pesettekö koiran kupit tiskikoneessa
Kommentit (22)
Ei nyt sentään. Koiralla on kopissaan oma tiskikone, jolla se pesee kuppinsa.
Ensin paskannan koiran kuppiin ja sit laitan euroshopperi ruokaa siihen, koira puree taatusti mua kikkeliin sen jälkeen
Pesen koneessa, sekä vesi että ruokakupin.
Ap tässä. Kysyin siksi ku ystäväni mielestä on ilettävää pestä koiran kuppeja yhdessä ihmisten astioiden kanssa:)
En pese kissan, ja jos olis koira, niin en senkään astioita ihmisten astioiden seassa. Yök! Ihan oma tiskiharja on siihen tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
En pese kissan, ja jos olis koira, niin en senkään astioita ihmisten astioiden seassa. Yök! Ihan oma tiskiharja on siihen tarkoitukseen.
Mut ne koirankuolabasillit kuolisi paljon teghokkaammin koneen kuumuudessa ja aineissa kuin omalla tiskiharjalla huitaistessa ja siihen harjaan ja tiskialtaaseen ne jää ja leviävät siitä joka paikkaan...
Minulla on kissa ja samaan pesuun menee kissan ja ihmisten astiat.
Pesen koirien vesi ja ruokakupit astianpesukoneessa, mutta ihan erikseen ilman ihmisten astioita.
Mitä järkeä on koko tiskikoneen käytössä, jos se ei pesisi kaikkia kippoja yhtä puhtaiksi. Ei siis pitäisi olla ällöttävää.
Joo, kyllähän mullakin on omat erilliset tiskiharjat käsitiskausta varten ihmisten ja koirien astioille, etenkin kun koirat syövät raakaa kanaa. Mutta useammin pesen kyllä koneessa, just siksi että bakteerit kuolevat varmemmin ja muutenkin helpompaa.
Koira on niin likainen eläin että sen ruoka ja paskakipot ei kyllä kuulu pesukoneeseen :)
Pesen koneessa. En ole vielä kuollut siihen. Tosin ennen käyttöä joudun huuhtaisemaan pesuainejäämät kipoista, kun muuten eläimet eivät koske ruokiinsa.
minulla ei ole eläimiä, eikä tiskikonetta, mutta luulisin että kaikki pöpöt kuolee, jos laittaa riittävän kuuman ohjelman.
Meillä syö koirat samoista lautasista kun ihmiset :D että kysymykseen vastaus kyllä pesen
Hyi. Jälleen uusi epähygieeninen asia koiratalouksissa.
Joku outo antaa vielä koiralleen raakaa kanaa. Entäs salmonellan leviäminen
Pesen kaikki samassa. Meillä koira saattaa myös syödä ihmisten lautasilta tai ainakin nuolla ne "puhtaiksi" ruokailun jälkeen. En kerro tätä vieraille, joitain saattaisi yrjöttää moinen.. :D
Anoppini ei pese kissan kuppia tiskikoneessa vaan aina käsin, koiran kupit kuitenkin menevät koneeseen.
Pesen ensin käsin ja sitten laitan vielä koneeseen muun tiskin sekaan.