Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaan kiinnitätte miehessä enemmän huomiota kun valitsette kumppania?

Vierailija
20.01.2016 |

A) Ulkonäköön, vartaloon, "sen" kokoon; vai
B) Henkisiin ominaisuuksiin, kuten huumorintajuun, koulutukseen, ammattiin, palkkaan, varallisuuteen, älykkyyteen

Mun täytyy tunnustaa, että olen sillä tavalla pinnallinen, että ensin kiinnostun ulkonäöstä, mutta lopullisen valinnan teen kyllä sitten henkisen puolen perusteella. Mites muut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään one kommentteja? Ap

2/6 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaan B, mutta jätän nää ulkopuolelle: koulutukseen, ammattiin, palkkaan, varallisuuteen.

Kun me tavattiin, oltiin aikuisopiskelijoita, ja molemmat tasapuolisen köyhiä. Eli henkinen yhteensopivuus, huumorintaju... meillä vaan natsas..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuuteen. Mutta en yhtään koulutukseen, varallisuuteen tai palkkaan. Nykyisen miesystävän palkkaa tai varallisuutta en edes tiedä. Ammatin tiedän mutta en osaisi selittää mitä tekee.

Vierailija
4/6 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan kiinnostus herää ensin fyysisen olemuksen perusteella mutta suhteen syntymiseksi pitää olla myös sopiva elämäntilanne ja luonne ja tulevaisuuden suunnitelmat. Ei kukaan jaksaisi olla komean kusipään kanssa, mutta ei suhde synny myöskään mukavan kaveripojan kanssa jota ei halua panna.

Vierailija
5/6 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi ollut parisuhdemarkkinoilla vuonna 1990 ja silloin ensisijaisesti kiinnostuin nykyisessä miehessäni ulkonäöstä, huumorintajusta ja luonteesta. Oltiin lukiossa vielä molemmat eli palkkaa ja ammattiin ei ollut mihin ihastua. Tuon jälkeen on sitten kyllä molemmat hankittu korkeakoulututkinto ja ylemmän toimihenkilön duunit (ja palkat) eli ei se valinta siihenkään nähden huonosti mennyt.

Vierailija
6/6 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

B!

Mies on kyllä ihan ok näköinen ja pitkä. Minäkin olen ok mutta lyhyt. Hyvin valittu sillä yhdessä olemme olleet pian 25 vuotta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan