Painonvartijat Points - millaisia ohjeita imettäjille?
Meinasin ryhtyä painonpudotukseen vanhojen Painonvartijoiden ohjeiden avulla. Kirjasessa lukee, että imettäville äideille pitää pyytää ohjeet ryhmästä. Millaisia ohjeita olette saaneet? Tyttö nyt 11 kk ja imetän n. 4-5 x vuorokaudessa. Voiko laihdutukseen ryhtyä?
Kommentit (4)
Kiitos vastauksesta, pitääkö noissa pisteissä olla imettäjillä maitotuotteita enemmän vai onko sama, mistä pisteet koostaa? Onko väliä, kuinka paljon imettää - ts. onko vauva täysimetyksellä vai syökö jo kiinteitä niin kuin oma melkein vuoden ikäinen neitini?
Jeejee, 10 pistettä lisää on kiva juttu, kun aamiaisella meni vahingossa 8 pistettä jo, kun katoin ohjeita vasta jälkikäteen...
täysimetyksestä saa 10 pistettä lisää päivittäiseen pistemäärään, mutta osittaisimetyksestä 5 pistettä.
että ei taitas paljo paino sillä pudota... Mulla on tuo tietokoneohjelma, ja se laskee pisteet valmiiksi..se laski mulle 8p imetyksestä, mutta minä vähensin kun 2vko jälkee ei ollu paino puonnu juuri yhtään- laskin 24 p niin lähti vähän laskemaan.. Eli mielummin se 5p ylimäärästä ku 10 jos haluat että paino putoaa :)
Ja eiköhän se oo sama mitä sitä syö- kyllähän normaali ruokavalioon kuuluu maitotuotteita, mun mielestä niitä nyt ei tarvi mitenkää enemmän alkaa syödä.
Mutta tsemppiä!
nykyäänhän henk koht pisteet ja niiden lisäksi imettävälle tulee 10pistettä eli jos muuten oli 22, kuni mettää32...22 tai 21 tai ? se riippuu iästätäsi yms..ja ne pystyy laskee painonvartiojoiden sivuilta mutta tosiaan 10pistettä päivässä enemmän kun imettää