Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy kivoja lastenvaatteita kokoa 86?

15.02.2006 |

Kävin eilen kiertelemässä Turun keskustassa etsien vuoden vanhalle pojalleni 86 cm kokoisia vaatteita. Olin aika järkyttynyt kun en löytänyt mistään kivoja vaatteita. Kauhean tummia vaatteita täynnä jotain inhottavia örkkejä. Eikö vuoden vanhalle löydy enää mitään söpöä niin kuin vauvanvaatteet on? Ei hänen nyt ihan vauvalta tartte enää näyttää mutta ei myöskään pukeutua samalla tavalla kuin 5-vuotias.

H&M:llä on onneksi vauvapuolella vielä 86 senttisiä : ) Mutta olisko jotain kivaa NETTISIVUA josta vois tilata kivoja vaatteita???

Auttakaa, please!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kiertelin kaupoissa ja harmittelin ihan samaa asiaa että 86 kokoiset vaatteet alkaa olla niin synkän värisiä ja ison lapsen näköisiä. Melkein 8kk ikäinen iso poika meillä ja olisi ihana pukea hänet vielä söpöihin vauva asuihin. Ozbaby myy aika kivoja vaatteita mutta en ole käynyt siellä katsomassa vielä millaisia ovat 86cm vaatteet siellä.

Vierailija
2/14 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ja laadukkaita vaatteita,tosin aika hintavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kamppaillut saman asian kanssa, kun on samankokoinen poika, ja H&M on ketjuista paras, muuten ostankin lähinnä kirppareilta ja Huuto.netistä... Jos haluat tilata ulkomailta, esim. tanskalainen www.idat.dk on tosi kiva kauppa! Ihania värikkäitä vaatteita, monet retrohenkisiä, mutta myös ihan tavallista raitapaitaa ym. Kotimaasta näitä löytyy jotain myös Anselmiinan valikoimasta. www.anselmiina.fi

Vierailija
4/14 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusi liike Turussa Ravattulassa siinä lähellä ohikulkutien liittymää,Citymarketin rakennuksessa,vanhan kukkakaupan tiloissa.

http://www.metsinkainen.fi/ Tuolta tarkat osoitetiedot.

Itse ainakin olen tilauksesta saanut ihan minkälaisia olen halunnut,ja perusvalikoimastakin löytyy kaikkea ihanaa,ainakin meidän lapsille.

Vierailija
5/14 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy siellä. Yleensä siellä on kaikenlaista ihanaa, myös koossa 86 cm(2 v.)!

Vierailija
6/14 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että hienoja ihania vauvanvaatteita saa mutta heti siinä yli koon 80 niin ei ole?! En edes tiedä mille osastolle mennä kun vauvojen osastolla ei ole kokoa eikä myöskään isompien poikien osastolla! Enkä minä halua pukea niitä markettien örkkipaitoja pojalle. Ne on niin äh! Vaatteiden ei tarvitse olla merkkivaatteita mutta kyllä niisä vähän tyyliä saisi olla...

Olen tehnyt aika paljon vaatteita itse ja niitä saa myös ostaa (http://personal.inet.fi/muoti/cak-design.fi) Muistan viime vuonna miettineeni mitä pojalle päälle meidän häihin kun ei mitään löytynyt mistään. Tänä kesänä taas yhdet häät ja nyt kaksi lasta puettavana. (Onneksi osaan ommella :) ) Inhoan nimittäin niitä kaksiosaisia vetskarihaalareita.

Vierailija
8/14 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei ole kovin muotitietoinen ja haluaa vain lapsellisia, käytännöllisiä, mukavia ja kestäviä vaatteita, niin marketeista (prisma, citymarket, tarjoustalo jne.) saa vielä lapsellisia college- ja trikoovaatteita jopa niille 5v pojillekin. Esim. Tutta, Vendi, Aution neule, Ciraf -collepukuja muumi, puuhapete, auto ym. kuvilla.

Vierailija
9/14 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/14 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minkästyyppistä vaatetta sieltä lapsille löytyy?

Vierailija
11/14 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni oikein hyvällä maulla valittuja. Kauppiaskin on pienen pojan äiti, joten uskoisin sieltä löytyvän.

Vierailija
12/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmissa viesteissä onkin tullut jo hyviä vinkkejä ja linkkejä, mutta tässä vielä yksi:

http://www.linus-lotta.com

Lisäksi mainitsen H&M postimyynnin. Jos muistini ei pahasti petä, niin siellä vauvanvaatteet ovat kokoon 86cm asti. Aiemmin ainakin oli ihania nalle puh ja snoopy vaatteita!

Vierailija
13/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienille vauvakoossa löytyy kaikkia tosi kivoja, mutta jo86cm vaatteet alkavat olla lindexillä/kappahlissa ja vastaavissa jo tosi tylsiä :(

Meidän pienelle miehelle niistä vielä kivoja löytyy mutta ensi syksynä kamppailen saman ongelman edessä...

tosiaan netti hm:llä on kivoja, eilen tuli juuri uusi lasten kuvasto jossa oli mm. aivan supersuloinen snoopyn huppari-setti kokoon 86cm asti.

Itse myös tykästynyt josefssonin O' Kids mallistoon (www.josefssons.fi) niissä koot taitavat alkaa 86/92cm koosta.

Myös elloksella jotain kivoja, etenkin juhlavaatteissa (Theo&Paulinen-mallisto) www.ellos.fi

Myös Name It:n / Exitin vaatteita kummipojalle ostanut, niissä löytyy myös kivoja, tosin en tiedä mistä turusta niitä saa...?

Ja kuten joku mainitsikin niin Zaran vaatteet myös kivoja.

Vierailija
14/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraava hurja hyppäys on 116sta 120iin.