Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BAILAUS/YÖKERHOVINKIT

Vierailija
19.01.2016 |

Olen menossa ensimmäistä kertaa baariin. Haluasin esittää muutaman kysymyksen koskien tätä.
1. Parhaat yökerhot/baarit Helsingistä?
2. Sisäänpääsymaksu, moneltako ilmaista?
3. Mitä pukisitte päällenne, kun ulkona on pakkasta?
4. Muuta huomioitavaa?
Antakaa tosissanne vinkkejä, olen tosiaan siis juuri täysi-ikäistynyt tyttö. :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tarvitset itsetuntoa ja tervettä järkeä mukaan. Asusteilla ei ole niin suurta väliä.

Vierailija
22/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aja pilde ja ota kortsuja mukaan. Joku pukki sut kuitenkin vie kotiin

En kyllä niin viehättävä oo että kukaan mukaansa nappais. :D

Ei se mistään ulkonäöstä oo kiinni... :DD

:D kerrohan mistä sitten. Ei ne miehetkään ihan ketä vaan mukaansa ota.

No huomaa tosisaan ettet ole baarielämää nähnyt. Ota itsesuojelu vaistoa roppakaupalla mukaan, tulet tarvitsemaan enemmän ku koskaan!

Kyllä mä haluan uskoa ettei miehet niin tyhmiä oo että omasta mielestään epäviehättäviäkin tulee iskemään...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huomaa tosisaan ettet ole baarielämää nähnyt. Ota itsesuojelu vaistoa roppakaupalla mukaan, tulet tarvitsemaan enemmän ku koskaan!

No mä olen käynyt baareilemassa varmaan satoja kertoja erilaisissa baareissa eri kaupungeissa (18-vuotiaana kävin joka vkloppu, sen jälkeen on rauhottunut, nyt oon 25 ja käyn silti kuukausittain) eikä silti ole kuin muutama kerta tultu iskemään. Enkä ole mielestäni edes rumimmasta päästä enkä mökötä nurkassa, mutta sen verran "ruma" olen, että miehet mielummin sivuuttaa mut ja iskee sitten mun kavereita. Nuorempana se oli aika paha kolaus itsetunnolle, mutta nykyään kun seurustelen niin oon ihan tyytyväinen että saan olla baarissa rauhassa.

Vierailija
24/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen käynyt baareilemassa varmaan satoja kertoja erilaisissa baareissa eri kaupungeissa (18-vuotiaana kävin joka vkloppu, sen jälkeen on rauhottunut, nyt oon 25 ja käyn silti kuukausittain) eikä silti ole kuin muutama kerta tultu iskemään. Enkä ole mielestäni edes rumimmasta päästä enkä mökötä nurkassa, mutta sen verran "ruma" olen, että miehet mielummin sivuuttaa mut ja iskee sitten mun kavereita. Nuorempana se oli aika paha kolaus itsetunnolle, mutta nykyään kun seurustelen niin oon ihan tyytyväinen että saan olla baarissa rauhassa.

Tätä mäkin just tarkotin! Kiitos!

Vierailija
25/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysele kavereiltasi?

Vierailija
28/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysele kavereiltasi?

Kaveriporukasta eka täysi-ikäinen.

Vierailija
29/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä yöelämässä kävin niin yleensä mentiin namuun joo tiedän pissis paikka mutta kesällä siellä terassilla oli kiva poltella shishaa. Tigerissa on tullut käytyä sekä kesällä Kaivolla se on kyllä tosin muuttunu tosi räkäläksi ihan muutamassa vuodessa. Cubassa ollaan oltu ja milliklubilla mutta millistä en tykkää yhtään samoin onnela ja Ky aika ahdistavia paikkoja. Talvella varman mieluiten menisin teatteriin, apolloon tai sit just namuun. Ja näihin edellä mainittuihin voi pukeutua ihan kivasti ettei saa niin paheksuvia katseita kun jossain muissa paikoissa!

Vierailija
30/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYselepä tosiaan kavereilta, tietävät pukeutumiset ym paremmin kuin me tädit. Oman tyttöni perusteella olen havainnut ettei niitä paikkoja joihin 18 v pääsee sisään ole kamalan paljon, monet nostavat ikärajan paljon korkeammalle (21). Ja pyydä joku tuttu kuskiksi, pääset kotiin turvallisesti t. tytön ja hänen kavereidensa vakitaksi :)

Vierailija
31/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen bilehile kirjoitti:

Silloin kun vielä yöelämässä kävin niin yleensä mentiin namuun joo tiedän pissis paikka mutta kesällä siellä terassilla oli kiva poltella shishaa. Tigerissa on tullut käytyä sekä kesällä Kaivolla se on kyllä tosin muuttunu tosi räkäläksi ihan muutamassa vuodessa. Cubassa ollaan oltu ja milliklubilla mutta millistä en tykkää yhtään samoin onnela ja Ky aika ahdistavia paikkoja. Talvella varman mieluiten menisin teatteriin, apolloon tai sit just namuun. Ja näihin edellä mainittuihin voi pukeutua ihan kivasti ettei saa niin paheksuvia katseita kun jossain muissa paikoissa!

Cubaa, Onnelaa tai KY:tä ei ole enää. 18-vuotiaalle ehdottaisin ehkä Williä väinöä, aika junnaria porukkaa vaikuttaa siellä olevan nimittäin mutta ihan kiva paikka kummiskin. Tai klassikko Erottaja Bar. Pe ja la melkein kaikkialle maksaa sisään 5-10e (plus narikka joissain), ellei mene tosi tosi aikasin. Mutta ennen 23 tai ees ennen puoltayötä ei kannata mennä, kukaan ei käy niin aikaisin baareissa Helsingissä. Laita farkut päälle tai jos mekko niin kahet sukkikset. Ei kannata vaihtaa korkkareihin ellet mene jonnekin Namu/Showroom näyttäytymismestaan. Korolliset nilkkurit on parhaat talvella baarissa. Ota mukaan harja tai kampa, koska hiukset pipon jälkeen voi olla aikamoiset. Ja vaikka muuten näyttäisi pakkasessa jonottelun jälkeen ihan kamalalta, niin punainen huulipuna pelastaa usein aika paljon :)

Vierailija
32/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo useimpiin helsingin baareihin on sisäänpääsymaksu ja joissan vielä narikka erikseen. Kannattaa pukeutua siististi mutta.ei överisti,riippuu myös paikasta mihin menee. Mäkin muistutan vielä että vahdi sitä juomaa! Sä et ees välttämättä huomaa kun joku sujauttaa sinne jotain. Ja useimissa helsingin baareissa pyörii liikaakin ulkomaalasia jotka tulee sinne stalkkaamaan nuoria tyttöjä( joita voi sitte loppuillasta yrittää huumata). Mä en luota niihin pätkääkään,tulee sinne selvinpäin muka tanssimaan. Kannattaa olla itsesuojeluvaistoa eikä lähteä kenen tahansa matkaan. Ja jos vaan rahat riittää eikä kyytiä ole niin taksilla tai julkisilla kotiin,älä lähde kävelemään ja jos joudut vähän kävellä niin hanki turvasumute.

Vierailija
33/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYselepä tosiaan kavereilta, tietävät pukeutumiset ym paremmin kuin me tädit. Oman tyttöni perusteella olen havainnut ettei niitä paikkoja joihin 18 v pääsee sisään ole kamalan paljon, monet nostavat ikärajan paljon korkeammalle (21). Ja pyydä joku tuttu kuskiksi, pääset kotiin turvallisesti t. tytön ja hänen kavereidensa vakitaksi :)

Lol ole täti mutta en iällisesti 23v, eli aika paljon varmaan riippuu minkä tyylinen olet ja mitä odotat baari-illaltasi? Itse tykkään eniten namusta/showroomista (pintaliito eli paikka voi pukeutua hyvin ja "julkkikset" pörrää), apollosta (vanhempaa porukkaa ja ero teemailtoja esim latino, brazil etc) js teatterista (voi pukeutua kivasti eikä ole örvellyspaikka eli voi tanssia ja hengailla). Jos taas olet ns nuorekkaampi ja rennompi niin varmaan tiger, circus, onnela ja Ky ovat sit niitä sun tyylisiä klubeja. Itse en tykkää örveltämisestä vaan tyylikkäästä illanvietosta ja tyylikkäistä miehistä.

Vierailija
34/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol ole täti mutta en iällisesti 23v, eli aika paljon varmaan riippuu minkä tyylinen olet ja mitä odotat baari-illaltasi? Itse tykkään eniten namusta/showroomista (pintaliito eli paikka voi pukeutua hyvin ja "julkkikset" pörrää), apollosta (vanhempaa porukkaa ja ero teemailtoja esim latino, brazil etc) js teatterista (voi pukeutua kivasti eikä ole örvellyspaikka eli voi tanssia ja hengailla). Jos taas olet ns nuorekkaampi ja rennompi niin varmaan tiger, circus, onnela ja Ky ovat sit niitä sun tyylisiä klubeja. Itse en tykkää örveltämisestä vaan tyylikkäästä illanvietosta ja tyylikkäistä miehistä.

Tykätään just sellasesta tyylikkäämmästä menosta, just mitä kuvailit. Onks mekko jossa on pitkät hihat (tietty sukkikset) liian tyrkky?

Vierailija
35/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykätään just sellasesta tyylikkäämmästä menosta, just mitä kuvailit. Onks mekko jossa on pitkät hihat (tietty sukkikset) liian tyrkky?

Ei jos ei ole liian lyhyt! Pitkät hihat kuulostaa hyvälle näin talvella. No hyvä silloin varmaan noista edellämainituista saatat tykätä!! :)

Vierailija
36/36 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jos ei ole liian lyhyt! Pitkät hihat kuulostaa hyvälle näin talvella. No hyvä silloin varmaan noista edellämainituista saatat tykätä!! :)

Okei, kiitos paljon!:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä