Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teri Niitti valittiin Suomen Top 100 eliitin jäseneksi

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teri, eikö sulla ole töitä. Ja lopeta nyt se itsesi googlailu, toi on säälittävää. Ja laihduta pliis.

Hö. Vastahan mä olin sun mielestä Sofia Ruusila. Nyt mä oonkin Teri Niitti. Koita jo päättää kumpi olen.

Mitä ihmettä jankutat ketjuihin, jos sinua luullaan joksikin ö- luokan julkkikseksi? Outoa... ja hymyilyttävää..

Miksi minua haittaisi, että julkkiksille kateelliset läskit luulevat "vierailija"-nimimerkkiäni julkkikseksi? Sehän on vain viihdyttävää.

Vierailija
22/27 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teri, eikö sulla ole töitä. Ja lopeta nyt se itsesi googlailu, toi on säälittävää. Ja laihduta pliis.

Hö. Vastahan mä olin sun mielestä Sofia Ruusila. Nyt mä oonkin Teri Niitti. Koita jo päättää kumpi olen.

Mitä ihmettä jankutat ketjuihin, jos sinua luullaan joksikin ö- luokan julkkikseksi? Outoa... ja hymyilyttävää..

Miksi minua haittaisi, että julkkiksille kateelliset läskit luulevat "vierailija"-nimimerkkiäni julkkikseksi? Sehän on vain viihdyttävää.

Joo, mäkin annan aina ymmärtää olevani joku julkkis! Yleensä teeskentelen Maraa, välillä Jenniä ja joskus Annaa. Kiva et meitä on muitakin! Antaahan se väriä harmaaseen arkeen, vai mitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ole viihdyttävää, tosi laimeaa hupia.

Vierailija
24/27 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo ollut mielenkiintoista nähdä ne kaikki muut 90 naamaakin, mutta Kauppalehti suostui näyttämään vain kaksi kategoriaa ja sen jälkeen mainostettiin vain lehden tilaamista. Että silleen palvellaan kansalaisia. Nää Suomen setterit ynnä muut Saksan seisojat ei kyllä vakuuttaneet. Mutta ehkä he saavat jonkinlaista tyydytystä, kun pärstä on taas jollakin listoilla.

Vierailija
25/27 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi vielä tietää että kuka tämä henkilö on? Jostain Fab 5 stailausohjelmastako...?

Vierailija
26/27 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 100 lärvi eniten julkisuudessa -lista.

Vierailija
27/27 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan tuo ollut mielenkiintoista nähdä ne kaikki muut 90 naamaakin, mutta Kauppalehti suostui näyttämään vain kaksi kategoriaa ja sen jälkeen mainostettiin vain lehden tilaamista. Että silleen palvellaan kansalaisia. Nää Suomen setterit ynnä muut Saksan seisojat ei kyllä vakuuttaneet. Mutta ehkä he saavat jonkinlaista tyydytystä, kun pärstä on taas jollakin listoilla.

Valitse selaimeen yksityinen selaus niin ei tule mitään rajoituksia kuinka monta kertaa sivuilla voi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä