Ikean asiakaspalvelu/ chat
Onko kenelläkään kokemuksia Ikean chatista? Itse olin laittamassa sohvaani myyntiin ja tiedustelin Ikean chatissa itseäni kiinnostavaa sohvaa ja miten pitkään kestää saada sohva.
Minä: "Tiedustelisin, että miten kauan kestää tilata/ saada Vantaan myymälästä ********* sohva valkoisena?"
Sain palveluneuvojalta tällaisen vastauksen:
" Hei! Nopeiten saat sohvan hakemalla sen tavaratalosta. Voit myös mennä tavarataloon, maksaa tuotteen ja sopia kuljetuksesta. Kolmas vaihtoehto tehdä nettitilaus jolloin toimitusaika on 1-2 viikkoa".
Miten te ymmärrätte saamani vastauksen? Olen nyt taistellut Ikean kanssa tästä asiasta, sillä tämän neuvon vuoksi ymmärsin, että sohvan saa heti myymälästä. Möin edellisen sohvamme ja olemme nyt kuusi viikkoa ilman sohvaa (tilasimme sohvan muualta) ja hankkimamme kuljetus uutta sohvaa varten Ikeasta oli täysin turha myös. Eli toimitusaika Ikean sohvalle on n. kuusi viikkoa.
He päätyivät tällaiseen lopputulokseen ja tämän jälkeen en ole saanut enää mitään vastausta esittämiini kysymyksiin: "Emme siis ole missään vaiheessa varmistaneet saatavuutta sinulle kyseisestä sohvamallista chat-palvelussamme ja toivottanut sinua tervetulleeksi hakemaan tuotetta Vantaan tavaratalosta".
Miten tämä meni niinku teidän mielestä? Kävikö saamassani vastauksessa ilmi, että sohva on tilaustuote ja toimitus on n. kuusi viikkoa vai miten te ymmärrätte vastauksen?