Teri Niitti valittiin Suomen Top 100 eliitin jäseneksi
kertoo Kauppalehti:
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/optio-100-trendsetterit-ovat-suurten-…
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teri, eikö sulla ole töitä. Ja lopeta nyt se itsesi googlailu, toi on säälittävää. Ja laihduta pliis.
Hö. Vastahan mä olin sun mielestä Sofia Ruusila. Nyt mä oonkin Teri Niitti. Koita jo päättää kumpi olen.
Mitä ihmettä jankutat ketjuihin, jos sinua luullaan joksikin ö- luokan julkkikseksi? Outoa... ja hymyilyttävää..
Miksi minua haittaisi, että julkkiksille kateelliset läskit luulevat "vierailija"-nimimerkkiäni julkkikseksi? Sehän on vain viihdyttävää.
Joo, mäkin annan aina ymmärtää olevani joku julkkis! Yleensä teeskentelen Maraa, välillä Jenniä ja joskus Annaa. Kiva et meitä on muitakin! Antaahan se väriä harmaaseen arkeen, vai mitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teri, eikö sulla ole töitä. Ja lopeta nyt se itsesi googlailu, toi on säälittävää. Ja laihduta pliis.
Hö. Vastahan mä olin sun mielestä Sofia Ruusila. Nyt mä oonkin Teri Niitti. Koita jo päättää kumpi olen.
Mitä ihmettä jankutat ketjuihin, jos sinua luullaan joksikin ö- luokan julkkikseksi? Outoa... ja hymyilyttävää..
Miksi minua haittaisi, että julkkiksille kateelliset läskit luulevat "vierailija"-nimimerkkiäni julkkikseksi? Sehän on vain viihdyttävää.
No ei se ole viihdyttävää, tosi laimeaa hupia.
Olisihan tuo ollut mielenkiintoista nähdä ne kaikki muut 90 naamaakin, mutta Kauppalehti suostui näyttämään vain kaksi kategoriaa ja sen jälkeen mainostettiin vain lehden tilaamista. Että silleen palvellaan kansalaisia. Nää Suomen setterit ynnä muut Saksan seisojat ei kyllä vakuuttaneet. Mutta ehkä he saavat jonkinlaista tyydytystä, kun pärstä on taas jollakin listoilla.
Nyt pitäisi vielä tietää että kuka tämä henkilö on? Jostain Fab 5 stailausohjelmastako...?
Top 100 lärvi eniten julkisuudessa -lista.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan tuo ollut mielenkiintoista nähdä ne kaikki muut 90 naamaakin, mutta Kauppalehti suostui näyttämään vain kaksi kategoriaa ja sen jälkeen mainostettiin vain lehden tilaamista. Että silleen palvellaan kansalaisia. Nää Suomen setterit ynnä muut Saksan seisojat ei kyllä vakuuttaneet. Mutta ehkä he saavat jonkinlaista tyydytystä, kun pärstä on taas jollakin listoilla.
Valitse selaimeen yksityinen selaus niin ei tule mitään rajoituksia kuinka monta kertaa sivuilla voi käydä.