Minkälainen mies käy vauva palstalla?
Kommentit (42)
Trollaamassa:) Tämä on viihdettä, Kun Mammat ottaa kaiken tosissaan:)
Mennäkkö tänään kauppaan -ääh en mennyt. Mennäkö saunaan ja laittaa saunamakkaraa -ääh en mene. Pelatako jotain -ääh ei jaksa tänään. Katsellako elokuvaa -ääh ei jaksa. Kokatako ruokaa -ääh en jaksanut mennä sinne kauppaan. Trollaillako av palstalla -jooh ei tarvii tehdä mitään.
Semmoinen joka on havainnut että mammat kaipaa hiukan laajempaa näkemysta asioihin. Miksi pitäisi antaa jollekkin erityisryhmälle oikeus levittää omaa ummehtunutta näkemystään ilman mitään kritiikkiä.
43 v, 193 cm, 98 kg, AMK-tutkinto, naimisissa, 4 lasta (9-15 v).
Kummia yleistäjiä nuo lassukat...
Harmi ettei tällaisia ollut silloin kauan sitten kun oli ns pelipäätösten aika. Tämä meinaan olisi avannut silmäni ajoissa ja varmasti olisin pysynyt ikipoikamiehenä. Nyt sitten kärvistellään kaikkeen turhautuneena perheenpäänä välillä täällä avautuen kuinka typerää miehen on edes lähteä ko kuvioon...
Minulla on ollut käsitys, että suurin osa av:llä kirjoittavista on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut käsitys, että suurin osa av:llä kirjoittavista on miehiä.
Osa kirjoituksista on samoja kuin Suomi24 10 vuotta sitten.. mietippä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei tällaisia ollut silloin kauan sitten kun oli ns pelipäätösten aika. Tämä meinaan olisi avannut silmäni ajoissa ja varmasti olisin pysynyt ikipoikamiehenä. Nyt sitten kärvistellään kaikkeen turhautuneena perheenpäänä välillä täällä avautuen kuinka typerää miehen on edes lähteä ko kuvioon...
Voi kyynel. Mikä voisi auttaa sut pois tukahduttavasta olotilastasi. Ei varmaan mikään mitä itse voisit tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel. Mikä voisi auttaa sut pois tukahduttavasta olotilastasi. Ei varmaan mikään mitä itse voisit tehdä.
Erohan tässä on tulossa joten se siitä. Minua vaan ärsyttää olla yksi niistä lukemattomista idiooteista joka on lähtenyt tähän, vaikka luulin olevani fiksumpi kuin muut. Tällaisen palstan olemassaolo silloin joskus olisi ollut erittäin olennainen tekijä ymmärtämään akkain ajatusmaailmaa ja edesauttanut välttämään typeryydet.
Sellainen, joka haluaa nähdä kaiken kansan mielipiteitä mutta ei viihdy Suoli24:n viemärimeiningissä. Vaikka ylläpitoa täällä usein syystäkin arvostellaan on palstan taso aivan toista luokkaa kuin siellä.
Itse olen roikkunut täällä jo vuosia ensin ilman tunnusta ja nyttemmin rekisteröityneenä.
Mamoilla on ilmiömäinen kyky takertua kollekttiivisesti valheeseen. Eläytyminen on niin inteensiivistä että unohtavat jopa että tarina on vaan satua. Aina sitten naisnäkökulma. Jos on uutinen että mies löi kirveellä jalkaansa ja konkkasi kotiin, niin menee minuutti ja tulee avaus miten av-mamma on lyönyt kirveellä jalkaansa ja on ryöminyt kotiin 5 kilometrin päähän ja kotona mies ei auttanut vaan jatkanut nettisurffailua ja mitä tuumaatte tekikö mies oikein ?
Jotenkin surkuhupaista seurattavaa.
Minä käyn nimenomaan vaan täällä aihe vapaa-palstalla, paskat vauvajutuista.