Onko teistä Jaajo Linnonmaa komistus?
Tuossa yläpalkissa kun noin maireasti muikuilee. Luokkakokous-elokuvassakin oli ns. pelimiehen roolissa, ikäänkuin tuolla pärställä naiset kaatuilisi jalat harallaan päälle jatkuvalla syötöllä. Onko näin?
Kommentit (66)
Jaajo on aika paljon mun isoäidin näköinen.
Kaunis olento :D Kyllä ihmisten mielipiteet vaihtelee. Eihän se toki rumakaan ole, mutta silleen ei komea. Erikoisen näköinen.
Harvinaisen vastenmielisen, omahyväisen ja lipevän näköinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa yläpalkissa kun noin maireasti muikuilee. Luokkakokous-elokuvassakin oli ns. pelimiehen roolissa, ikäänkuin tuolla pärställä naiset kaatuilisi jalat harallaan päälle jatkuvalla syötöllä. Onko näin?
On se , kauniimpi kuin keskimääräinen Suomalainen nainen. Tai Helsinkiläinen missi.
Kaikella rakkaudella mutta näyttää mun äidiltä tuossa kuvassa. Pinkit huulet ja tätitukka.
Jaajolla on pakko olla huulipunaa kuvassa, ei ne huulet tuolta voi livenä näyttää...
Pannu näyttää alkoholin turvottamalta.
Vierailija kirjoitti:
Pannu näyttää alkoholin turvottamalta.
Kertoi joskus, että on polttanut kasvonsa vanhalla alppiaurinkolampulla. Tarina oli kyllä ihan uskottava ja siltähän tuo iho näyttää. Mene ja tiedä sitten.
Jumalattoman ruma äijä. Jos olisi nainen, niin sillä ei olisi asiaa mihinkään näkötelevisioon viittaavaankaan. Mieheltä sallitaan enemmän. Luonnekin ihan ok vaan. Ei miteenkään erikoinen, ainoastaan mieleenpainuvaa hänessä on tuo silmitön rumuus.
Onhan sillä kasvot, jotka on kuin luotu radiotyöhön.
Ei komea, mutta ei rumakaan. Ennen en voinut sietää häntä, luulin tv-ohjelman (joka tuli about 15 v. sitten) perusteella niljakkeeksi, mutta mielipide on vaihtunut. Enemmänkin ujo kuin leuhka.
Nykyään tykkään kovasti Jaajosta.
http://im.mtv.fi/image/1168654/landscape16_9/1024/576/4ae00397321c196a7…
Kuva puhukoon puolestaan.
Paukutti lujaa takaapäin jotain misukkaa Luokkakokouksessa.
Komeasta kaukana. Turpea naama ja sutenöörimäinen olemus. Pitäisikö sen olla komea ja jos, niin miksi? Ei Maria Veitolakaan mikään varsinainen kukkanen ole ja sopii silti myös televisioon.
Kiloklubi.fi-mainoksen ihminen on paljon kauniimpi...
Tällä palstalla kysytään sillon tällön mikä on sitten tyypillisen suomalaisen näkönen. Jaajo on tyypillisen suomalaisen näkönen
Tajusin juuri, että näytän ilman meikkiä aika Jaajolta :D Hyi.
Jossain mainoskuvassa hän on mielestäni nätti, sievä... ei siis komea, vaan enemmän kaunis olento. oikeastaan minulla ei ole sanaa sille, miten häntä kuvaisin, mutta sellaista positiivista säteilyä minä hänessä näen.