En millään jaksa laittaa ruokaa ja on huutava nälkä. Melkein syömättä jätän mielummin. Onko teillä näitä päiviä?
Kävin kyllä kaupassa aikeissa tehdä jotain. En ole syönyt mitään vielä tänään.
On kuitenkin laiskottanut ja olen nukkunut päiväunetkin tänään. Tekisi mieli vain roskaruokaa mutta en viitsi sitäkään virhettä tehdä. Liian kallista ja epäterveellistä.
Makaan vain sängyssä ja mietin nälkääni jaksamatta tehdä liikettäkään asian korjaamiseksi.
Kommentit (36)
Tuli kamala olo kun julkaisin tämän aloituksen ja sitten huomasin ketjun jossa etusivulla, että jollakin ei ole edes varaa ruokaan ja minä nillitän tässä turhasta. Jos voisin niin pyytäisin tuon henkilön luokseni syömään.
No mutta. Turha keskustelu. On vain niin mitäänsaamaton olo ja haluaa vain levätä.
Ap
HK lihapullat on n.1,10€ ja voi syödä kylmänä.
Vedenkeitin on helppo, kaataa jonkun hiutaleiden tai nuudelipotin päälle. Syö banaani. Hernekeittoseosta lusikalla suoraa purkista.
Sen takia on blenderi ja smoothiet.
Oothan muistanu napostella ja kahvin kanssa toscakakku,jätskit ja sipsit kans?
Illaksi karkkia ja muuta mässyä.
Kaikki alas muutamalla litralla lonkkua.
Kyllä mullekin joskus sattuu tuota. Pakko se lopulta on jossain vaiheessa raahautua keittiöön. Yleensä väsään sitten voileipää.
Kjos en jaksa laittaa ruokaq ja on nälkä niin aina on jogurttia, viiliä, pakastepizzaa ym mitä syödä. Harvoin yksi asuvana edes kokkaan.
Mulla on aika useinkin tuollainen olo.
Ostan kaupasta usein sellaisia ns luottoruokia =eineksiä, jotka on helppo lämmittää mikrossa ja syödä pureskelematta.
Minulla on useinkin tällaisia päiviä. Ei huvita kokata, eikä tee mitään mieli. Lopulta on pakko syödä jotain, ettei tule huono olo. Usein toivon, että olispa joku pilleri millä voisi hoitaa syömisen pois päiväjärjestyksestä.
onhan näitä päiviä aiva välillä. Silloin puputan leipää ja jotain muroja aamusta iltaan.
Voileipä päivät ovat ihan parasta 🤗
Nälkä menee ohi kun siihen ei reagoi. Helposti pari päivää voi olla syömättä. Juon vain vettä ja kahvia. Eikö paastoaminen ole ihan terveellistä välillä?
Lohkottuja ja paloiteltuja juureksia,kasviksia,hedelmiä,salaattisekoitusta,marjoja,kuivattuja hedelmiä,siemeniä,pähkinöitä,nuudeleita,raejuustoa,maustamatonta jugurttia,rahkaa,pikakaurahiutaleita,marja/hedelmäsoseita,purkkihernaria jne. kun jaksaa esivalmistaa kerran-pari viikossa, ei tarvitse ruokaa laittaa kuin napsauttamalla vedenkeitin päälle tai painamalla blenderin nappia. Kananmunia jos jaksaa muutaman kerran viikossa keittää tai tehdä munakkaan, tulee proteiinintarve jo melko hyvin täyteen. Jos yhtenä päivänä viikossa pystyy itsensä hellan ääreen repimään, on helpointa tehdä ruoka-annokset valmiiksi pakkaseen seuraavaa viikkoa varten-sieltä sitten ottaa vaikka kerran päivässä valmiin annoksen lämmitettäväksi.
Tänään on just tuollainen päivä. Mikään ruoka ei houkuta. Väkisellä sit syön jotain leipää ilman päällisiä ja joskus soijarouhetta vesilasilliseen sekoitettuna. Se turpoaa vatsassa ja vie nälän pois. En tiedä oikein miksi tämmöisiä päiviä tulee.
Kaksi kananmunaa, tomaattia, juustoa, suolaa ja pippuria lämpimälle paistinpannulle ja kappas, siinähän on omeletti valmiina.
Ostin yksi päivä halpaa maitoa pannukakkua varten, mutta maito kerkesi pilaantua ennenkuin sain pannarin aikaan...
Jos en jaksa tehdä ruokaa, niin tilaan woltilla tai haen lähikaupasta esim. pakastepitsan. Niin paljon ei ole vielä laiskottanut, että olisin nälkää nähnyt sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kananmunaa, tomaattia, juustoa, suolaa ja pippuria lämpimälle paistinpannulle ja kappas, siinähän on omeletti valmiina.
Jos on pannu, veitsi ja leikkuulauta likaisena niin tuossa on aikamoisesti itse asiassa hommaa.
Kaupasta saa terveellistä valmista ruokaa jos on rahaa. Ravintolasta voi tilata terveellistä ruokaa.
No en todellakaan. Siis voiko tämä viesti edes olla provo?