Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä tulee väkisin kylään nähdäkseen lapsiaan

Hj
19.01.2016 |

Exäni asuu kaukana ja nähdäkseen lapsiaan hänen on matkustettava tunteja. Erotessa asia on sovittu, exä tiesi että asuisimme kaukana. Asia ei tuolloin ollut ongelma. Nyt hän kuitenkin vaatii saada tulla kylään ja useaksi yöksi minun kotiini. Välimme ovat huonot enkä halua olla hänen lähellään. Asia on vaikea koska haluan hänen tapaavan lapsiaan usemmin ( tapahtuu ehkä kerran vuodessa, max viikko). Haluaisin, että hän ottaisi lapset luokseen omaan kotiinsa. Nyt hän väittää, etten anna tavata lapsia koska olen kieltänyt häntä tulemasta YÖkylään omaan kotiini. Exä uhkailee lastenvalvojalla. Voiko lastenvalvoja pakottaa minut ottamaan exän lasten tapaamisen ajaksi omaan kotiini vieraaksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hj kirjoitti:

Exäni asuu kaukana ja nähdäkseen lapsiaan hänen on matkustettava tunteja. Erotessa asia on sovittu, exä tiesi että asuisimme kaukana. Asia ei tuolloin ollut ongelma. Nyt hän kuitenkin vaatii saada tulla kylään ja useaksi yöksi minun kotiini. Välimme ovat huonot enkä halua olla hänen lähellään. Asia on vaikea koska haluan hänen tapaavan lapsiaan usemmin ( tapahtuu ehkä kerran vuodessa, max viikko). Haluaisin, että hän ottaisi lapset luokseen omaan kotiinsa. Nyt hän väittää, etten anna tavata lapsia koska olen kieltänyt häntä tulemasta YÖkylään omaan kotiini. Exä uhkailee lastenvalvojalla. Voiko lastenvalvoja pakottaa minut ottamaan exän lasten tapaamisen ajaksi omaan kotiini vieraaksi?

Ei voi. Jos mies haluaa tavata lapsia kotipaikkakunnallasi, hänen kannattaa vuokrata koti viikoksi vaikka jonkun välityssivuston kautta.

Vierailija
2/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lasten isä voi vuokrata vierailunsa ajaksi vaikka airbnb:n kautta huoneiston? Ehdota hänelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi, mutta pakottaa järjestämään jollain keinolla ne lapset sinne exän luokse.

Vierailija
4/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ehdottanut  hotellia, joka on melko lähellä kotiamme. Pitääpä mainita tuostakin vaihtoehdosta. Pelkäsin tosiaan, että minut voidaan pakottaa ottamaan hänet omaan kotiini. Käsittääkseni exä haluaa, että olisin läsnä tapaamisissa koska on niin vähän tekemisissä lasten kanssa!! Olen jo 24/7 lasten kanssa yksin,enkä halua lisää lapsia hoidettavaksi. Enkä varsinkaan exääni.

Vierailija
5/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisessa sukypuoliyhdynnässä emme joka kerta siis ole. ap

Vierailija
6/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis vastusta lasten vierailuja exän luona. Itse toivon juuri sitä että lapset menisivät isänsä luo ja olisivat siellä useammin. En vaan tosiaan halua exää omaan kotiini.

Vierailija
7/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samanlainen tilanne ja varmistin lastenvalvojalta, että kotiin ei tarvitse päästää. Lapsia täytyy antaa tavata tietenkin, mutta sinun kotiisi tulevat vieraat saat valita aivan itse.

Onko exäsi ehkä katumapäällä ja haluaisi sinut takaisin?

Vierailija
8/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään lisäksi tulevani raskaaksi kun mies aina vaatiii seksiäkin

Vierailija
9/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko katumapäällä, en usko. Exä ei koskaan lasten ollessa pieniä osallistunut ruoanlaittoon, siivoukseen ym. Luulen, että hän odottaa saavansa vievänsä lapsia leffaan tai ulos ja sitten lasten palautus luokseni valmiiseen ruokapöytään jne. Maistuisi ukolle varmasti valmis safka itselleenkin.  Suhteemme on kuitenkin ohi eikä minulla ole halua passata exää. Muutenkin välimme ovat todella huonot ja ajatus hänestä täällä on minulle todella epämukava. Olen nyt tässä odotellut exän lupaamaa yhteydenottoa lastenvalvojalta. Toivottavsti he kuuntelevat myös minun puoleni tarinasta.

Vierailija
10/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi ei ole henkisesti eronnut. En voi kuvitella että kukaan, jolla on ei-niin-hyvät välit exään, haluaisivat yöpyä hänen luonaan. Siksihän juuri erotaan ettei haluta olla yhdessä.

Vierailija
11/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hj kirjoitti:

Mitä?! Ja sinä suostut o_0

Vierailija
12/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hj kirjoitti:

No pakkohan se on ja tykkään kyllä itekin

Vierailija
13/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvalvojalle vaan, tulet olemaan vahvoilla. Ja miestä et päästä enää luoksesi jos et halua. Mies järjestäköön muun paikan tapaamiselle.

Vierailija
14/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hj kirjoitti:

No pakkohan se on ja tykkään kyllä itekin

Niinku MIKÄ pakko?