Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat vain sosiaalisia miehiä?

Vierailija
20.01.2016 |

Naiset eivät hyväksy miehellä ujoutta ja/tai epäsosiaalisuutta vaan käskyttävät tällaisia "ihmispaskoja" kehittämään itseään ulospäinsuuntautuneempaan suuntaan, ellei halua jäädä koko loppuelämäksi sinkuksi.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoittaisi tuota, tykkään ehkä ennemmin vähän ujoista

Vierailija
2/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujous on miehellä silloin vain hyväksyttävää, jos mies on poikkeuksellisen komea, 188cm 6%bf miesalusvaatemallin näköinen. Tai varallisuudeltaan miljonääri tasoa. Tavis mies joka on ujo on naisille suuri turnoff.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ujoudessa mitään vikaa ole, olen itse ujo. Toki olen rohkaistunut todella paljon, onneksi. Mutta eipä minulle ikinä ole kukaan ujo mies tullut juttelemaan :D Kaikki olleet "normaaleja" tai sosiaalisia.

Vierailija
4/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous on miehellä silloin vain hyväksyttävää, jos mies on poikkeuksellisen komea, 188cm 6%bf miesalusvaatemallin näköinen. Tai varallisuudeltaan miljonääri tasoa. Tavis mies joka on ujo on naisille suuri turnoff.

En ole sit varmaan ihan perusnainen, kun mun mielestä luonne ja tyyli on komeutta tai omaisuutta tärkeämpiä. Komeus on sitten vain plussaa, mutta ei mikään edellytys.

Vierailija
5/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot nyt vaan on ehdoton turnoff. Netistä löysin ohan lupaavan tuntuisen miehen, ainoa mikä vähän soitteli kelloja oli että koulutukseensa nähden tämä oli työhönsä selkeästi yli koulutettu.

Hyvin meni netissä kaikki, ja sovimme ravintola treffit, jotain mainitsi ujoudestaan, mutta en tajunnut mitä ujous on, ennen tapaamistamme.

Tyyppi ei oikesti saanut sanottua juuri mitään ei minulle saati tarjoilijalle. Tarjoilijalle sainoi kai kun olin itse tilannut, että ottaa samaa kuin minä.

Ihan pihalla koko tilanteesta, olen tottunut että mies ottaa tuollaiset tilaus asiat haltuunsa.

Ei se minullekkaan vastannut kuin joo tai ei ja oma-alotteisesti ei sanonut mitään.

En usko että menetin mitään kultakimpaletta, vaikka pistin koko jutun poikki heti ravintolan ulkopuollella.

En uskaltanut viedä kotiini enkä kertoa edes osoitettani. Nuo on juuri sellaisia, kun saavat naiselta vähän huomiota, niin alkaa järjetön stalkkaus. Ystävättärelleni kävi juuri noin suunilleen kerran puhui ystävällisesti tuollaiselle friikille, niin alkoi kolmen vuoden kauhut. Silloin ei ollut vielä lakia lähestymiskiellosta, vasta kolmantena vuonna taisi tulla. Tyyppi ilmestyi mitä ihmeellisempiin paikkoihin ja tilaisuuksiin mihin ystävättäreni meni joko työssä tai vapaalla.

Vierailija
6/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot ja introvertit on ok. Mutta epäsosiaaliset ei, ei niiden vittumaista käytöstä halua omassa kodissaan katsella.

Vierailija
7/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa kyllä olla muitakin ongelmia ujouden lisäksi ja sen takia et ole kelvannut ja tuskinpa kelpaatkaan ellet hieman tee töitä asioiden parantamiseksi. Toisia on toki helppo syyttää kun ei näe itsessään mitään vikaa. :)

Vierailija
8/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot nyt vaan on ehdoton turnoff. Netistä löysin ohan lupaavan tuntuisen miehen, ainoa mikä vähän soitteli kelloja oli että koulutukseensa nähden tämä oli työhönsä selkeästi yli koulutettu.

Hyvin meni netissä kaikki, ja sovimme ravintola treffit, jotain mainitsi ujoudestaan, mutta en tajunnut mitä ujous on, ennen tapaamistamme.

Tyyppi ei oikesti saanut sanottua juuri mitään ei minulle saati tarjoilijalle. Tarjoilijalle sainoi kai kun olin itse tilannut, että ottaa samaa kuin minä.

Ihan pihalla koko tilanteesta, olen tottunut että mies ottaa tuollaiset tilaus asiat haltuunsa.

Ei se minullekkaan vastannut kuin joo tai ei ja oma-alotteisesti ei sanonut mitään.

En usko että menetin mitään kultakimpaletta, vaikka pistin koko jutun poikki heti ravintolan ulkopuollella.

En uskaltanut viedä kotiini enkä kertoa edes osoitettani. Nuo on juuri sellaisia, kun saavat naiselta vähän huomiota, niin alkaa järjetön stalkkaus. Ystävättärelleni kävi juuri noin suunilleen kerran puhui ystävällisesti tuollaiselle friikille, niin alkoi kolmen vuoden kauhut. Silloin ei ollut vielä lakia lähestymiskiellosta, vasta kolmantena vuonna taisi tulla. Tyyppi ilmestyi mitä ihmeellisempiin paikkoihin ja tilaisuuksiin mihin ystävättäreni meni joko työssä tai vapaalla.

Eli mikset huolinu sitä. Et vaikuta ruudinkeksijältä itsekään

Vierailija
9/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot ja introvertit on ok. Mutta epäsosiaaliset ei, ei niiden vittumaista käytöstä halua omassa kodissaan katsella.

Valitettavasti nuo kolme on usein yksi ja sama mies.

Vierailija
10/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalinen tarkoittaa impulsiivista, aggressiivista, muista piittaamatonta henkilöä, joka syyttää yleensä muita omasta käytöksestään. Aika harva ujo käyttäytyy sillä tavalla.

Tässä keskustelussa ilmeisesti tarkoitetaan hiljaista vaikka puhutaan epäsosiaalisesta.

Vierailija
11/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mikset huolinu sitä. Et vaikuta ruudinkeksijältä itsekään

Siis miehen joka pystyy keskustelemaan vain netissä. Koulutuksensa puolesta olisi voinut olla isokin pomo, mutta nyhjäsi mielummin päätteen takana tehden samoja rutiineja, kuin kesäharjoittelijat ja oli niin estynyt että hän ei pystynyt kesäharjoittelijoitakaan opastamaan. Otti sen takia loma viikon toukokuulle, ettei olisi joutunut uusia opastamaan. Luulin kun netissä selitti että se oli joku huumorijuttu. Pidän huumorintajuista ihmisistä, mutta tämä osoittaui olevan täyttä totta.

Vierailija
12/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ujo pystyy elämään normaaliin tapaan, puhumaan kodin ulkopuolella sen mitä normaalilta aikuiselta vaaditaan ja käyttäytymään kanssani niin, että keskustelu on tasapuolista, niin toki kelpaa. Mutta jos ujouden lisäksi tulee pelkoa, lähes vainoharhaisuutta vieraisiin ihmisiin päin ja vihamielisyyden tai masennuksen rippeitäkin, niin saa jäädä. En ala pelastamaan ketään vaan haluan aikuisen itseään ja muita kunnioittavan aidon ihmisen.

Vierailija
13/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse puhelias ja sosiaalinen ja nauttii keskustelemisesta sekä rennosta läpänheitosta, ei kai silloin tuppisuu ole paras valinta kumppaniksi. On olemassa myös ujoja naisia, mutta jonkin verran lienee sosiaalisiudessa ja sosiaalisissa taidoissa eroja sukupuolten välillä keskimäärin, koska vieläkin kulttuurissamme tyttöjä kannustetaan poikia voimakkaammin kehittämään sosiaalisia taitojaan. Olen itse yrittänyt seurustella joskus itseäni selvästi ujomman ja varautuneemman miehen kanssa, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Minulle iloa tuottavat asiat, esimerkiksi illanvietot kavereiden kanssa, tuottavat toiselle ahdistusta. Samoin tällainen suhde muuttuu helposti sellaiseksi, että sosiaalisemmasta osapuolesta tulee suhteessa "johtaja", joka päättää kaikesta. Minua tämä stressasi, haluan suhteeseen aikuisen ihmisen, joka pystyy jämäkästi kertomaan mielipiteensä. Ehkä joku toinen kokee, että vastakohdat täydentävät toisiaan, mutta minulle tämä ei sopinut.

Vierailija
14/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mitä väliä sillä on mitä naiset preferoivat? Se nyt on joka tapauksessa tullut selväksi että kyseessä on tunnekylmät, laskelmoivat yksilöt jotka eivät itse saa laitettua tikkua ristiin. Entertain us.

Vierailija
15/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalinen tarkoittaa impulsiivista, aggressiivista, muista piittaamatonta henkilöä, joka syyttää yleensä muita omasta käytöksestään. Aika harva ujo käyttäytyy sillä tavalla.

Tässä keskustelussa ilmeisesti tarkoitetaan hiljaista vaikka puhutaan epäsosiaalisesta.

Niin epäsosiaalinen persoonallisuus on tuollainen , löytyy kuvaus ihan tautiluokituksesta, mutta yleispuheessa epäsosiaalinen voi olla myös ihminen, joka välttelee sosiaalisia tilanteita, tai ainakin vastakohta sosiaaliselle ihmiselle.

Vierailija
16/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät hyväksy miehellä ujoutta ja/tai epäsosiaalisuutta vaan käskyttävät tällaisia "ihmispaskoja" kehittämään itseään ulospäinsuuntautuneempaan suuntaan, ellei halua jäädä koko loppuelämäksi sinkuksi.

Eikös koko elämä ole kehittymistä ja eteenpäin menemistä ihmiselämässä. Tuskin sinäkään enää konttailet vaipoissa, vaan olet opetellut (usean kaatumisen jälkeen) kävelemään ja käymään vessassa tarpeillasi. Kyllä terve sosiaalisuus ja kohtuullinen kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa kuuluu aikuiseen elämään.

Tietenkin jos ehdoin tahdoin haluaa jäädä sinne henkiseen vaippaikään niin mikäpä siinä. Mutta ei sitten kannata valittaa jos yhteyttä toisiin ihmisiin ei löydy eikä synny.

Ja tämä nyt ihan miehen mielipiteenä.

Vierailija
17/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan mitä väliä sillä on mitä naiset preferoivat? Se nyt on joka tapauksessa tullut selväksi että kyseessä on tunnekylmät, laskelmoivat yksilöt jotka eivät itse saa laitettua tikkua ristiin. Entertain us.

No joo, jou mään.

Thänk juu.

Vierailija
18/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sosiaalinen ja haluan olla vuorovaikutuksessa sekä miehen että muiden ihmisten kanssa. Jos haluaisin huonekalun, menisin huonekaluliikkeeseen.

Vierailija
19/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen sosiaalinen ja haluan olla vuorovaikutuksessa sekä miehen että muiden ihmisten kanssa. Jos haluaisin huonekalun, menisin huonekaluliikkeeseen.

Hei, ja mies asusteenakin on vähän hankala, vie tilaa liikaa ja muutenkin epäsopiva. Miehen pitää osata kantaa itse itsensä, edustaa pää pystyssä selkä suorana ja katsoa muita silmiin.

Vierailija
20/72 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sosiaalisesta, koska itse olen niin aikaansaamaton toisten kanssa, että toisen ujon kanssa elämä olisi vain kotona nökötystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme