukkuisi toisia. Ennen tätä kävin salilla X (joka tuntui vetävän tietynlaista porukkaa puoleensa), jossa todistin kiusaamista useamman kerran. Eli huono käytös on kokemukseni mukaan salikohtaista. Riippuu hyvin pitkälti minkälaisen piirin ihmisiä paikka vetää puoleensa :/

Vierailija
9/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole nimitelty tai kiusattu. Painoin 170kg kun menin kuntosalille ekaa kertaa, nyt 139. Maksimissaan pari katsetta jotkut antaneet, mutta en niitä ole kiusaamisena kokenut.

Käyn Espoossa eräällä kaupungin kuntoslailla.

N28

Vierailija
10/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa jutuista kuulosti keksityiltä. Kuka muka oikeasti sanoisi: "ei sinun läskisi täällä lähde, kun sinulla ei ole edes kunnon muodinmukaisia jumppavaatteita" Vai sanoivatko ihmiset 80-luvulla tuollaisia asioista?

Vierailija
11/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa jutuista kuulosti keksityiltä. Kuka muka oikeasti sanoisi: "ei sinun läskisi täällä lähde, kun sinulla ei ole edes kunnon muodinmukaisia jumppavaatteita" Vai sanoivatko ihmiset 80-luvulla tuollaisia asioista?

Joo, noissä on selkeesti keksittyjä juttuja mukana. Jotkut haluaa vaan nettilehteen niin keksii mahdollisimman "hyvän" jutun. Luulen että noin puolet noista oli keksittyjä.

Vierailija
12/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. En oikein usko tähän.

Vierailija
13/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosaleille voisi ryhtiliike olla paikallaan: nollatoleranssi kiusaamiselle. Asiakkaitakin voisi tulla lisää, kun ujompienkaan ei tarvitsisi pelätä ilkeitä kommentteja.

Onhan toi nyt poikkeuksellisen idioottimaista toimintaa latistaa niitä, jotka yrittävät saada hyviä muutoksia aikaiseksi.

Vierailija
14/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka on epävarma itsestään, ja kokee että oma ruumis ei ole niitä kauniimpia, helposti tulkitsee ihmisten katseen kiusaamiseksi vaikka nämä luovat ihan neutraaleja katseita.

Pitäisikö olla niin että tämmöisiä ihmisiä ei katsottaisi ollenkaan, en tiedä.

Entä sitten henkiö joka on laihduttanut. Haluaako laihtunut että häntä katsottaisiin silloin.

Vierailija
15/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla salilla käy normaaleja, kaikenlaisia ihmisiä näiden über treenattujen fitnesskissojen lisäksi, on ylipainoisia, keski-ikäisiä, vanhuksia. Fitnessmimmit tuntuu katselevan nokka pystyssä kanssatreenaajia, jotka ei ole yhtä tiukassa kunnossa. vähän kuin että mitä nuo täällä tekevät. Itse olen ihan normaalipainoinen ja olin jopa ihan timmissä kunnossa, mutta vauvan saatuani jäi mahaan jäi muutamaksi kuukaudeksi "vararengas". Voin sanoa että minua ahdisti ja hävetti mennä vatsalöllöineni kyykkäämään jonkun viimeisen päälle treenatun mimmin eteen joka tuijotti arvostelevasti. Vatsalöllö häipyi, mutta tiedän nyt miten pahalta ylipainoisista voi tuntua salille meno. Naurettavaa, sillä saman verran me kaikki siitä salijäsenyydestä maksetaan, jokaisella on yhtäläinen oikeus siellä treenata ja eivät ne salikissat sitä paikkaa omista! Jokainen keskittyköön omaan treeniin.

Vierailija
16/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne fitnessbarbit sitä harrastaa.. on n nähnyt ja kuullut. Aivan avoimesti nauravat ja isoon ääneen kauhistelevat ja haukkuvat lihavia kuntosaleilla. Kerranki yks kysyi lihavalta naiselta, joka oli menossa juoksumatolle, että "Oot sä ihan varma, että se kestää sun painon, ku se on ihmisille tarkoitettu?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi