Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen se, jota ei kutsuttu luokkakokouksiin

Vierailija
22.01.2016 |

En tiedä miksi. En ollut kiusaaja tai ikävä ihminen, enkä näkymätön seinäruusu. Olin todella oman tien kulkija ja olen edelleen. Kaasutin pois kotipaikkakunnalta heti kun pääsin. Elämäni on ollut erilaista, kuin heidän jotka jäivät sinne. Olen kuitenkin monien kanssa FB-kaveri ja minulla on ollut sama sähköpostiosoite 15 vuotta, joten yhteyspimentokaan ei ole kyseessä.

En tosin ole tätä surrutkaan, olen reilusti yli 30 ja tuli ensimmäistä kertaa yhtäkkiä mieleen. :D

Oletko sinä henkilö, joka olet tietoisesti "unohtanut" kutsua jonkun luokkakokoukseen? Kiinnostaisi kuulla syistä sen takana.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos täällä on muita, jotka on myös hiljaa unohdettu luokkakokousten kutsulistoilta, mistä luulet sen kohdallasi johtuvan?

Vierailija
2/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edes ollut luokkakokousta. Olen kans reilusti yli 30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole kutsuttu mihinkään luokkakokouksiin.

Vierailija
4/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns totuudenpuhujalle ei löydy yösijaa.

Et ollut tarpeeksi laumasielu jääkiekonvahtaaja.

Vierailija
5/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kokouksia sitten ollut, vaikka niistä aikoinaan puhuttiin. En ole tekemisissä kenenkään  kanssa eikä ole kaveriksi pyydelty, joten mistäpäs tietäisin.

Olin se näkymätön silloin, ja olen sitä nytkin. Kiusaajani olivat ihan muilta luokilta.

Vierailija
6/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että niitä luokkakokouksia ei niin kauheesti ole järjestetty kuin mitä silloin aikoinaan sovittiin. Mulla ei ole mitään muistikuvaa, onko omilla luokilla ollut vai ei. Ainakaan en ole osallistunut:)

Vierailija
7/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä ihan varma että niitä kokouksia on edes pidetty? Kyllähän se silloin 15-vuotiaana tuntuu kivalta idealta että nähdään koko porukka joskus kolmikymppisenä. Todellisuudessa ketään ei sitten puolet vanhempana kiinnostakaan enää nähdä niitä ihmisiä joiden nimiäkään tuskin enää muistaa.

Vierailija
8/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI meillä ainakaan mitään luokkakokouksia ole pidetty

Vierailija
9/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kutsutaan, mutta en koskaan mene.

Vierailija
10/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kutsuttu.. Satuin vaan menemään samaan baariin missä muiden luokkakokous pidettiin:D

Ei ole kutsuttu noidenkaan juhlien jälkeen, ilmeisesti olen kammottava ihminen. En oikein tiedä miksi.

Vierailija
11/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jotkut hylkiöiden kokoontumisajot siis? :D

Vierailija
12/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lkjhbkjhb kirjoitti:

Joku tällainen voi olla syynä. En ollut kiinnostunut tyttöjen bestisringeistä.

T. Ap

Vierailija
13/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se joka ei ikimaailmassa menis niihin luokkakokouksiin!

Vituttaa ne keski-ikäiset aktiivit, jotka yrittämällä yrittää saada yhteyttä sähköpostilla, fasella tai muuten.

En ollu mitenkään koulukiusattu tai muuta - päinvastoin olin sosiaalinen ja suosittu - mut mä en enää jaksa niitä pikkukaupungin pikkuisia piiri-pieni-leikkejä. Tai niitä nostagiaorgioita.

Ei vaan oo enää mitään yhteistä.

Ehkä sit 109-vuotiaana, sitte ku sillä on jo kulttuurihistoriallistakin arvoa 😁

Vierailija
14/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut aina kutsu mutten ole ikinä mennyt. Ei kauheesti kiinnosta nähdä niitä vaikka kouluaika oli ihan ok.

Vierailija
15/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksoissisko kutsuttiin, minua ei, ööh..

No nyt voi nauraa sille, 25 vuotta sitten vähän ihmetytti. En olisi mennyt muutenkaan, eikä mennyt siskokaan.

Vierailija
16/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut kuin yksi luokkakokous, mutta sinne ei ketään kutsuttu, vaan aika ja paikka sovittiin, kun koulu loppui. Paikalla oli ehkä kahdeksan ihmistä. Moniko lie unohtanutkin.

Vierailija
17/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon se joka ei ikimaailmassa menis niihin luokkakokouksiin!

Vituttaa ne keski-ikäiset aktiivit, jotka yrittämällä yrittää saada yhteyttä sähköpostilla, fasella tai muuten.

En ollu mitenkään koulukiusattu tai muuta - päinvastoin olin sosiaalinen ja suosittu - mut mä en enää jaksa niitä pikkukaupungin pikkuisia piiri-pieni-leikkejä. Tai niitä nostagiaorgioita.

Ei vaan oo enää mitään yhteistä.

Ehkä sit 109-vuotiaana, sitte ku sillä on jo kulttuurihistoriallistakin arvoa 😁[/

Miten sä säästyit keski-iältä?

Vierailija
18/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lkjhbkjhb kirjoitti:

Joku tällainen voi olla syynä. En ollut kiinnostunut tyttöjen bestisringeistä.

T. Ap

Ehkäpä he ajattelevat, ettei sinua kiinnosta heidän seuransa nyt aikuisena, kun ei kerran kiinnostanut nuorempanakaan?

Vierailija
19/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidetään luokkakokous 10 vuoden välein. Sama luokka oli ekalta ysiin asti. Edellisessä kokouksessa melkein kaikki oli paikalla. Jopa niitä "silloin hylkiöitä ja nörttejä". Tänä kesänä olisi taas kokouksen aika. Viimeksi syötiin, vaihdettiin kuulumisia, käytiin keilaamassa ja päädyttiin baariin. Tänä vuonnakin tiedossa ruokailua, jutustelua ym. Ja tosiaan vain yhteen kaveriin on jäänyt yhteys peruskoulun jälkeen ja sekin on ollut jo muutaman vuoden katki. Silti hän laittoi kutsun (on porukassa, joka tätä seuraavaa kokousta järjestää).

Ei kai se sitten niin suuttunut olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi