Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana! Pintakuivalle sekaiholle tuotteita?

Purkit uusiksi
23.01.2016 |

Olen 31-vuotias, iho on melko herkkä, vaatii kosteutta ja puskee epäpuhtauksia.
Haluaisin vaihtaa kasvovoiteet (+kasvoveden) ja meikkipohjan mahdollisimman turvallisiin ja myrkyttömiin tuotteisiin.

Vinkkejä? :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helokkiöljy kosteuttaa ihoa 30 tippaa sisäisesti ja itse käytän sitä "kasvovoiteena" Sopii hyvin minun pintakuivaan sekaihoon.

Vierailija
2/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Ensiksi: kannattaa etsiä tutkittua oikeaa tietoa, eikä sortua kemikaalikimaran ym hörhöjen huonoihin mutujuttuihin. Kosmetiikka on todella kovassa syynissä, eikä tuotteisiin voi laittaa mitä sattuu. Itsellä raskaus aiheutti atopian. Olen käyttänyt entiselle sekaihollekin sopineita hauchkan tuotteita. Jos haluat pelata varman päälle, voit käyttää vettä ja suolaa. Esim oliiviöljy voi sisältää allergisoivia osia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäpuristettua kookosöljyä suosittelen!! Ei varmasti ole lisäaineita ym. Käy myös ruoanlaittoon :) tekee ihosta superpehmeen. Jos hieroo vatsan iholle nii ehkäisee myös raskausarpia! Kokeile!

Vierailija
4/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ihan perus markettituotteita, hajusteettomaan ja mietoon Erisanin sarjaan kuuluvia kasvovettä ja -voidetta, en tiedä tarkemmin niiden sisällöstä, mutta niillä on ainakin allergia- ja astmaliiton tunnus. Iho on jopa parempi kuin ennen raskautta jolloin käytin apteekin hajuttomia akneiholle tarkoitettuja tuotteita.

Vierailija
5/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl oli joku kolme viikkoa sitten ohjeita punakoille finni-ihoille, eli just pintakuiville. Vauvan peppupyyhkeillä pyyhintä ja perusvoide. No en huono-ihoisena uskonut, mutta ei ollut menetettävääkään. Pari päivää punotti voimakkaammin, sen jälkeen alkoi rauhoittumaan ja nyt ei oo juurikaan finnejä enää. Eikä kuivu iho niin herkästi. Vinkin antaja oli kokeillu puoli vuotta, mutta kyllä näkyy jo nyt tulokset. Eli ei vesipesuja ja jos kastuu niin pyyhintä peppupyyhkeellä ja rasva.

Vierailija
6/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa slushilta joku herkän ihon puhdistuspala, ne ovat riittoisia. Ja kylmäpuristettua kookosöljyä suosittelen myös.

Vierailija
7/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos paljon jo tähänastisista!

Miten kylmäpuristettu kookosöljy toimii meikin alla?

t. ap

Vierailija
8/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Cure- tuotteet. Mun sekaiho on enää muisto.

Vierailija
9/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän