Lyijykynä tissin alle -testi vedetty väärin päin Aasiassa
Varmaan moni on kuullut sellaisesta testistä, että laitetaan lyijäri tissin alle ja katsotaan pysyykö se siinä itsekseen. Itse olen kuullut tästä kahta eri versiota, toinen on se että jos pysyy niin se tarkoittaa nuorilla tytöillä että on aika ostaa rintsikat. Ja varttuneemmilla naisilla kyse on siitä että tissit roikkuu tai että ne on isot. (Ja olen siis itse nainen ja lyijäri pysyy enkä tässä millään tavoin aja keskustelua siihen että jonkun pitäisi hävetä roikkuvia tissejä tms.)
No tänään kuin että Aasiassa on nyt villitys että naiset laittaa Instagramiin jne. kuvia tisseistään joiden alla on lyijykynä. Ja tämän on siis tarkoitus kertoa että tissit on tarpeeksi isot / painavat tms. että kynä siellä pysyy, ja tämä on siis hyvä asia.
HÄH. Itse oon kyllä jotenki aina ajatellut asian niin, että jos aikuisella naisella ei pysy lyijäri tissien alla niin se on se hyvä asia, koska sitten on terhakkaat tissit. Ja näin kait sitä yleisesti mielletään länsimaissa.
Aasialaiset tekee kyllä kaiken väärin :)
Kommentit (30)
Minäkin veikkaan sen johtuvan siitä että aasialaisilla on usein pienet rinnat!
Kyllähän se lyijykynä siellä väkisinkin pysyy jos on isot rinnat vaikka ei olisikaan "riippurintoja" (hyi, vihaan tuota sanaa), ei varmaan kovin monella ole luonnostaan pystyt, isot rinnat.
Mutta miksi aasialaisilla on pienet rinnat? Toisaalta taas Länsi-Afrikkalaisilla on isot.... Heidän (tai siis rotujen) pitäisi risteytyä niin tulisi keskikokoiset ;)
ei se mikään tissi ole, jos ei lyijykynä pysy tissin alla, vaan joku sinikonitekele
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi aasialaisilla on pienet rinnat? Toisaalta taas Länsi-Afrikkalaisilla on isot.... Heidän (tai siis rotujen) pitäisi risteytyä niin tulisi keskikokoiset ;)
tolkun tissit
Mulla ei tule pysymään tietyssä ryhdissä varmaan ikinä se kynä alla, ovat vain sen malliset (sellaiset leveähköt, isommat miltä päällepäin näyttää kun eivät sojota eteenpäin) että valuvat siellä ihon alla alemmas jos ovat valuakseen 😂 mutta istua röhnöttäessä kyllä pysyy.
Ovat kokoa 70C ja siis pienet verrattuna muihin suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tule pysymään tietyssä ryhdissä varmaan ikinä se kynä alla, ovat vain sen malliset (sellaiset leveähköt, isommat miltä päällepäin näyttää kun eivät sojota eteenpäin) että valuvat siellä ihon alla alemmas jos ovat valuakseen 😂 mutta istua röhnöttäessä kyllä pysyy.
Ovat kokoa 70C ja siis pienet verrattuna muihin suomalaisiin.
Tietyssä ryhdissä on siis seisoessa, huonoryhtisenä istuessa pysyy.
Mulla ei ole tarvetta tuolle testille kun mulla on penaali, jossa voin säilyttää kynät eikä tarvitse niitä tissien alla kanniskella.
Katsoin juuri dokumentin Kiinan suuresta hyppäyksestä- great leap. Kynätestille ei ollut tarvetta kun kylkiluut paistoivat lävitse.
Vihaan tätä testiä on se sitten miten päin vaan. Uskomatonta pas kaa sitä on joskus keksittykin. Mitä väliä pysyy tai ei?!? Taiteilija Iiu Susirajalla on mahtava valokuvateos tähän aiheeseen liittyen.
Äitini höpisi tästä testistä ihan innoissaan minun ollessani lapsi. On yksi kymmenistä pikkujutuista jotka ovat ajaneet minut kehonkuva- ja syömishäiriöihin lapsesta asti. Äitini on muutoin aivan ihana ihminen mutta kunpa hän olisi malttanut jättää tälläiset naurettavat, kehoahdistusta aiheuttavat typeryydet pois lasten korvista.
köhkah kirjoitti:
Katsoin juuri dokumentin Kiinan suuresta hyppäyksestä- great leap. Kynätestille ei ollut tarvetta kun kylkiluut paistoivat lävitse.
Katsoin juuri "dokumentin" leidistä nimeltä Hitomi Tanaka. Hänellä voisi pysyä yhden peruskoululuokan lyijykynät.
Nykyään kun ei enää käsin juuri kirjoiteta niin tuossa testissä pitäisi ruveta sovittelemaan läppäriä tissin alle.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kun ei enää käsin juuri kirjoiteta niin tuossa testissä pitäisi ruveta sovittelemaan läppäriä tissin alle.
AV:lla kun ollaan rakkaiden palstahullujemme keskuudessa, on syytä suorittaa testi myös pöytäkoneella.
Vierailija kirjoitti:
köhkah kirjoitti:
Katsoin juuri "dokumentin" leidistä nimeltä Hitomi Tanaka. Hänellä voisi pysyä yhden peruskoululuokan lyijykynät.
On kyllä sillä hyvät dokumentit
Kyllähän miehet ainakin lännessä ovat katsoneet testiä nimenomaan niinpäin, että kun on hyvät ja terhakat tissit niin kynä ei pysy niiden alla.
Mutta ei näitä kannata niin tosissaan ottaa.
..Mutta sulaako sokeripala suussa ?
Aasiassa on varmaan tavallisempaa että on hyvin pienet tissit joten huomionarvoista heille kai sitten jos se kynä siellä tissin alla pysyykin eli on isot tissit. Itselläni tuo kynän pysyminen riippuu ihan ryhdistäkin. Jos olen normaalisti hieman lysyssä asennossa niin kynä pysyy. Jos taas oikaisen ryhdin hyväksi niin kynä tippuu heti. C-D-kupin tissit.