Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelithan sinä ennen lasten tekemistä miten erossa toimitaan

Vierailija
22.01.2016 |

Siis että kumpi jää yh.ksi tai onko viikko-viikko systeemi, ettei se sitten tule yllätyksenä. Meillä sovittiin että jos ero tulisi mies jäisi yh-isäksi ja itse olisin etä-äiti. Miten teillä on sovittu?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alistutte naiset tuohon, että mies saa jatkaa elämäänsä kuin perhettä ei olisi ollutkaan? Todellakin lapsi jäisi ihan kokoaikaisesti miehelle, jos ero tulisi. Jos ei lasta huolisi, niin sijoitukseen menisi. Mulla on myös oma elämä ja omia suunnitelmia, niitä ei miehen elämä poista. Toisekseen mies on hyvätuloinen, joten hänellä on paremmat edellytykset elättää lapsi. Kelalta saisi hakea elatustuen.

Vierailija
42/44 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin että en sitten ikinä aio ruveta yh-äidiksi. Mies sanoi, ettei hänkään halua yh-isäksi. Joten päätettiin yksissä tuumin että ei sit voida erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se on ollut samankaltainen näin 12v niin tuskin se siitä kovasti muuttuu. Miehellä paremmat tulot, asuu omakotitalossa,asuisi eronkin jälkeen, itse pienessä asunnossa yms joten siksi olisi parempi jos hän olisi lähi.

Erosin hyvätuloisesta miehestä ja lapsen etu oli jäädä opiskelevan äidin kanssa. Pystyn panostamaan lapseen enemmän kuin mies, joka painaa töitä ja säilöisi lasta päiväkodissa. Minulla on mahdollisuus kuljettaa lasta eri paikkoihin ja tehdä kivoja juttuja, koska minulla on enemmän aikaa. Isä maksaa elarit ja mahdollistaa sillä tavalla lapselle nämä kokemukset, joihin hänellä taas ei olisi aikaa.

Vierailija
44/44 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lupasimme elää aviolittossa niin myötä- kuin vastoinkäymisissä, kunnes kuolema meidät erottaa. Emme siis ole sopineet mitä tapahtuisi, jos tulisi ero, koska sitä ei tule.

Ei joka toinen pari oikeasti eroa. Tilastoja vääristävät ns sarjaeroajat, jotka menevät monta kertaa naimisiin ja eroavat. Siksi eroja on tilastollisesti niin paljon, koska nämä samat ihmiset niitä tehtailevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän