Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossu ei myönnä 2kuukauden vuokravakuutta

Vierailija
20.01.2016 |

Mitä pitää tehdä kun olen saanut vuokra-asunnon jossa on 2kk vakuus ja sossu myöntää vain kuukauden.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat itse sen toisen.

Vierailija
2/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole itsellä yhtään säästöjä? Voitko lainata joltain, esim. vanhemmilta? Kysy sossusta asiaa uudelleen? Ehdota vuokranantajalle, että olisi vain 1kk vuokravakuus ja tarjoa jtn muuta rahan sijaan vakuudeksi jos mahdollista? Älä ainakaan pikavippiä ota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muut samassa tilanteessa olevat? Jäävät metsien miehiksi? Kai tähän nyt joku normi on? Kusetetaanko sua nyt?

Ota selvää, kaveri sai aikoinaan huonekalut, lehti tuli joka aamu, sähkö maksettiin ja vielä vaaterahaa!!! Mulle ei mitään, vaikka lapsen kanssa yksin olin jäänyt ja olisin alkuapua tarvinnut, töihin pääsin kyllä melkein heti. Mullekaan ei asuntoa "löytynyt", kaikki muut kyllä meni jonoissa ohi.

Vierailija
4/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sossua, itsehän jouduin säästämään omista rahoistani ja lainaamaan tuttavilta. Ei maksanut sossu eikä kukaan muukaan senttiäkään.

Vierailija
5/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole itsellä yhtään säästöjä?

En ole AP, mutta luulisin että sossun asiakkailla harvemmin on säästöjä...

Vierailija
6/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole itsellä yhtään säästöjä? Voitko lainata joltain, esim. vanhemmilta? Kysy sossusta asiaa uudelleen? Ehdota vuokranantajalle, että olisi vain 1kk vuokravakuus ja tarjoa jtn muuta rahan sijaan vakuudeksi jos mahdollista? Älä ainakaan pikavippiä ota!

sossun asiakkailla tosiaan on tyypillisesti kolmen kuukauden nettopalkkaa vastaava summa säästössä pahan päivän varalle

Vierailija
7/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:llä jo ennestään toimeentulotukiasiakkuus? Eihän ap:llä silloin voi olla säästöjä, jos on jo sossun asiakas. Ensin pitää käyttää säästöt tililtä ennen kuin myönnetään toimeentulotukea ja toimeentulotuesta tuskin pystyy säästämään esim. 1600 euron vuokravakuuteen.

Vierailija
8/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miten kaamea paikka tuo sossu, rahat eivät tipahdakaan kuin apteekin hyllyltä.

Vierailija
9/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu ei muutenkaan anna rahaa vuokravakuuteen, vaan sellaisen maksusitoumuslapun. Kaikki vuokranantajat eivät suostu sitä ottamaan, joten sekin kannattaa aina tarkistaa etukäteen.

Eipä sinulla ap ole muuta mahdollisuutta kuin etsiä rahat jostain tai etsiä uusi kämppä.

Vierailija
10/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin et voit ottaa tarjottua asuntoa vastaan, vaan jatkaa etsimistä. Ota selvää seuraavaa asuntoa hakiesssi, että siinä pyydetään 1kk takuuvuokra.

Vierailija
11/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, miten kaamea paikka tuo sossu, rahat eivät tipahdakaan kuin apteekin hyllyltä.

Sattumalta tiedän, että esim. alkoholistit hakevat sieltä korvausrahat juotuaan pikkusummia tämän tästä päivän mittaan/viikoittain, ja vielä liukkaammin kuin apteekin hyllyltä.

Näin nämä humalaiset räyhääjät pidetään hiljaisina, mikä tulee halvemmaksi kuin myymälävarkaudet ja ilkivalta ym. rikkominen ja häiriköinti, esim. poliisien jatkuva soitto paikalle. Ja en kerro, mistä tiedän.

Vierailija
12/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vakuus.fi palvelu?

Vierailija
13/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin et voit ottaa tarjottua asuntoa vastaan, vaan jatkaa etsimistä. Ota selvää seuraavaa asuntoa hakiesssi, että siinä pyydetään 1kk takuuvuokra.

Olen tehnyt jo vuokrasopimuksen.

Vierailija
14/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muut samassa tilanteessa olevat? Jäävät metsien miehiksi? Kai tähän nyt joku normi on? Kusetetaanko sua nyt?

Ota selvää, kaveri sai aikoinaan huonekalut, lehti tuli joka aamu, sähkö maksettiin ja vielä vaaterahaa!!! Mulle ei mitään, vaikka lapsen kanssa yksin olin jäänyt ja olisin alkuapua tarvinnut, töihin pääsin kyllä melkein heti. Mullekaan ei asuntoa "löytynyt", kaikki muut kyllä meni jonoissa ohi.

Haista paska.

Vierailija
15/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta tiedän, että esim. alkoholistit hakevat sieltä korvausrahat juotuaan pikkusummia tämän tästä päivän mittaan/viikoittain, ja vielä liukkaammin kuin apteekin hyllyltä.

Näin nämä humalaiset räyhääjät pidetään hiljaisina, mikä tulee halvemmaksi kuin myymälävarkaudet ja ilkivalta ym. rikkominen ja häiriköinti, esim. poliisien jatkuva soitto paikalle. Ja en kerro, mistä tiedän.

Mitkä ihmeen korvausrahat? Korvausta mistä, juopottelustako? En minä vaan oo mitään saanu!

Vierailija
16/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella yksinasuvalle max 550e hyväksytään kk vuokraksi, minulla oli 580e eivätkä hyväksyneet. Ehdotin että maksan itse ylimenevän kun ei paljosta kiinni mutta ei, sukulaiselta lainasin.

Vierailija
17/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen korvausrahat? Korvausta mistä, juopottelustako? En minä vaan oo mitään saanu!

Koskaan kuullut työttömyyskorvauksesta?

Vierailija
18/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että maksamatta vakuutta? Enpä oikein usko.

Vierailija
19/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vuokranantaja kyllä peruu sopimuksen jos ei saa tarvitsemaansa vakuutta. Ensikerralle vinkiksi, että et hätiköi tällaisten soppariasioiden kanssa, ennenkuin tiedät varmasti että kaikki käy siellä sos.toimen päässäkin!

Vierailija
20/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sieltä saa sen maksusitoomuksen yhden kk vuokraa vastaan. Toinen puolisko täytyy hoitaa itse..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän