Miksi ihastun?
Mua vaivaa miten saatan ihastua niin että jonkun aikaa päässä ei pyöri mikään muu kuin ihastuksen kohde. Olen ollut pitkään yhdessä mieheni kanssa ja yhteiselo on vaan parantunut joka saralla. Silti ihastun silloin tällöin muihin, kohteena mies joka on jollain tavoin saavuttamaton, esim. etäinen minua kohtaan. Tämä tosiaan häiritsee, miksi näin käy. Miestäni en halua loukata.
Kommentit (4)
Mulla on täsmälleen sama tilanne. Ja tätä on jatkunut jo vuoden. Ja ihastukseni kohteet ovat täsmälleen erilaisia kuin miehet, joista olen aiemmin kiinnostunut. Nykyään ihastun itseäni nuorempiin (olen aina ennen pitänyt vähän vanhemmista) tai jopa vähän "pahoihin poikiin" (ennen sellaset ei oo voinut vähempää kiinnostaa).. En tajuu mikä mua vaivaa!
Oot flirti. Kodin rikkoja. Minkälainen äitisi on ollut? Oletko saanut häneltä lort mallin?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ihastun itseäni nuorempiin (olen aina ennen pitänyt vähän vanhemmista) tai jopa vähän "pahoihin poikiin" (ennen sellaset ei oo voinut vähempää kiinnostaa).. En tajuu mikä mua vaivaa!
Juuri näin! Toivoisin että voisin jotenkin kontrolloida tätä, ettei tunne näin vastaisi ajatuksia. Ja todellakaan en aio antaa mitään tapahtua.
ap
Kellään samoja kokemuksia?