Ummikot ulkomailla Nelosella
Aloin katsoa. Ainakin nimi on hauska ja kerrankin osunut. Ihan hauskoja pareja matkassa.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Se nuorenparin emäntä oli kuin jokin hahmo ehkä Kummelista.
Sellainen tumma naisnäyttelijä veteli aivan samalla nuotilla ja nauru oli samanlainen...
Miia Selin, hoki jotain "ai kauhee" siinä.
minä ainakin itse hain ohjelmaan mukaan tv mainoksen perusteella vaan ja pääsinkin:D en ole enää ummikko ulkomailla!:D
Sen tyttären ja isän suhde oli ihana, oma suhteeni vanhempiini on todella jäykkää eli kateellinen heille. Pariskunta oli vähän maalaisia, mutta mies sai täydet pisteet
Mua kyllä hävettää ja ärsyttää enempi semmoset bimbopissikset ja uusavuttomat muka-kauniit kuin tuommoiset tavalliset ihmiset niinkuin eka jaksossa. Luulen, että ne, jotka arvostelevat täällä eka jakson porukkaa, ovat itse juuri nuita bimbopissiksiä ja muka-kauniita tai sitte tuulipukukansaa, joka ei uskalla tehdä mitään elämässään, toisin kuin ykkösjakson porukat.
Tämmöistä on tulossa seuraavassa....
Kausi 1. Jakso 2/12. Praha & Berliini. Sara Sieppi lähettää sisarukset Raijan ja Riitan Prahaan, ja matkan ensimmäiset haasteet kohdataan rempseällä savon murteella luonnollisesti jo lentokentällä. Raija ei ole koskaan elämässään ollut junassa, raitiovaunussa tai poliisiautossa, mutta tällä reissulla muutaman ajoneuvon kyytiin kuitenkin päästään. Kaksoset Fanny ja Heidi lentävät historialliseen Berliiniin. Säväyttävin nähtävyys ei tyttöjen mielestä kuitenkaan ole juutalaisten muistomerkki tai Berliinin muuri, vaan skeittaava bulldog.
Margaritajhkj kirjoitti:
minä ainakin itse hain ohjelmaan mukaan tv mainoksen perusteella vaan ja pääsinkin:D en ole enää ummikko ulkomailla!:D
Oikeastiko? Hienoa :)
Minäkin ummikkona mukan, ei kannata arvosteluista välittää.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä hävettää ja ärsyttää enempi semmoset bimbopissikset ja uusavuttomat muka-kauniit kuin tuommoiset tavalliset ihmiset niinkuin eka jaksossa. Luulen, että ne, jotka arvostelevat täällä eka jakson porukkaa, ovat itse juuri nuita bimbopissiksiä ja muka-kauniita tai sitte tuulipukukansaa, joka ei uskalla tehdä mitään elämässään, toisin kuin ykkösjakson porukat.
Tämmöistä on tulossa seuraavassa....
Kausi 1. Jakso 2/12. Praha & Berliini. Sara Sieppi lähettää sisarukset Raijan ja Riitan Prahaan, ja matkan ensimmäiset haasteet kohdataan rempseällä savon murteella luonnollisesti jo lentokentällä. Raija ei ole koskaan elämässään ollut junassa, raitiovaunussa tai poliisiautossa, mutta tällä reissulla muutaman ajoneuvon kyytiin kuitenkin päästään. Kaksoset Fanny ja Heidi lentävät historialliseen Berliiniin. Säväyttävin nähtävyys ei tyttöjen mielestä kuitenkaan ole juutalaisten muistomerkki tai Berliinin muuri, vaan skeittaava bulldog.
Tätä ei varmaan saisi ääneen sanoa, mutta mielestäni se ensimmäisen jakson pariskunta ei kyllä ollut varsinaisesti malliesimerkki "tavallisista" ihmisistä.
Kiinnittikö kukaan muu huomiota, vai kuulinko minä väärin eilisessä jaksossa, siis 2.2. kun ne Eino ja Kalle etsivät sitä illastuspaikkaa, ja kun löysivät, niin ovella avaamaan tullut henkilö sanoi Eino JA Kalle. Voi olla, että kuulin väärin, mutta muutenkin koko tehtävä tuntui ihan pöhköltä. Luulen, että oli ennakkoon sovittu juttu, mutta mieluummin olisi katsellut kiertelyä kaupungissa ja Rooman nähtävyyksiä, kun jotain kotibileitä.
Tarkistin tallennuksesta ja niinhän tuo italialainen (???) sanoo. Eino JA Kalle.
Vierailija kirjoitti:
Evukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Budapestin muita oli hiukan kännissä.
Ja jokaiselle suomalaisten tankeroenglantia pilkkaavalle huomioksi, etteivät muuallakaan ei-natiivit englanninpuhujat niin täydellisesti osaa lausua, vaan oman kielen aksentti kuuluu läpi.
Kuulostaa esim ruotsalaisten englanti silti rutkasti paremmalta kuin suomijunttien mongerrus.
Ruotsalaisten mielestä voi olla toisinpäin. Tai sitten heitä ei yhtään hetkauta miltä kuulostaa, kunhan ymmärtää ja tulee ymmärretyksi :)
Ruotsalaisten englannissa taas kuuluu läpi heidän ärsyttävä tapansa lausua ärrät ja ällät sillä tavalla neitimäisen löysästi, oikein puistattaa..
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta tuo savon viäntäminen saa aina itselläni karvat pystyyn. On saanut aina. Pidän savoa viäntävää ihmistä hieman älyllisesti vajaavaisena ja yksinkertaisena. Onko joku muu ajatellut samoin? Koko Itä-Suomi on aivan eri rotua kuin Länsi- ja Etelä-Suomi. Kyllä, asun siellä. Siksi savon murre kuulostaa korvaani helvetin typerältä.
Voin kertoa, jokaisen alueen puhetavassa on jotain ärsyttävää jonkun mielestä, et valitettavasti ole itsekään mitenkään immuuni tälle ilmiölle. Sitä paitsi tuo vasta on niin junttia kuin juntti voi olla, että arvioi toisen älykkyyttä puhetavan mukaan. Murre ei ole mikään vamma, vaan eri tapa käyttää kieltä ja voisinpa väittää, että savon vääntäjän kielellinen ilmaisu on kirjavampaa ja rikkaampaa kuin pääkaupunkiseudun mitvit-sönkötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskaa. Miksi siitä tulee, että tuollaista katsoo? Ottaisivat historiantutkijoita ja laittaisivat heitä matkustamaan eri kohteisiin ja kommentoimaan. Siitä tulisi mielenkiintoinen ohjelma! !!
Nimi voisi olla Älyköt ulkomailla.
Tälläistä mäkin voisin katsoa mutta kun 90% kansasta haluaa kattoa ummikkoja tai jotain muuta vastaavaa skeidaa.
Eikö nuo matkakohteet ole esitelty historian puolesta jo tuhanteen kertaan aiemmin, mitä järkeä sitä samaa olisi nuohota uudestaan ja uudestaan. Mieluummin tällainen uusi idea, tykkää ken tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin tallennuksesta ja niinhän tuo italialainen (???) sanoo. Eino JA Kalle.
Ruokapöydällä ja kahdella naisista oli käytössä kiroileva siili lasit ja yksi mimmi skoolasi pöydässä Iittalan Ultima Thule kuoharilasilla. Italialainen tiesi selvästi salmiakin ja osasi myös lausua sen.
Huijausta koko homma.
Se oli tosi typerä idea koko illallishomma. Eihän kukaan usko tuollaista, että kaksi körilästä kulkee Roomassa kysellen paikallisilta, voidaanko tulla teille dinnerille. Ja sitten vaan soitetaan muka jollekin tuntemattomalle ja sanotaan että me tullaan tänään teille. Joo joo ihan varmaan onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Se oli tosi typerä idea koko illallishomma. Eihän kukaan usko tuollaista, että kaksi körilästä kulkee Roomassa kysellen paikallisilta, voidaanko tulla teille dinnerille. Ja sitten vaan soitetaan muka jollekin tuntemattomalle ja sanotaan että me tullaan tänään teille. Joo joo ihan varmaan onnistuu.
Ja sillä tarjoilijalla oli sopivasti numero valmiina lapulla, jonka otti vyölaukustaan :D
No tottakai kun ei se muuten onnistunut, niin tuotantoyhtiön piti vähän auttaa poikia. Ei tuo nyt niin vakavaa ole:D
Illalliskohtaus oli kyllaa niin jarjestetty, vielapa toi huonosti. Jonkun tuotantotiimilaisen Roomassa asuva kaveri valjastettu esittamaan italialaista?
Ekan jakson pyhajarvelaispariskunnan naisesta tuli mieleen, etta miten on mahdollista lapaista peruskoulu ja pysya taysin ummikkona englannin kielen suhteen?
Siskokset Prahassa ja pappa Ranskassa tuotti hyvaa mielta.
Berliinin kaksoset valitettavasti vahvisti mun muutenkin negatiivista kuvaa nykynuorista. :D
Vierailija kirjoitti:
Kiinnittikö kukaan muu huomiota, vai kuulinko minä väärin eilisessä jaksossa, siis 2.2. kun ne Eino ja Kalle etsivät sitä illastuspaikkaa, ja kun löysivät, niin ovella avaamaan tullut henkilö sanoi Eino JA Kalle. Voi olla, että kuulin väärin, mutta muutenkin koko tehtävä tuntui ihan pöhköltä. Luulen, että oli ennakkoon sovittu juttu, mutta mieluummin olisi katsellut kiertelyä kaupungissa ja Rooman nähtävyyksiä, kun jotain kotibileitä.
Mä kiinnitin myös tuohon huomiota! Tulin siihen tulokseen että tämän tyypin on pakko olla suomalainen (koska miksi italialaiselta livahtaisi 'ja' tuohon väliin) ja toki myös aloin miettiä muiden kohtauksen henkilöiden kansallisuutta. Jotenkin tosi tyhmää lavastaa tuollaista, menee vähän into koko ohjelmasta kun miettii mikä muu on lavastettua. Ehkä ei kannattaisi antaa liian vaikeita tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Margaritajhkj kirjoitti:
Oikeastiko? Hienoa :)
Kyllä :) kiitos. meijän jaksoa ei vain ole vielä tullut telkkarista :p noloahan se hieman on kattoa omiatoilailuja reissussa mutta palaa mieleen taas hyvät muistot mikkä jäi:)<3
Se nuorenparin emäntä oli kuin jokin hahmo ehkä Kummelista.
Sellainen tumma naisnäyttelijä veteli aivan samalla nuotilla ja nauru oli samanlainen...