Päiväni on pilalla jos näen Kånken-repun
Tulee ihan fyysisesti paha olo ja kuvottaa, niin rumia ja tunkkaisen näköisiä ne ovat.
Kommentit (29)
Ai kamala! Sullahan on sitten elämänkestävä, rankka trauma. Varminta olisi ruveta pitämään oksennuspussia mukana. Ajattele nyt jos esim bussissa alkaa yököttää.
Tsemppiä sulle!
Me emme ole pahoillamme puolestasi. Pienestä on päiväsi kiinni.
Minun päivääni ilahduttaa usein pari Kånken-reppua lastenlasteni selässä, kun lapset tulevat luokseni koulun jälkeen "iltapäiväkerhoon".
Suljetko silmäsi heti kun näet koululaisia? Ainakin täällä lähes kaikilla on sellainen reppu. Itsekin tykkäsin niistä nuorena ja tykkään vieläkin. Mutta eihän se kyllä mikään kaikista ergonomisin reppu ole. Meidän pojista nuoremmat ovat vielä järkeviä ja haluavat käyttää hyvää reppua. Teini-ikäinen haluaa jo sulautua massaan ja käyttää Kånkenia.
Kamalaa. Afrikassa ei ole tätä ongelmaa.
Täytyykin sitten muuttaa Afrikkaan. Pyrin kyllä sulkemaan silmäni jos vaikka bussilla kuljen ja se menee koulun ohitse.
Ap
Opettajana ihmettelen kyllä myös etteikö nykyteineillä/lapsilla ole silmiä päässä, niin ruma ks. reppu on. Ja miten se reppu imeekin itseensä kaiken lian kun ovat useimmat jo tummuneita parin kuukauden käytön jälkeen, miten niitä säilytetään kotona?
rumia, huonot olkahihnat ja kalliita. Ymmärrän esiteinien selässä, kun siinä iässä pitää olla just niinku kaikki muutkin. Sen sijaan kun vastaani tulee 30+ ikäinen kånken selässä ja converset jalassa, niin vähän kyllä ajattelen, että on edelleen esiteini ;)
Ihania <3 täältä löytyy 5 eri väriä ja lasten minit :) tykkään kauheesti! Olenkin ihmetellyt, missä kånken/jopo/converse sekoboltsi hengaa, alkoiko vapaat osastolta;)
Minusta ne ovat lapsilla erinomaisia. Ostin ekaluokkalaiselle pojalle ensin hänen haluamansa star wars-repun, mutta se hajosi parissa kuukaudessa. Kånken kestää, joten nyt on sellainen.
Mieti. Mulla on aina ma-pe päivä pilalla. 😆
Onneks noi on joskus lomillakin 😉
t.koulusiivooja
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin sitten muuttaa Afrikkaan. Pyrin kyllä sulkemaan silmäni jos vaikka bussilla kuljen ja se menee koulun ohitse.
Ap
muutitko?
Kalevauva.fi -pojillakin näytti olevan Kånkenit. Sattumaako?
http://yle.fi/uutiset/bandi_joka_ottaa_sanoituksensa_vauvafi-palstalta_…
https://www.google.fi/search?q=kånken&client=ms-android-samsung&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjB7MqPoYnOAhUGlSwKHSsyAycQ_AUIBygB&biw=360&bih=559#imgdii=s3G9FQztYMVjTM%3A%3BjNUKU72w5D_eCM%3A%3BjNUKU72w5D_eCM%3A&imgrc=jNUKU72w5D_eCM%3A
Mun lapsi 10v haluaisi kyseisen repun. :D
Minusta enemmänkin on kamalaa tuo laumautumisen ja hyväksynnän hakeminen tavaralla. Siihenkö on menty? Uskooko teini ja vanhemmat itse siihen että näin saadaan "hyviä" ystäviä.
Tärkeämpää kuin tuo tavaroiden ostaminen olisi se, että lapset luottaisivat itseensä ja heillä olisi hyvä itsetunto. Ei niitä ystäviä tavaroilla hankita.
En tykkää ko. repusta, mutta tää ketju sai mut kyllä himoitsemaan moista.
Taitaa olla aika usein sun päivä pilalla? Täälläpäin ainakin näkyy joka päivä useampi. En kyllä itsekään niistä pidä yhtään, mutta ei onneksi tarvitse käyttää. Itse en osaa pitää ihmistä tyylikkäänä, jod tällä on Kånken, mutta ei nyt onneksi paha olo tule