Repesin vahingossa nauruun kun näin uuden hoidon alasti ensimmäistä kertaa
vittu että nolottaa nyt jälkeen päin. miksi mun pitää olla tällänen kusipää? :(
Kommentit (28)
Kun joku AP:n kaltainen kehuskelee panoillaan täällä Vauva-lehden keskustelupalstalla, niin ei ole mielestäni kovin vakuuttavaa. Kerro näitä juttuja vaikka pubissa, tosin silloin pitää kuulijan olla hirveessä kännissä.
Heh, nyt mä muistan myös - eka kerts oli yhden pojan kanssa ja kesken yhdynnän mä purskahdin nauramaan. Se vaan tuntui jotenkin koomiselta tapahtumalta. Poika meni ihan sekaisin ja tiukkasi, että "mille sä naurat?"
Ei mulle naurettu ole, mutta tämä on jäänyt mieleen.
-sulla on muuten tosi hyvä kroppa, mutta perse on aika lituskainen...
Siitä sitten villiin seksiin heittäytymään?
Ei muuta kuin vaatteet päälle ja viesteihin en vastannut, vaikka olivat anteeksipyynnön kera monta kertaa. Jos sanoo noin, niin kertoo jostain sellaisesta luonteenpiirteestä, että en halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
vittu että nolottaa nyt jälkeen päin. miksi mun pitää olla tällänen kusipää? :(
Koska sulla on jotain selvittämättömiä itsetunto-ongelmia, joita kompensoit alentamalla muita. Toivotaan että hoitosi on sen verran hyväitsetuntoinen ihminen, että tajuaa miten paljon sulla on elämässä vielä selvitettävää ja kypsyttävää, ja tajuaa heivata sut. Mut valitettavan usein sun tyyliset ihmiset etsii just niitä, joita haukkua, alentaa ja alistaa uudelleen ja uudelleen, jotka loukkaantuvat naurustasi ja ivastasi, surevat ja latistuvat sen alle, kutistuvat, jotka eivät ole tarpeeksi vahvoja sanomaan vastaan. Sun käytös ei ole rohkeutta vaan suurinta pelkuruutta :( tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle naurettu ole, mutta tämä on jäänyt mieleen.
-sulla on muuten tosi hyvä kroppa, mutta perse on aika lituskainen...
Siitä sitten villiin seksiin heittäytymään?
Ei muuta kuin vaatteet päälle ja viesteihin en vastannut, vaikka olivat anteeksipyynnön kera monta kertaa. Jos sanoo noin, niin kertoo jostain sellaisesta luonteenpiirteestä, että en halua olla tekemisissä.
"Voi ei, mä ihan luulin, että sulla ois ollut hyvä vartalo..."
o.O
Ihan on aina normaalit vaatteet päällä eikä mitään pushappeja. Että tuota anteeksi mitä?
Provo. Ei yksikään oikea mies kirjoittelisi mitään noin typerää tänne.