Päiväni on pilalla jos näen Kånken-repun
Tulee ihan fyysisesti paha olo ja kuvottaa, niin rumia ja tunkkaisen näköisiä ne ovat.
Kommentit (29)
Minulle tulee hyvä mieli, sillä kantaja on yleensä hyötyliikuntaa harrastava tai muuten urheilullinen nuori nainen ja päällään kireät urheilutrikoot tahi mustat farkut, joissa peppu tulee hyvin esille.
Vierailija kirjoitti:
Tulee ihan fyysisesti paha olo ja kuvottaa, niin rumia ja tunkkaisen näköisiä ne ovat.
Voit alkaa kulkea roskapussi päässä (laita kuitenkin pari happiaukkoa).
Vierailija kirjoitti:
Opettajana ihmettelen kyllä myös etteikö nykyteineillä/lapsilla ole silmiä päässä, niin ruma ks. reppu on. Ja miten se reppu imeekin itseensä kaiken lian kun ovat useimmat jo tummuneita parin kuukauden käytön jälkeen, miten niitä säilytetään kotona?
Eikös se ole sitä samaa likaa hylkivää telttakangasta kuin muutkin Fjällrävenin asut?
Vahakanhaspinnassa se vaha kyllä ehkäisee likaa keskivertoreppua paremmin. Jos on tummunut ja se häiritsee, käy viemässä putkilo sitä siihen kuuluvaa vahaa. Puhdistamalla ja uudelleen vahaamalla sen saa taas hylkimään.
Siinä ajassa jossa alkaa likaantua ne markettireppujen muovikankaat on jo rei-illä. Omat g1000 vaatteet, mm. takki eivät ole muutamassa vuodessa alkaneet keräämään likaa, vaikka olen liikkunut metsässä, telttaillut jne. Epäilen, että opella ei ole aavistustakaan noiden reppujen iästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin sitten muuttaa Afrikkaan. Pyrin kyllä sulkemaan silmäni jos vaikka bussilla kuljen ja se menee koulun ohitse.
Ap
muutitko?
Vielä vaikuttaa, että se on tuolla työn alla. Ei ole montaa päivää, kun oli Kånken keskustelunavaus. Ei saanut kuin muutaman kommentin... Olisikohan Fjällräven luopunut sponsoroinnista?
Ei kannata poistua kotoa jos ei halua nähdä koska niitä on jokapaikassa
Toisella tapaa ilmaistuma. millainen reppu on tyylikäs kånken vihaajista? Koska minusta kånkenit on kylllä massaa mutta harvinaisen tyylikkäitä reppuja vrt. millaisia reppuja olen itse käyttänyt. Tuollaista kehtaa käyttää vaika työhaastattelussa, toisin kuin omiani...
Mahtaakohan Kalevauva.fi -konserttiin päästä edes yleisöksi ilman Kånkenia?
(Kalevauva.fi keikalla Helsingissä Taiteiden yönä to 25.8.)