Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion olla vuoden valittamatta ja huomauttelematta miehelle yhtään mitään ikävää

Vierailija
20.01.2016 |

Sekä pidättäytyä kaikesta fyysisen läheisyyden osoittamisesta pyytämättä.

Vuoden päästä kerron etten saa olla oma itseni tässä suhteessa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi teidän lapsianne.

Vierailija
22/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy kateeksi teidän lapsianne.

Ei sunkaan, mikäli tuo on ainoa antisi tähän ketjuun. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän (ke 20.1.) Hesarin pääkirjoituksessa aivan loistava kolumni "omana itsenään" olemisesta. "Ole oma itsesi on maailman toistetuimpia neuvoja. Ongelmia tulee, kun se käännetään oikeutukseksi itsekkyydelle". Suosittelen lukemaan.

Vierailija
24/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin parisuhteet on ikuinen sukupuoltenvälinen taistelukenttä, miksi te edes seurustelette eikö olisi paljon parempi ihan kaikkien kannalta, että olette sinkkuja ja jätätte ihmiset rauhaan, teilläkin olisi parempi elämä. Ei katsos tarvitse sotia ja vääntää 24h, kun elätte reilusti vain yksin.

Vierailija
25/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän (ke 20.1.) Hesarin pääkirjoituksessa aivan loistava kolumni "omana itsenään" olemisesta. "Ole oma itsesi on maailman toistetuimpia neuvoja. Ongelmia tulee, kun se käännetään oikeutukseksi itsekkyydelle". Suosittelen lukemaan.

Itseasiassa keksin koko idean luettuani tuon jutun. Pakko se on nyt sitten kerrankin sopeutua elämään elämää josta en saa itselleni mitään (mitä haluan), kun kerran sellaiseen elämään olen päätynyt ihan omien valintojeni kautta. Ei tähän valittaminen ainakaan ole apua suonut koskaan. Ap

Vierailija
26/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin parisuhteet on ikuinen sukupuoltenvälinen taistelukenttä, miksi te edes seurustelette eikö olisi paljon parempi ihan kaikkien kannalta, että olette sinkkuja ja jätätte ihmiset rauhaan, teilläkin olisi parempi elämä. Ei katsos tarvitse sotia ja vääntää 24h, kun elätte reilusti vain yksin.

Olisi helvetin tylsää olla yksin. Ap

Vierailija
27/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että lopputulos on tyytyväinen mies, mutta läheisyyttä tai seksiä et saa edelleenkään. 

Jos haluat, että suunnitelmasi toimii, toteuta suunnitelma, mutta samalla pukeudu joka päivä ja jatkuvasti seksikkäästi eri tavoin. Älä silti osoita miestä kohtaan minkäänlaista seksuaalista latausta, osoita sitä mieluummin esimerkiksi jollekin telkkarisarjan miehelle ja yritä miehen nähdä se. Alkuun torju miehen yritykset välttelemällä miestä, jos saat siis vastakaikua ja mies on ns. herännyt. Anna miehen saalistaa sinua ja vasta jonkun ajan kuluttua anna miehen saalistaa.

En tiedä miten toimii, mutta voi toimiakin. Tai sitten mies on homo tai erektiohäiriöinen.

Vierailija
28/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että lopputulos on tyytyväinen mies, mutta läheisyyttä tai seksiä et saa edelleenkään. 

Jos haluat, että suunnitelmasi toimii, toteuta suunnitelma, mutta samalla pukeudu joka päivä ja jatkuvasti seksikkäästi eri tavoin. Älä silti osoita miestä kohtaan minkäänlaista seksuaalista latausta, osoita sitä mieluummin esimerkiksi jollekin telkkarisarjan miehelle ja yritä miehen nähdä se. Alkuun torju miehen yritykset välttelemällä miestä, jos saat siis vastakaikua ja mies on ns. herännyt. Anna miehen saalistaa sinua ja vasta jonkun ajan kuluttua anna miehen saalistaa.

En tiedä miten toimii, mutta voi toimiakin. Tai sitten mies on homo tai erektiohäiriöinen.

Ja flirttaile jokaiselle miehelle niin, että mies huomaa, saa se huomaamaan, että sinäkin olet nainen ja jos hän ei toimi, joku muu vie.

Vierailija
29/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saa olla ja jos syy on miehessä miksi tarvitset siihen hänen lupaansa tai suostumustaan?

Vierailija
30/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä uskon että mies kyllä haluaa seksiä ennen pitkää jos vain en valita enkä lähentele. Suht seksikkäästi pukeudun ihan yleensäkin. Mutta en todellakaan tee tätä muutosta seksin takia vaan sen tyydytyksen takia, kun mies huomaa olevansa itse yksin se joka valittaa ja huomauttelee joka päivä ties mistä. Ap

Vierailija
31/44 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saa olla ja jos syy on miehessä miksi tarvitset siihen hänen lupaansa tai suostumustaan?

Tästä ollaan puhuttu ennenkin, tuskin missään suhteessa voisin olla oma itseni, koska olen niin hankala. Mieskin on, joten sikäli sovimme kyllä yhteen... Pointti onkin nyt se, että minä muutun paremmaksi, mies ei. Joten minä saan tilanteessa voiton. Ap

Vierailija
32/44 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut menevät pariterapiaan, toiset pyrkivät kehittämään itseään. Osa tykkää pelata valtapeliä, jota virheellisesti parisuhteeksi kutsuvat.

Vierailija
33/44 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin tietoisesti naputtamisen.. Elämä oli jo siinä pisteessä, että oli kaksi vaihtoehtoa yrittää muuttaa toinen (joka ei ikinä onnistu) tai muuttua itse, kolmas tietty vaihtoehto olisi ollut ero.. Voin sanoa, että parisuhde on parantunut hirveästi, toki joskus muutaman kerran vuodessa tulee naputettua, kun vain kiehahtaa yli, mutta sitten pyydän anteeksi ja taas jatkan yrittämistä. Voin sanoa, että tämän päätöksen jälkeen on toinenkin muuttunut, parisuhde on kuitenkin kahden ihmisen vastuulla, tee sinä oma osuutesi niin hyvin kuin voit voin sanoa että koko suhde muuttuu paremmaksi, koskaan aiemmin en ole saanut näin paljon hellyyttä ja kauniita sanoja.. Edelleen samat ongelmat, mistä aiemmin naputin, mm.. Kotityöt, mutta kokemuksesta voin sanoa että siinäkin on kaksivaihtoehtoa joko naputtaa tunnin ja lopulta siivoaa itse tai siivoaa itse.. Toki oisi kiva että toinen kotitöihin enemmän osallistuisi, mutta lopulta mun mielestä on aika huono eron syy, ettei toinen imuroi koskaan tai vaihda lakanoita.. Nykyisin ajattelen, että jos tulisi ero, mun Pitäs silti nuo hommat yksin hoitaa.. Kuitenkin toinen on hyvä isä, tekee välillä ruokaa (kerran kuussa) ..ym. Kokeile lopettaa naputus ja anna lisää hellyyttä vuoden ajan jos toinen ei muutu niin jätä Se.. T. Viiden äiti

Vierailija
34/44 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 33 kannustavasta tarinasta. Meillä kuvio menee niin päin, että eniten mies naputtaa mulle tekemättömistä tai huonosti tehdyistä kotitöistä ja itse suoriutuu niistä kaikista hommista paljon paremmin sekä laadullisesti että määrällisesti. Minua ne vain eivät kiinnosta, vaan suorastaan ahdistavat. Sanomista tulee kyllä vaikka mistä muustakin. Mutta jos vain itse en hermostu, minkä huomasin jo eilen kun en hermostunut, aika nopeasti se lopettaa ja on ihan ystävällinen, jopa lähestyy jollakin leikillisellä tavalla.

Minä taas en todellakaan lähesty enää ainakaan toistaiseksi mitenkään kuten sanoin, koska mies on käyttänyt seksihalujani minua vastaan riidassa, torjunut ikävästi ja joskus myös sanonut ikäviä kommentteja ulkonäöstäni. Enää ei vain ylpeys veny niiden kaikkien sanomisten sivuuttamiseen. Ap

Vierailija
35/44 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti onkin nyt se, että minä muutun paremmaksi, mies ei. Joten minä saan tilanteessa voiton. Ap

Vaikuttaa joltakin muulta kuin parisuhteelta. Parisuhde ei itselleni ole kilpailu sen paremmin kuin valtataistelukaan.

Vierailija
36/44 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti onkin nyt se, että minä muutun paremmaksi, mies ei. Joten minä saan tilanteessa voiton. Ap

Vaikuttaa joltakin muulta kuin parisuhteelta. Parisuhde ei itselleni ole kilpailu sen paremmin kuin valtataistelukaan.

Olet varmasti emotionaalisesti ehjempi yksilö kuin minä. Ap

Vierailija
37/44 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/44 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä, enkä ole ajatellut kilpailla siinäkään. Olen tyytyväinen itseeni ja parisuhteeseeni jossa voi olla oma itseni. Uskon kyllä että voisin olla sitä samaa ilman parisuhdettakin. En vertaa itseäni sen paremmin kuin parisuhdettanikaan muihin.

Vierailija
39/44 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä, enkä ole ajatellut kilpailla siinäkään. Olen tyytyväinen itseeni ja parisuhteeseeni jossa voi olla oma itseni. Uskon kyllä että voisin olla sitä samaa ilman parisuhdettakin. En vertaa itseäni sen paremmin kuin parisuhdettanikaan muihin.

Kuulostaa tasapainoiselta. Itse jos olisin tasapainossa itseni, mieheni ja asioiden kanssa ylipäätään, tuskin haluaisin vierailla lainkaan AV-palstalla.

Vierailija
40/44 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tasapainoiselta. Itse jos olisin tasapainossa itseni, mieheni ja asioiden kanssa ylipäätään, tuskin haluaisin vierailla lainkaan AV-palstalla.

Hmm! Mä taas olen jotenkin aina ajatellut että mä en jaksaisi (enkä jaksa vierailla palstalla) vierailla nettikeskusteluissa ellei omaelämä ole jollakin tavalla tasapainossa. Ei se sitä varmasti kaikilta osin ole nytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä