Mikä on sinulle pahinta, mitä olet kaatanut vessanpöntöstä alas?
Mulla se taitaa olla tamponit. Sen kielletympää en oo vessanpönttöön kaatanut. Ruuanjämiä joskus.
Kommentit (15)
Pumpulitupon.
Joskus ruokaa.
Purukumin.
Vierailija kirjoitti:
Keskenmenneen sikiön. :(
Sama. :(
Ison pullon kossua. Oli oma pullo ja tyhjäsin pönttöön. En jotenkin tykännyt mausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. :(
sama kolmesti :(
Kerran humahti viemäriin muovipussi. Se oli vahinko. Pussi oli ämpärissä roskapussin tavoin ja täynnä vettä. Kaadoin vettä pönttöön, pussi irtosi ja päälle osunut vesi vei pussin. Onneksi ei tullut tukosta.
Luudun. Se meni likaveden mukana ihan horlomps vaan. Olin kuukausi tolkulla kauhuissani. Ja kerran tyhjensin ihan vittumaisuuttani keiton jämät, kun niin vitutti, kun mies oli jättänyt sen hellalle.
Vierailija kirjoitti:
Luudun. Se meni likaveden mukana ihan horlomps vaan. Olin kuukausi tolkulla kauhuissani. Ja kerran tyhjensin ihan vittumaisuuttani keiton jämät, kun niin vitutti, kun mies oli jättänyt sen hellalle.
Niin ja lisäksi tuo sikiö täälläkin. Hyi, kuinkahan monta pientä ihmisen alkua on viemäreihin mennyt:(
Metaanisulfonihappoa useamman kymmenen litraa. Ei varsinaisesti vessanpönttöön, mutta viemäriin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lisäksi tuo sikiö täälläkin. Hyi, kuinkahan monta pientä ihmisen alkua on viemäreihin mennyt:(
Voi jeesus, tuskinpa voi puhua tuossa kohtaa vielä "ihmisen aluista".
Pahinta mitä olen vetänyt alas on varmaan hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta mitä olen vetänyt alas on varmaan hiukset.
No olkoon vaikka apinan alku, mutta jos on jo sen kokoinen, että sen erottaa, niin en kyllä haluais putkimies olla. Ja lilluuhan ne istukan alutkin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta mitä olen vetänyt alas on varmaan hiukset.No olkoon vaikka apinan alku, mutta jos on jo sen kokoinen, että sen erottaa, niin en kyllä haluais putkimies olla. Ja lilluuhan ne istukan alutkin siellä.
Onneksi et ole putkimies niin ei tarvitse järkyttyä. Jätetään se ammatti muille :)
En kaatanut, vaan tungin. Lohikäärmeen. Viismertisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta mitä olen vetänyt alas on varmaan hiukset.No olkoon vaikka apinan alku, mutta jos on jo sen kokoinen, että sen erottaa, niin en kyllä haluais putkimies olla. Ja lilluuhan ne istukan alutkin siellä.
Onneksi et ole putkimies niin ei tarvitse järkyttyä. Jätetään se ammatti muille :)
Valitettavasti saan kyllä päivittäin kattavan reportaasin, siitä mitä ihmiset on viemäreihinsä tunkenu, yleensä vielä ruokapöydässä
Elämäni. Kaiken aikani, rahani ja ihmissuhteeni.
t. bulimikko