Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä voi löytää miehen? Miksi kukaan ei ikinä kiinnostu minusta?

Vierailija
20.01.2016 |

Olen ihan tavallinen tyttönen, mutta jään aina seinäruusuksi. Miehet kyllä juttelevat baarissa aina kavereilleni, mutta minä olen kuin ilmaa. En ole lihava enkä ruma, meikkaan ja käytän muodikkaita vaatteita, mutta ei.
"Mä en tahdo olla enää Carrie, huutaa Marry me, joka hiton kulmalla"

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me "kunnolliset" miehet ollaan jo varattuja.

Nopeimmat ehtii ensin

Vierailija
2/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varmaan baari ei olisi muutenkaan se paras paikka vakavan seuran löytämiseen...

Kokeile netin deittisivuja via oletko jo niissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti! Tajutessani tiukat kriteerit miehen suhteen päätin pysyä vain ja ainoastaan nettideittailussa. MIKSI? Koska netissä voit rajata äärettömän määrän epämieluisia asioita pois (olettaen, että ihminen toisessa päässä on rehellinen, ainahan ei ole.)

Itse deittailen kuvattomana, mutta näytän naaman potentiaalisen oloisille. Nettideittailussa on sekin plussapuoli, että näet heti miten mies kirjoittelee netissä. Jos hän on liian messissä heti ekasta viestistä lähtien, hän ei ole luottamuksen arvoinen. Ennen noloilin nettideittailua, nykyään en elä ilman!

Vierailija
4/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, varmaan baari ei olisi muutenkaan se paras paikka vakavan seuran löytämiseen...

Kokeile netin deittisivuja via oletko jo niissä?

En ole, koen etteivät nettitreffit ole minua varten. Haluan tutustua face to face. Mieluiten toivoisinkin, että törmäisin siihen oikeaan jossain muualla kuin baarissa. Mutta kun sielläkään ei kukaan huomioi, niin miten missään muuallakaan?

Vierailija
5/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti! Tajutessani tiukat kriteerit miehen suhteen päätin pysyä vain ja ainoastaan nettideittailussa. MIKSI? Koska netissä voit rajata äärettömän määrän epämieluisia asioita pois (olettaen, että ihminen toisessa päässä on rehellinen, ainahan ei ole.)

Itse deittailen kuvattomana, mutta näytän naaman potentiaalisen oloisille. Nettideittailussa on sekin plussapuoli, että näet heti miten mies kirjoittelee netissä. Jos hän on liian messissä heti ekasta viestistä lähtien, hän ei ole luottamuksen arvoinen. Ennen noloilin nettideittailua, nykyään en elä ilman!

Ja just tuon takia ei miehenä kannata vaivautua edes yrittämään. Vastassa on vaan tuollaisia nirppanokkia vaatimuksineen ja ei heillä ole edes juuri mitään annettavaa miehelle.

Vierailija
6/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me "kunnolliset" miehet ollaan jo varattuja.

Nopeimmat ehtii ensin

Älä viitsi leijua. Minä olen kunnollinen nainen; suosin terveellistä ruokaa, pidän ulkonäöstäni huolta omasta halustani (ts. En rupsahda suhteen arkistuessa), en tupakoi, juon alkoholia noin 0-3 kertaa kuukaudessa, luottotiedot kunnossa (aina olleet), omistusasunto, huumorintajua, osaan kokata, pidän kodin siistinä...

Ja odottelen loppuelämän suhdetta. Kerran sen jo luulin löytäneeni.

Ei mikään sata vuotta sitten solmittu suhde ole takuuvarmasti se viimeinen, aina on eron mahdollisuus.

Vierailija
7/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja just tuon takia ei miehenä kannata vaivautua edes yrittämään. Vastassa on vaan tuollaisia nirppanokkia vaatimuksineen ja ei heillä ole edes juuri mitään annettavaa miehelle.

Mistä sinä sen tiedät? Lue viesti 6, se on tämän nirppanokan.

Vierailija
8/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät? Lue viesti 6, se on tämän nirppanokan.

Luin ja ihan ympäripyöreitä turhuuksia luettelit itsestäsi. Jokaiselta löytyy samat asiat mitä sanoit.

Vierailija
9/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tossa nyt mättää. Väität ettet ole lihava etkä ruma. Valitetavasti totuus on toinen, koska muussa tapauksessa miehet kyllä olisivat kiinnostuneita. Miksi te naiset olette aina noin sokeita omalle ulkonäöllenne?

Vierailija
10/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut "tavallisista tyttösistä" vaan erityisistä naisista.

Vierailija
11/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kuule tiedä. Se on niin sattuman kauppaa, että löytää jonkun hyvän miehen. Se voi tapahtua ihan missä vaan, milloin vaan, tai sitten se ei tapahdu koskaan. Pariutuminen on niin vaikeaa.. Esimerkiksi aina kun itse kiinnostun jostakin miehestä, niin hän ei kiinnostu minusta, ja kun joku mies ihastuu minuun niin minua ei taas voisi vähempää kiinnostaa. :/ Siis miten kukaan pariutuu täällä maailmassa!? :D Onko ne niitä ihmisiä jotka ihastuvat/rakastuvat helposti vai niitä jotka tekevät kompromisseja päästäkseen suhteeseen, toisin sanoen "tyytyvät" johonkuhun. Minä en ikinä pystyisi vain tyytymään kehenkään, ja siksi pelkäänkin että jään ikuisesti sinkuksi.

t. nainen 32v. 

PS. Olenko muuten ainut josta tuntuu, että suomalaiset miehet ovat todella kranttuja?? (kranttuus pätee toki varmaan myös naisiin)

Vierailija
12/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tossa nyt mättää. Väität ettet ole lihava etkä ruma. Valitetavasti totuus on toinen, koska muussa tapauksessa miehet kyllä olisivat kiinnostuneita. Miksi te naiset olette aina noin sokeita omalle ulkonäöllenne?

En ole missi enkä äärimmäisen hoikka, olen normaalipainoinen ja ihan tavallisen näköinen tyttö/nainen. Ihan sama millaisessa seurassa liikun, olipa mukana kaunotar-ystäviä tai ei niin kauniita, minä jään aina huomiotta. Toki toivoisin, että se tuleva mahdollinen mies ihastuisi minuun kokonaisuudessaan, luonteeseen jne...

Vierailija
13/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa lukiessa huomaa tämän asenne ilmaston. Tavalliset miehet, jotka eivät saa naista haukutaan maan rakoon. Tavallinen nainen, joka ilmeisesti joskus hengaa ihmisten ilmioilla, ei saa lyömättömiä tarjouksia ja tähän haetaan jotain ihme selittäjää. 

Olisi kiva tietää, miten usein ns. perusnainen oikeasti saa näitä tarjouksia vain olemalla olemassa. Siis onko muutkin kuin lasskukat nyt sitä mieltä, että naiselle on aina kysyntää. 

Vierailija
14/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tuo, että jos aloittaja olisi lihava ja/tai ruma, niin hänen ei pitäisi edes kuvitella kenenkään koskaan kiinnostuvan itsestään?

Vierailija
15/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa huomaa tämän asenne ilmaston. Tavalliset miehet, jotka eivät saa naista haukutaan maan rakoon. Tavallinen nainen, joka ilmeisesti joskus hengaa ihmisten ilmioilla, ei saa lyömättömiä tarjouksia ja tähän haetaan jotain ihme selittäjää. 

Olisi kiva tietää, miten usein ns. perusnainen oikeasti saa näitä tarjouksia vain olemalla olemassa. Siis onko muutkin kuin lasskukat nyt sitä mieltä, että naiselle on aina kysyntää. 

Minä en hauku ketään, olen tavallinen nainen ja minulle kelpaa tavallinen mies.

Vierailija
16/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnolliset miehet ei käy baareissa pokaamassa naisia, vaikka kyllä niissäkin kelvollisia miehiä varmaan on. Eli mene jonnekin harrastukseen, missä on miehiä mukana. Tietysti edellyttäen, että asut paikkakunnalla jossa on valita niitä harrasteita.

Vierailija
17/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tuo, että jos aloittaja olisi lihava ja/tai ruma, niin hänen ei pitäisi edes kuvitella kenenkään koskaan kiinnostuvan itsestään?

Ei. Nainen saa aina seuraa vaikka olisikin lihava ja ruma.

Vierailija
18/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Nainen saa aina seuraa vaikka olisikin lihava ja ruma.

Miksi siellä sitten lukee "Väität ettet ole lihava etkä ruma. Valitetavasti totuus on toinen, koska muussa tapauksessa miehet kyllä olisivat kiinnostuneita."?

Vierailija
19/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu välillä että jos olisin vaikka lihava niin mut edes huomattaisiin. Kai olen sitten liian näkymätön :(

Vierailija
20/77 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kunnolliset miehet ei käy baareissa pokaamassa naisia

Ei, mutta kunnolliset, sosiaaliset, ulospäinsuuntautuneet sinkkumiehet käyvät usein myös baarissa. Ihan ilman jatkuvaa pokaamistarvetta. Baarissa on myös kaikkein helpointa tutustua ihmisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan