Laura Huhtasaari puhuu fiksusti tv1 nyt.
Kommentit (76)
Myös Guzenina vai mikä sen nimi nyt oli - osaa pukeutua hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ikäistään vanhemmalta kun pitää sellaisia kamalia helmiä lähes aina. Ja ne raidalliset silkkiasut. Huh. Vaikea uskoa että Jennifer Lopez on häntä yli kymmenen vuotta vanhempi.
Tuskin se nyt niin vaikea on uskoa, kun toinen on suomalainen poliitikko ja toinen rikas superjulkkisnäyttelijä yhdysvalloista. Verrataan nyt vielä Soinia ja Brad Pittiä ja päivitellään sitä.
Pittistä ja tuosta lihavasta ihrakasasta ei voi edes puhua samassa lauseessa. Arvaa miten kalliiksi tulee yhteiskunnalle kun on tuollainen ihrakasa?
Niin just! toisin kuin Pitti joka ei ole tullut maksamaan valtiollemme vielä yhtään euroa. Brad Pitin pitäisi olla persujen puheenjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Laura Huhtasaari on kansanedustaja. Luokanopettajana hän saisi paljon enemmän pahaa aikaiseksi. Kiitän siis häntä äänestäneitä kaikkien pienten, viattomien lasten puolesta!
toivottovasti sinä olet maho, olisi kovin säälittävää olla sinun lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Susanna Koski ja Nasima on paremman näköiset kuin Laura.
Nasima on ihan nätti, mutta itse kuitenkin pyrin arvottamaan poliitikot mieluummin vähän eri kriteereillä, kuin ulkokuoren perusteella. Siltä kannalta tarkasteltuna Nasima avoimen rasistisine mielipiteineen menee omissa kirjoissani ihan saman kastiin Huhtasaaren kanssa. Kumpaakaan en missään nimessä äänestäisi.
Ihana ha fiksu nainen,servasi tuon psykoosilorton 6-0.
Ohjelma oli kyllä itsessään asiatonta perjantai-illan viihdettä Laittaa nyt kansanedustaja jonkun seinähullun kanssa väittelemään. Olisivat nyt edes laittaneet sinne jonkun toisen poliitikon vaikka vihreistä.
Huhtasaari meni ihan sekaisin. Joku vähän heilutti Huhtasaaren kaksinaamaisuutta niin meni pois tolaltaan.
CeeBee kirjoitti:
En tiedä miten määritellään fiksu. Mut evoluutioteorian kieltävät ei omasta mielestä näihin kuulu, enkä myöskään, pitäisi anarkistin kanssa väittelevää suurena voittajana. Enkä myöskään henkilöä joka on sitä mieltä että ihmisoikeudet ei kuulu kaikille.
Ihmisoikeudet eivät todellakaan kuulu kaikille.
Ymmärräthän että moisen hapatuksen on mahdollistanut länsimaisten yhteiskuntien satumainen vauraus ja hyvinvointi, mikä koettiin tässä viimeisen 50 vuoden aikana? Nyt vauraus ja hyvinvointi ovat kaikkien ennusmerkkien mukaan alenemaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on harvinaisen fiksu nainen.
Sehän sekoili täysillä
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari meni ihan sekaisin. Joku vähän heilutti Huhtasaaren kaksinaamaisuutta niin meni pois tolaltaan.
Mitä helvettiä? Sen lisäksi että huhtis on kaunis, on hän fiksu, asiallinen ja paljon maailmaa nähnyt nuori nainen. Tuo jutkunenä käyttäytyi kuin lapsi "mä en voi tulla samaan kuvaan sun kaa mä kiukuttelen daa". Ainoat argumentit oli "sä oot rasisti ja natsi, ei tää mee mihinkään". Samaa tasoa keppihevonen-pellejen kanssa. Vajotaan lapsen tasolle kun ei keksitä argumenttia. Lisäksi pellet ilmeisesti hyväksyvät naisten raiskauksen
Sanoiko se Huhtasaari, jotain sellaista, että on hyvä että Odinin perustaja on avoimesti...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Anarkisti oli ainoa sekainen siellä. Haukkui rasistiksi ja kun häntä pyydettiin perustelemaan, niin ei osannut sanoa muuta kuin: "Tämä nyt etene yhtään mihinkään..". No eihän se etene jos ei pysty sanojaan perustelemaan. Kertoi omista kokemuksistaan, kun Huhtasaari ja katupartion edustaja nojasivat tilastoihin. Toi anarkisti onvain julkisuudenkipeä pyrkyri, jonka ottaminen televisoon vain innostaa muita kylähulluja riehumaan tuolla pihalla. Yleltä toivoisi edes jonkinlaista tasoa näiden ohjelmien suhteen kun verovaroin sitä tehdään. Tuon naisen oikea paikka seitsemänpäivää -lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on harvinaisen fiksu nainen.
Sehän sekoili täysillä
Tuo isonenä tässä sekoili, silmätkin seisoi päässä kuin narkkarilla. Haluaa että poliisista leikataan.. Ei jumalauta mikä ääliö! Kuka ton ämmän pelastaa jos sen kotiin murtaudutaan, kelle se soittaa? Vai sanooko se vaan että "noku mä oon anarkisti ni siks oon poliisii vastaan" 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko se Huhtasaari, jotain sellaista, että on hyvä että Odinin perustaja on avoimesti...
Eikö se kansallissosialisti ollut? Toi anarkisti haukkui Lauraa siitä, että oli ollut jossain tilaisuudessa jossa oli ollut kansallissosialisteja. Laura siihen, että olin siellä somalitaustaisen Miryamin kanssa. :D ja taas loppui argumentit ja alkoi lässytys
Huhtasaari jauhotettiin. Läpinäkyvää tuo sen selittely
Eikö tämä nainen usko evoluutioteoriaan?
Kuinka takapajuinen voi nainen vielä olla 2000-luvulla?
Lauraan hiuksia kieltämättä voisi pikkuisen siistiä.