Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan kymystä paljon maksoi joku

Vierailija
20.01.2016 |

Aina jos on hankkinut vaikka uudet kengät , niin ensimmäinen kysymys on paljon maksoi, sama jos varannut lentoliput, kysytåän paljon maksoi,miksi kaikki asiat aina arvioidaan rahassa, entä jos mies sanoisi että kävin huorissa, kysyisivätkö toiset miehet, että paljon maksoi.

Ei kaikesta tarvi aina kysyä paljon maksoi, selvää nyt on että jotain varmaan mutta miksi ei voi kommentoida jotain vaikka, että hienot, minäkin haluisin, mistä ne ovat tai vastaavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kysyy kaikesta mun ostamasta psljonko maksoi. Vastaan aina jotain ympäripyöreää koska hänelle pihille ihmiselle jotkut 100e kengät on kauhistus. Olen huomannut että juuri pienempituloiset kysyy hintaa.

Vierailija
2/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää. Varsinkin vanhempani, kysyvät kaikesta paljon makso. Ja olen jo 40-v. Mitä se niille kuuluu jos omilla rahoillani ostan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi etten ole tullut ajatelleeksi tuollaisen kysymyksen ärsyttävän.

Itse olen kysynyt silloin hintaa, jos olen ollut itsekin halukas ostamaan samanlaisen/vastaavan. 

Vierailija
4/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kysyy. Kieltämättä piinallista. Mummini kysyi aina kaikista tuotteista.

Kysyn tuotteen hintaa vain silloin, jos ihastun johonkin esineeseen tai olen kiinnostunut vastaavasta matkasta. Helpompi kysyä matkan tai esineen hankkijalta, kuin etsiä netistä. Kyselijä olen minäkin, mutta syynä on kiinnostuminen tuotteesta.

Vierailija
5/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljon maksoi" ei edes ole mikään kysymys vaan toteamus. Vain citytussukka hokee "paljon maksoi, paljon maksoi". Normaali ihminen saattaa kysyä "paljonko maksoi", ja se on jo ymmärrettävää kieltä.

Vierailija
6/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko merkki siitä että hitusen kuitenkin hävettää jos tuo kysymys vaivaa, eikö älyttömän halpojen ja muutenkin tarpeellisten ostosten hinta kuitenkin ole helppo sanoa?

Vierailija
7/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai se jos kysyy mutta sitten yleensä kauhistellaan että huh kun paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi