Kannattaa mennä tänään ulos nauttimaan -25 asteen pakkasesta ja talvesta!
Huomisesta eteenpäin Helsinkiin on luvattu enää parin asteen pakkasia, ensi viikolla plussaa, räntää ja vesisadetta ja on ennustettu, että kaikki kevyt pakkaslumi sulaisi vesisateen mukana.
Kommentit (26)
Kannattaa tänään pysyä sisällä nauttimassa -23:n asteen pakkasesta ja talvesta! Mies töissä, yksin kotona ja kaljaa kaapissa. Vittu en varmana mene ulos :D
Vierailija kirjoitti:
No, minä se ulkoilen säästä ja halusta riippumatta. Mutta onneksi tykkään joka säästä, myös kovasta pakkasesta. Harmi vaan, että koiran tassut ei enää kestä edes 16 asteen kylmyyttä, että vois tehdä pitempiä lenkkejä. Oma selkä taas ei kestä lähteä viel erikseen ilman koiraa käppäilemään.
Aika tarkkatassunen koira sulla.
Vierailija kirjoitti:
No, minä se ulkoilen säästä ja halusta riippumatta. Mutta onneksi tykkään joka säästä, myös kovasta pakkasesta. Harmi vaan, että koiran tassut ei enää kestä edes 16 asteen kylmyyttä, että vois tehdä pitempiä lenkkejä. Oma selkä taas ei kestä lähteä viel erikseen ilman koiraa käppäilemään.
Mitä mä nyt valehtelin. Kuumuudesta en tykkää, koska kroppa ei sitä kestä. Eli noin +23 on ehdoton korkeusraja siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tarkkatassunen koira sulla.
:D No, mä laitoin tuon lukeman, kun ihmettelin koiralle -16 asteessa, että jumankekka eihän täällä ole edes kylmä, ja sä nostelet jalkojas.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa niin paljon tuo lauhtuminen. Ihanaa kun on ollut pakkasta ja lunta!
Niin minuakin. Tai siis saisi lauhtua n. -8 asteeseen, mutta nollakelit on perseestä. No onhan tätä iloa onneksi kestänyt jo pari viikkoa sentään.