Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotihoidon työntekijät hoi! (pk-seutu)

Vierailija
21.01.2016 |

Mä olen tässä miettinyt meneväni kotihoitoon töihin ja haluaisin rehellisiä mielipiteitä siitä. Olen opiskeluaikana työharjoittelussa ollut 8 vk kotihoidossa Helsingissä , eli jonkunlaista käryä kyseisestä työstä on.. Mutta siis niin voisitteko kertoa kuinka paljon on kk palkka? Mitä olette oikeasti mieltä kyseisestä työstä? Missä on mukavinta olla?(siis palvelualueet/kaupungit yms.) kiitos jo vastauksista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin unohtu mainita että lähihoitaja olen koulutukselta, se kun liittyy palkkaan..

Vierailija
2/5 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos jotain muuta työtä löydät, hyvä. Vihoviimeinen työ on kotihoito, Itä-Helsingin kotihoito on aivan epä-inhimillistä. Älä koskaan mene sinne töihin. Luvataan kymmenen hyvää, todellisuus on aivan jotain muuta. Raadat kuin hullu, vakihenkilöstö jatkuvasti sairauslomilla, sijaiset tekevät työt. Huono työilmapiiri, sijaisia kohdellaan huonosti, paska paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittavaa kuulla tuollaista :( milloinkohan aletaan puuttumaan tuohon työntekijöiden kurjiin oloihin.. Kohta ei kukaan kotihoitoon mene töihin ja ihmiset jää ilman hoitoa..

Vierailija
4/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2133e/kk + vuorolisät. Aamuvuorossa käyntejä voi olla keskimäärin 10 ja iltavuorossa n. 15. Käyntiajat ovat 5min-1h riippuen hoidon tarpeesta. Kiirettä pitää, välillä arkiaamut ovat rauhallisempia. Riippuu tietenkin jos useampi asiakas on sairaalassa tai intervalli jaksolla niin listat ovat kevyempiä. Itse olen alueella jossa jossa on paljon saattohoitoasiakkaita, halvaantuneita sekä paljon sairaanhoidollista ja lääkehoitoa. Toki vanhusten perushoitoakin on, mutta alueella ei ole niin paljon vanhuksia kun suurimmalla osalla helsinkiä. Asuinalue on kerrostalopainotteinen ja asunnot ovat esteettömiä, siksi useat liikuntarajoitteiset asuvat sielä. Työ on monipuolista, ainakin tällä alueella, mutta henkisesti ja fyysisesti raskasta. Plussaa siitä että joka päivä on erilainen ja eri asiakkaat sekä työn itsenäisyys on positiivista. Taukoja ei ehdi aina pitämään, vessassa käytävä siisteillä asiakkailla tai pidäteltävä. Kannattaa keikkailla seurella eri alueilla ja katsoa mikä mielyttää. :) t. Lähihoitaja kaupungin kotihoidosta

Vierailija
5/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestin 4 laittajalle! Mä tosiaan olin harjottussa Helsingissä kotihoidossa ja kiire tosiaan oli.. Se 7 tuntia meni aina kentällä.. Se mikä mua harmittaa on se aikataulutettu hoito.. Joillain asiakkailla ihan liian vähän laitettu aika. Mitä jos aina menee yliajalle? Tuleeko siitä noottia? Mä kun en osaa sitte vaan sanoa heippa, jos en kerkeä kaikkia asioita hoitamaan, mitä hoitosuunnitelmassa on. Asiakkaat oli sen työn rikkaus (tai ainakin suurin osa oli ihania) mutta se kellon tuijottaminen ja täten joskus hutiloiden tekeminen ei oikeen inspais.. Ja pelottaa että olen sitten liian hidas, kun haluaisin hoitaa työni kunnolla ja niin että asiakkaalle jää hyvä fiilis tekemästäni työstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän