Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurista kuuluu usein luultavasti oksentamisen ääniä.

Vierailija
22.01.2016 |

Vessan ilmastoinnin kautta kuuluu oksentamista muistuttava ääni toisinaan. Ei joka päivä mutta tälläkin viikolla kahdesti olen kuullut. Tietystin en ympäri vuorokauden täällä päivystä kuuntelemassa. Väkisinkin tulee mieleen, että kärsiikö joku naapureista syömishäiriöstä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai on sairas kuten minä :/

Vierailija
2/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vessasta kuuluu joka aamu ja ilta. Yökin aina kun pesen hampaita:) En silti kärsi syömishäiriöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Vierailija
4/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpähoidot käynnissä?

Vierailija
5/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ja aamupahoinvointi, joku sairaus, jonka oireena pahoinvointi, syömishäiriö tai jotain muuta. Sinällään se ei ole sinun asiasi, mutta ehkäpä käytävillä naapureita tavatessa yleinen kohteliaisuus on varmasti kiva yllätys (tervehdykset, hymyily, silmiinkatsominen ym.).

Vierailija
6/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mä. Kärsin aamupahoinvoinnista jo kymmenettä vuotta, sori. Yritän kakoa hiljempaa jatkossa.

Vierailija
7/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ala-aulaan lappu, jossa pyydät selitystä oksentamiseen. Selityksen voi kirjoittaa lapun alaosaan. En edes vittuile, olen tosissani tässä vastauksessa.

Sano että oksentaminen häiritsee ja seuraavana lähtee valitus.

Vierailija
8/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ala-aulaan lappu, jossa pyydät selitystä oksentamiseen. Selityksen voi kirjoittaa lapun alaosaan. En edes vittuile, olen tosissani tässä vastauksessa.

Saako piereskellä äänekkäästi kun käy kakalla? Pitääkö tehdä selvitys rappukäytävän oveen?

Vierailija
9/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se minua häiritse. Kunhan mietin, mistä se voisi johtua. 

Vierailija
10/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotin pääsyä sappirakon poistoleikkaukseen oksensin usein.

AP tee palvelus itsellesi ja keskity omaan elämään. Ei sitten kuolinvuoteella vituta, että se oma elämä meni naapurien vessaääniä kuunnellessa.

Vierailija
11/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessan ilmastoinnin kautta kuuluu oksentamista muistuttava ääni toisinaan. Ei joka päivä mutta tälläkin viikolla kahdesti olen kuullut. Tietystin en ympäri vuorokauden täällä päivystä kuuntelemassa. Väkisinkin tulee mieleen, että kärsiikö joku naapureista syömishäiriöstä.

Niin? Mitä sitten jos kärsisi? Ei nyt oikein aukea tämä sinun aloitus. Vai pidätkö siis kirjaa naapurien sairauksista? Ymmärtänet itsekin ettei moinen ole tervettä.

Vierailija
12/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut varmaan mun entisessä kämpässä :> Useita kertoja viikossa aamuisin alakerran (?) naapuri oksensi, muistutti karjuntaa... Arvelin että hänellä varmaan jokin sairaus, ehkäpä syöpähoidot tms :( Lähinnä myötätuntoa koin, eipä se ääni mua paljoa haitannut...

Vierailija
13/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksensin raskaana jopa 13x/pvä ja välillä olin tiputuksessakin. Ei ollut pelkkää aamupahoinvointia vaan yölläkin välillä piti käydä oksentamassa

Vierailija
14/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuuluu jatkuva räkiminen lavuaariin ja oksettavat pieruäänet.

Vierailija
15/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran arabimies laulaa kovaan ääneen ihan naismaisella äänellä. Noloa...

Vierailija
16/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit laattaa usein heti herättyään. Onkohan sulla liian sisällöntäyteinen elämä kun joudat kuuntelemaan toisten paskannus ja runkkausääniä?

Vierailija
17/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oksensin raskaana jopa 13x/pvä ja välillä olin tiputuksessakin. Ei ollut pelkkää aamupahoinvointia vaan yölläkin välillä piti käydä oksentamassa

Minulla myös oli raskaana pahoinvointi kokopäiväistä, paheni iltaa kohden.

Mieheni taas kärsii migreenistä, johon oksentaminen kuulemma jonkin verran auttaa.

Vierailija
18/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh my gaad, onneks asutaan okt:ssa, saa oksennella ja rykiä ihan rauhassa!!!

Vierailija
19/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri polttaa pilveä. Haisee meidän koko vessa ja jos ovi auki niin myös leviää asuntoon, oksentelisi mielummin kuin tuo haju. Ajattelin vihdoin rohkaistua laittamaan lapun, että siirtyisi polttelemaan ulos jottei hajut leviäisi ilmastointikanavien kautta toisiin asuntoihin ja jos ei tämä auta mitäs sitten, isännöitsijä? Poliisi? Meillä on lapsi jonka en halua hajua haistelevan, onneksi naapuri aloittaa polttelut yleensä silloin kun lapsi jo nukkuu mutta kuitenkin.

Vierailija
20/25 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mitä sitten jos näin on? Ei oikein aukea tämä aloituksen pointti. Siis pidätkö AP kirjaa naapurien sairauksista?

Mieti hetkinen onko sellainenkaan ihan tervettä?