Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat vain sosiaalisia miehiä?

Vierailija
20.01.2016 |

Naiset eivät hyväksy miehellä ujoutta ja/tai epäsosiaalisuutta vaan käskyttävät tällaisia "ihmispaskoja" kehittämään itseään ulospäinsuuntautuneempaan suuntaan, ellei halua jäädä koko loppuelämäksi sinkuksi.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujot ja introvertit on ok. Mutta epäsosiaaliset ei, ei niiden vittumaista käytöstä halua omassa kodissaan katsella.

Valitettavasti nuo kolme on usein yksi ja sama mies.

Epäsosiaalinen tarkoittaa impulsiivista, aggressiivista, muista piittaamatonta henkilöä, joka syyttää yleensä muita omasta käytöksestään. Aika harva ujo käyttäytyy sillä tavalla.

Tässä keskustelussa ilmeisesti tarkoitetaan hiljaista vaikka puhutaan epäsosiaalisesta.

Niin epäsosiaalinen persoonallisuus on tuollainen , löytyy kuvaus ihan tautiluokituksesta, mutta yleispuheessa epäsosiaalinen voi olla myös ihminen, joka välttelee sosiaalisia tilanteita, tai ainakin vastakohta sosiaaliselle ihmiselle.

Sosiaalinen ihminen ottaa muut huomioon. Moni puhelias vain rakastaa omaa ääntään ja selittää juttujaan aina kun saa yleisöä. Ei sekään kovin sosiaalista ole.

Hiljainen voi olla hyvinkin huomioiva ja hyvä keskustelija jos hänen kanssaan alkaa juttelemaan.

Epäsosiaaliseksi leimaaminen on hyvin loukkaavaa.

Vierailija
22/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo tai epäsosiaalinen mies ei viihtyisi seurassani. Teen kummallekin palveluksen, kun valitsen sosiaalisen miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut kiinnostuvani eniten juuri hieman ujoista miehistä. Sellaisista, jotka ovat herkkiä ja huomaavaisia ja kohtelevat ihmisiä hyvin. Ei se pieni epävarmuus haittaa, jos on kultainen luonne. Itsekin olen ujo. Pahiten minua karkoittaa negatiivisuus ja haluttomuus nähdä muita ihmisiä arvokkaina. On hiljaisia ihmisiä, jotka ovat vihamielisiä. Samoin on ujoja ihmisiä, jotka eivät tekisi pahaa kärpäsellekään.

Vierailija
24/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä ääriujot yrittää parisuhdetta rohkeiden ja rempseiden kanssa. Seuranhakuilmoutukseen tieto että olen äärimmäisen ujo.

Vierailija
25/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kaikki naiset haluavat samanlaisia miehiä. Itse en vain jaksa olla jurottavien, hiljaisten ja/tai huumorintajuttomien ihmisten seurassa. Haen ihmistä, joka viihtyisi myös ystävieni seurassa, ja he ovat vilkkaita ja puheliaita, joten hiljainen mies todennäköisesti tuntisi itsensä ulkopuoliseksi.

Vierailija
26/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujot ja introvertit on ok. Mutta epäsosiaaliset ei, ei niiden vittumaista käytöstä halua omassa kodissaan katsella.

Epäsosiaalinen tarkoittaa impulsiivista, aggressiivista, muista piittaamatonta henkilöä, joka syyttää yleensä muita omasta käytöksestään. Aika harva ujo käyttäytyy sillä tavalla.

Tässä keskustelussa ilmeisesti tarkoitetaan hiljaista vaikka puhutaan epäsosiaalisesta.

Ei ainakaan aloittajan tapauksessa. Impulsiivinen - check. Aggressiivinen - check. Syyttää muita omasta käytöksestään - check. Muista piittaamaton - mahdollisesti, kaikki ei välity noin lyhyestä viestistä.

Vierailija
27/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina sitä ihmettelen, että miksi ajatellaan että ujosta ei olisi keskustelukumppaniksi. Ujous kuitenkin tarkoittaa vain ALKUjännitystä uusissa ihmissuhteissa ja sosiaalisissa tilanteissa. Jokainen tuntemani ujo osaa kuitenkin keskustella täysin normaalisti sitten kun alkujännityksestä on päästy. Pari hyvin ujoa ja sisäänpäinkääntynyttä nörttityyppiä tuttavapiirissäni ovat jopa äärimmäisen syvällistä ja kiinnostavaa keskusteluseuraa. Mutta tosiaan, muutamalla ensitapaamisella vaikuttanevat säikyiltä ja omituisilta, vaatii vähän aktiivisuutta toiselta osapuolelta saada ujo luottamaan itseensä ja uskaltamaan avautua. Näiden ihmisten kanssa se on ainakin ollut vaivan arvoista :)

28/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikanaan tollasen todella epäsosiaalisen ihmisen kanssa pari vuotta ja voin sanoa, että siinä ensimmäisen vuoden jälkeen minäkin kyllästyin puhumaan seinille. Kaikki mitä yhdessä tehtiin  oli p****aa, kaikki ihmiset oli p***ja. Jatkuva negatiivisuus ympäröivään maailmaan, missään ei koskaan käyty, ja auta armias mikä meteli oli, jos kävin joskus kaverin kanssa kahvilla tai millaista mielenosoitusta oli jos joku ystäväni joskus eksyi kahville... (ovia paskottiin, näytettiin tympeetä naamaa ja tultiin valittamaan joka mahdollisesta asiasta, tietenkään vierasta ei tervehditty)  

Ainoa mistä hän piti, oli istua kaikki illat mykkänä koneella ja juoda pepsi maxia. No, hittoakos minä siinä sitten riesanakaan toiselle olen? Ja en todellakaan nähnyt sitä että olisin loppuelämäni viettänyt ihmisen kanssa joka on täysin erinlainen kuin minä. Ihan turha mun on yrittää toista muuttaa toisenlaiseksi, tai päinvastoin.

Silloin vannoin etten enää ikinä ota sen kaltaista negatiivista tuppisuuta ja lupaukseni olen pitänyt. Silloin kun mittani tuli täyteen, lähdin keskellä yötä, enkä päivääkään ole katunut!!! Edelleen yli 10 vuoden jälkeen, kyseinen tyyppi on sinkkuna, enkä kyllä yhtään ihmettele, koska negatiivisuus, töykeys ja epäsosiaalisuus suorastaan PAISTAA pitkälle.

Vierailija
29/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on hiljainen ja ujo, minä taas sosiaalinen ja äänekäs. En ole miestäni yrittänyt muuttaa enkä vängännyt muunlaiseksi, mutta keskustelemaan on opeteltu. Mieheni kun ei ihmisille vastannut ennen kuin yhdellä sanalla. Kerroin hänelle, että moni haluaisi varmasti kuulla kokonaisen lauseen hänen suustaan ja kappas - kun hän alkoi näin tekemään, ei kukaan enää pitänyt häntä ujona ja hiljaisena. Eli vaikka mieheni luonne ei muuttunut enkä häntä sosiaalisiin tilanteisiin raahannut ja pakottanut niin hänen olemuksensa muuttui kun hän alkoi käyttämään kokonaisia lauseita.

Vierailija
30/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina sitä ihmettelen, että miksi ajatellaan että ujosta ei olisi keskustelukumppaniksi. Ujous kuitenkin tarkoittaa vain ALKUjännitystä uusissa ihmissuhteissa ja sosiaalisissa tilanteissa. Jokainen tuntemani ujo osaa kuitenkin keskustella täysin normaalisti sitten kun alkujännityksestä on päästy. Pari hyvin ujoa ja sisäänpäinkääntynyttä nörttityyppiä tuttavapiirissäni ovat jopa äärimmäisen syvällistä ja kiinnostavaa keskusteluseuraa. Mutta tosiaan, muutamalla ensitapaamisella vaikuttanevat säikyiltä ja omituisilta, vaatii vähän aktiivisuutta toiselta osapuolelta saada ujo luottamaan itseensä ja uskaltamaan avautua. Näiden ihmisten kanssa se on ainakin ollut vaivan arvoista :)

Läheskään kaikki eivät kaipaa sitä syvällistä keskusteluseuraa, ainakaan usein. Ja hiljaiset ihmiset ovat usein syvällisiä pohdiskelijoita joille rento small talk on vaikeaa. Siksi ymmärrän miksi puheliaat ja rennot ihmiset välttelevät meitä hiljaisempia. En minäkään viihdy heidän seurassaan yhtä hyvin kuin muiden hiljaisten. Enkä siis ajattele että syvälliset jutut olisivat parempia kuin rennot. Kyse on vain erilaisesta persoonallisuudesta.

Vierailija
31/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tietenkin on ujo kaksin kumppanin kanssa. Jos toiselle ystävien kanssa oleminen ja juhlat on tosi tärkeitä, voi ujous aiheuttaa ongelmia. Mieheni on tosi seurallinen, mutta vaikka olisi ujokin, ei se haittaisi koska meillä eri kaveriporukat. Ehkä kerran vuodessa on isompi sukujuhla, jossa molempien sukua ja ystäviä. Jos mies nyt siellä nököttäisi hiljaa, ei se olisi ongelma.

Vierailija
32/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ujoudessa mitään vikaa ole, olen itse ujo. Toki olen rohkaistunut todella paljon, onneksi. Mutta eipä minulle ikinä ole kukaan ujo mies tullut juttelemaan :D Kaikki olleet "normaaleja" tai sosiaalisia.

En nyt saa selvää, onko sun kommentti huumoriksi tarkoitettu. Mutta jos ujo mies tulisi sulle juttelemaan, niin eihän se sitten enää olisi ujo.

Vierailija
33/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät hyväksy miehellä ujoutta ja/tai epäsosiaalisuutta vaan käskyttävät tällaisia "ihmispaskoja" kehittämään itseään ulospäinsuuntautuneempaan suuntaan, ellei halua jäädä koko loppuelämäksi sinkuksi.

Ei ujo mun mielestä ole mikään ihmispaska. Mutta ei mua ujot kyllä tippaakaan kiinnostakaan. Johtuen ehkä siitä, että en mäkään kiinnosta ujoja, koska olen ylisosiaalinen ADHD-nainen. En halua miestä, joka pelkää ja ahdistuu mun seurasta.

Vierailija
34/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sovi ylenpalttisen sosiaalinen mies. Olen rauhaa rakastava kotihiiri ja olisi kamalaa, jos mies olisi AINA poissa kotoa tai kotona hengailisi päivittäin vieraita. Sopivan puhelias saa olla ja sosiaalisesti älykäs.

Ujous on monesti viehättävää. Kun oppii tuntemaan toisen, ujouskin helpottaa. Sen sijaan on olemassa ihmisiä, jotka eivät paljon puhu, eivät hymyile... ja jos jotain puhuu niin se on negatiivista. Joiltakin puuttuu jopa peruskäytöstavat. Toisilla on sellainen luonne, eikä se ole ujoutta.

Vierailija
35/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin epäsosiaalinen persoonallisuus on tuollainen , löytyy kuvaus ihan tautiluokituksesta, mutta yleispuheessa epäsosiaalinen voi olla myös ihminen, joka välttelee sosiaalisia tilanteita, tai ainakin vastakohta sosiaaliselle ihmiselle.

Sosiaalinen ihminen ottaa muut huomioon. Moni puhelias vain rakastaa omaa ääntään ja selittää juttujaan aina kun saa yleisöä. Ei sekään kovin sosiaalista ole.

Hiljainen voi olla hyvinkin huomioiva ja hyvä keskustelija jos hänen kanssaan alkaa juttelemaan.

Epäsosiaaliseksi leimaaminen on hyvin loukkaavaa.

Ei se hiljainen silti automaattisesti ole hyvä keskustelija ja muiden huomioita. Vaan usein tosiaan oikeasti epäsosiaalinen tuppisuu, joka ottaa nollavastuuta muiden viihtymisestä tai edes keskustelun auttavasta etenemisestä. Sosiaali suuressa on monta aspektia. Ja kyllä hiljaisten yleensä ovatkin sellaisia, etteivät häiritse keskustelua ja antavat toisille tilaa. Onhan se yhdenlaista sosiaalisuutta. Mutta samaan aikaan sosiaaliset perustaidot puuttuvat.

Vierailija
36/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kiitos aiheen esille ottamisesta. Tarkkanäköinen havainto sinulta, sillä me naiset todella haluamme vain sosiaalisia miehiä. Olemme valmiita käyttämään kaikkia keinoja, jotta saamme kaikista miehistä muokattua tällaisia. Asia on tärkeä siksikin, että te miehet olette niin moniulotteisia, mutta me naiset taas kaikki sosiaalisuudenkaipuisia lompakkoloisia.

Terveisin,

naiset

Vierailija
37/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

kiitos aiheen esille ottamisesta. Tarkkanäköinen havainto sinulta, sillä me naiset todella haluamme vain sosiaalisia miehiä. Olemme valmiita käyttämään kaikkia keinoja, jotta saamme kaikista miehistä muokattua tällaisia. Asia on tärkeä siksikin, että te miehet olette niin moniulotteisia, mutta me naiset taas kaikki sosiaalisuudenkaipuisia lompakkoloisia.

Terveisin,

naiset

Kiitoksia naiset kerrankin rehellisestä kommentista. Sellaisiahan te olette, hieman reppanoita ja suulaita hössöttäjiä.

Vierailija
38/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Terveisin,

naiset

Kiitoksia naiset kerrankin rehellisestä kommentista. Sellaisiahan te olette, hieman reppanoita ja suulaita hössöttäjiä.

Eipä kestä. Tarvitsemme kompleksisia miehiä välillä osoittamaan oman toimintamme epäkohtia. Tämä dialogi on mainio tilaisuus kerrankin kertoa rehellisesti niistä asioista, joita me naiset teemme ja odotamme.

Terveisin,

naiset

Vierailija
39/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa mitään tuppisuuta. Olen mielummin yksin.

Vierailija
40/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoittaisi tuota, tykkään ehkä ennemmin vähän ujoista

Ujous on miehellä silloin vain hyväksyttävää, jos mies on poikkeuksellisen komea, 188cm 6%bf miesalusvaatemallin näköinen. Tai varallisuudeltaan miljonääri tasoa. Tavis mies joka on ujo on naisille suuri turnoff.

En ole sit varmaan ihan perusnainen, kun mun mielestä luonne ja tyyli on komeutta tai omaisuutta tärkeämpiä. Komeus on sitten vain plussaa, mutta ei mikään edellytys.

Mitä eroa on tyylillä ja ulkonäöllä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi