Mustis miehen työkaverista
Miehellä on työkaverina nuorehko nainen, joka on ilmeisesti ihastunut mieheeni. Häneltä on muutamana vkloppuna tullut miehelleni tekstiviestejä, joissa kysyy miestä mukaan oluelle (ei kaksin vaan porukalla menossa). En tutkinut puhelinta vaan mies itse sanoi, kuka tekstasi ja mitä. Myös yksi miehen työkavereista heitti kerran kuittia, että "et sitten tullut perjantaina lasilliselle, "Minna" kaipaili sinua". Sattumalta tämä nainen on myös ainoa tuista työkaveriporukasta, ketä en ole koskaan itse tavannut, kaikki muut kyllä olen nähnyt useinkin.
Luotan kyllä mieheeni siinä mielessä, että en usko hänen tekevän mitään. Mutta jotenkin minua ärsyttää ajatus siitä, että hän viettää myös vapaa-aikaansa sellaisen henkilön kanssa, joka selvästikin ajattelee hänestä jotain enemmän... Ovat varmaan "after workeilla" nytkin, kun ei vielä ole miestä kotiin kuulunut. Olenko lapsellinen vai onko normaalia miettiä asiaa?
Kommentit (22)
Käsitin että ap on ihan ystäviä muiden miehen työkavereiden kanssa. Mutta luin vähän omiani ja kuvastin omaan tilanteeseen, me siis tunnetaan toisten työkavereista tosi hyvin ne, joiden kanssa ollaan vapaa-ajallakin. Mut tajuan ettei tämä ehkä oo ees tavallista :) Ei toki tuosta vaan kannata mennä, sori huono, ajattelematon vinkki :)
Tuliko se mies jo kotiin, ap? Otitko tän puheeksi?
Samaa mieltä.