Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustis miehen työkaverista

Vierailija
22.01.2016 |

Miehellä on työkaverina nuorehko nainen, joka on ilmeisesti ihastunut mieheeni. Häneltä on muutamana vkloppuna tullut miehelleni tekstiviestejä, joissa kysyy miestä mukaan oluelle (ei kaksin vaan porukalla menossa). En tutkinut puhelinta vaan mies itse sanoi, kuka tekstasi ja mitä. Myös yksi miehen työkavereista heitti kerran kuittia, että "et sitten tullut perjantaina lasilliselle, "Minna" kaipaili sinua". Sattumalta tämä nainen on myös ainoa tuista työkaveriporukasta, ketä en ole koskaan itse tavannut, kaikki muut kyllä olen nähnyt useinkin.

Luotan kyllä mieheeni siinä mielessä, että en usko hänen tekevän mitään. Mutta jotenkin minua ärsyttää ajatus siitä, että hän viettää myös vapaa-aikaansa sellaisen henkilön kanssa, joka selvästikin ajattelee hänestä jotain enemmän... Ovat varmaan "after workeilla" nytkin, kun ei vielä ole miestä kotiin kuulunut. Olenko lapsellinen vai onko normaalia miettiä asiaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua miehen kanssa asiasta, ennenkuin jotain tapahtuu. Mies vaikuttaa itsekin olevan ihastunut, jos kerran juttelee sinulle naisesta usein.

Vierailija
2/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa puhua miehen kanssa asiasta, ennenkuin jotain tapahtuu. Mies vaikuttaa itsekin olevan ihastunut, jos kerran juttelee sinulle naisesta usein.

En sanonut, että naisesta usein puhuisi. Sanoin vain, että totesi puhelimen piipattua että "taas toi Minna kyselee työkavereiden kanssa kaljalle, en jaksa lähteä". Jos mies olisi häneen ihastunut, kai hän yrittäisi salata naisen viestittelyn tai edes vastaisi hänelle jotain? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut, että naisesta usein puhuisi. Sanoin vain, että totesi puhelimen piipattua että "taas toi Minna kyselee työkavereiden kanssa kaljalle, en jaksa lähteä". Jos mies olisi häneen ihastunut, kai hän yrittäisi salata naisen viestittelyn tai edes vastaisi hänelle jotain? AP

Silti kannattaa puhua. Jos nainen on selkeästi ihastunut, miehesi pitäisi tehdä asialle stoppi.

Vierailija
4/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttäis tuo tilanne, vaikka mies ei antaisikaan aihetta mustasukkaisuuteen. Reilut säännöt ja kunnon keskustelu paikallaan. Voisiko mies jotenkin ystävällisesti vetää ihastuneelle Minnalle rajat? Ei ihan hyvälle kuulosta tuo iltaviestittely.

Vierailija
5/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään konkreettista todistetta naisen ihastumisesta? Vai oletko tulkinnut pelkän viestin lähettämisen ihastumisen merkiksi? Kyllä minäkin saatan tekstata kaljoittelemasta työkaverille, että tuu sinäkin. Sekä miehille että naisille, siksi, että haluaisin kaljoitella heidän kanssaan, en siksi, että olisin muusta kiinnostunut.

Vierailija
6/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies itse kertoi viestistä, en huolestuisi. Myös se että toinen työkaveri on sinun kuullen sanonut asiasta, viittaa mielestäni harmittomaan suuntaan. Jos jotain sutinaa olisi mistä kollegatkin tietäisivät eivät he asiasta vaimon kuullen puhuisi :D

Vierailija
7/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole tavannut naista koskaan? Tapaaminen rennosti porukassa voisi auttaa. Jos nainen onkin ihastunut, hänen ihastuksensa saattaisi laantua nähdessään miehesi yhdessä sinun kanssasi. Ja jos nainen ei olekaan kiinnostunut, saatat huomata että hän on muuten vain "lähenteleväinen" luonteeltaan. Yksi minunkin ystäväni on sellainen. Aina sirkuttelemassa kaikille, koskettamassa käsivartta ja laittamassa viihteellelähtö-kutsuja. Mutta ei todellakaan ole silti ihastunut tai kiinnostunut, on vain tosi välitön ja avoin luonteeltaan.

Vierailija
8/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmät kysymykset ensin: ap, onko tämä kollega a) nuorempi, b) kauniimpi tai c) laihempi kuin sinä? Jos vastasit kyllä yhteen tai useampaan, tarkkailisin sinuna tilannetta.

Vierailija
9/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin ärsyttäis tuo tilanne, vaikka mies ei antaisikaan aihetta mustasukkaisuuteen. Reilut säännöt ja kunnon keskustelu paikallaan. Voisiko mies jotenkin ystävällisesti vetää ihastuneelle Minnalle rajat? Ei ihan hyvälle kuulosta tuo iltaviestittely.

Yritin pikkujoulujen jälkeen kysäistä puoliksi leikilläni mieheltä, että joutuiko hätistelemään firman naisia ympäriltään. Vastaus oli jotain tyyliin "eikai minua naiset sillä tavalla katsele". Mitä sekin sitten tarkoittaa. AP

Vierailija
10/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia olla tuossa tilanteessa varuillaan. Etenkin jos tämän AV:n juttuja on lukenut, aina miehet toitottaa miten kulli nyt vaan vie, ja kyllä sen yhen kerran nyt pystyy nusasemaan, eihän se ees merkkaa mitään!!

Mutta miehesi asia on ethdä naiselle selväksi ettei mitään tule tapahtumaan. Jos se nainen on normaali ja kiva, niin tajaua kerrasta.

Vierailija
11/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä oikeasti tosi jännä ilmiö, miten naiset kiinnostuvat nimenomaan varatuista työkavereistaan. Ne sinkkukollegat saavat sinkkuilla rauhassa, mutta perheenisät joutuvat torjumaan jatkuvasti ehdotuksia. Voisko joku tehdä tästä jonkun tutkimuksen?

Vierailija
12/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa-a. Minun ukko käy kesäisin kahdestaan golfaamassa naispuolisen kolleekansa kanssa eikä tuo minua hetkauta. Ei vaikka naikkonen on aina hiljainen ja varovainen minun seurassa. Johtuiskohan siitä että hää on ruma ja läski :-D

Vierailija
13/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjaa-a. Minun ukko käy kesäisin kahdestaan golfaamassa naispuolisen kolleekansa kanssa eikä tuo minua hetkauta. Ei vaikka naikkonen on aina hiljainen ja varovainen minun seurassa. Johtuiskohan siitä että hää on ruma ja läski :-D

> ei hetkauta

> haukkuu silti rumaksi ja läskiksi

Vierailija
14/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

> ei hetkauta

Höhöö, minä ymmärsin että kirjoittaja sanoi miestään rumaksi ja läskiksi!

Vierailija
15/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

> ei hetkauta

Höhöö, minä ymmärsin että kirjoittaja sanoi miestään rumaksi ja läskiksi!

Tarkotin kyllä sitä naista. Ei se ole haukkumista jos se on totta. Ihan vaan faktoja

Vierailija
16/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeimmät kysymykset ensin: ap, onko tämä kollega a) nuorempi, b) kauniimpi tai c) laihempi kuin sinä? Jos vastasit kyllä yhteen tai useampaan, tarkkailisin sinuna tilannetta.

En osaa vastata kun en ole naista tavannut eikä ole mieheni Facebook-kavereissa. Mutta olen minäkin ihan nuori vielä (25), hoikka ja ainakin mies kehuu kauniiksi. AP

Vierailija
17/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Mä käyn pelaamassa erään naimisissa olevan työkaverin kanssa golfia! Oon aika ruma ja ylipainoakin on reippaasti, vaan ei tunnu miestäsi vaivaavan. Pelataan aina vain puolikas kierros ja sen jälkeen mennään minun asunnolle panemaan. Vaimo ei aavista mitään ;)

Vierailija
18/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tuli juuri viesti, että on kotona vasta tunnin päästä, kun menivät työporukalla after workille. Arvasin. Kehtaisinko kysyä ketä kaikkia oli mukana? Hävettää omat utelut kun viime perjantainakin kyselin. AP

Vierailija
19/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity joukkoon?

Vierailija
20/22 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity joukkoon?

Jos mä oisin työkavereideni kanssa affella, en kyllä haluais että puoliso liittyy seuraan. Ainakaan kutsumatta. Työkavereiden kanssa jauhetaan paskaa työasioista yms ja jos mukana töiden ulkopuolisia, tulee väkinäinen fiilis. Ei sinne kukaan muukaan puolisoitaan tuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi