Mitä tekisit jos heräisit aamulla ja olisitkin 10cm pitkä ja painaisit 50kg
Kommentit (15)
Varmaan pudottautuisin sängystä lattialle.
Laittaisin silmät kiinni ja toivoisin herääväni painajaisesta.
Löllertäisin vuoren huipulle ja kierisin alas sieltä
eiks 50cm oo vaikka realistisempi. Ei voi kyllä olla edes ihmisen muodoissa noilla mitoilla. Toimisin varmaan siitä lähtien sohva pöytänä.
10 cm pitkä? olisi varmaan aika pannukakku olo.
"menipä sinkulla ilta pitkäksi ja muistikin pahasti pätkii. Mä en nyt yhtään muista että miten helvetissä musta on kuula tullu, olenko mä jääny auton alle ja kieriny rinnettä alas, mutta taitaa olla viisainta soittaa ambulanssia, jos on vaikka luita poikki. Helvetti että on korkea toi sängyn reuna. Känny näkyy olevan yöpöydällä. Miten mä pääsen sen luo??!"
Vierailija kirjoitti:
"menipä sinkulla ilta pitkäksi ja muistikin pahasti pätkii. Mä en nyt yhtään muista että miten helvetissä musta on kuula tullu, olenko mä jääny auton alle ja kieriny rinnettä alas, mutta taitaa olla viisainta soittaa ambulanssia, jos on vaikka luita poikki. Helvetti että on korkea toi sängyn reuna. Känny näkyy olevan yöpöydällä. Miten mä pääsen sen luo??!"
:D hitto mie nauroin tälle vastaukselle :D
Joku fysiikasta tietävä voisi selittää, mitä käy tuon muotoiselle ja -painoiselle otukselle, kun se yrittää pudottautua alas normaalikorkuisesta sängystä.
Miettisin tarkoin uskallanko pudottautua sängystä lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Joku fysiikasta tietävä voisi selittää, mitä käy tuon muotoiselle ja -painoiselle otukselle, kun se yrittää pudottautua alas normaalikorkuisesta sängystä.
Lisää litistyy ja sitten vasta vituttaakin kun ei mahdu oviaukosta toiseen huoneeseen.
Yrittäsin pungertaa ns. kylelleen ja pyöriä sit eteenpäin.
Voisin huvikseni yrittää päästä kaupungille aiheuttamaan hämmennystä. Samalla voisin tiedottaa kaikille seksuaalisesta suuntautumisestani. Ei olisi enää mikään uutinen tuon ulkomuotoni rinnalla. Tyttöystävän löytäminen olisi entistä vaikeampaa.
Sitähän ois niinku kampela. Varmaan yrittäisin sätkyä sängystä lattialle ja tukehtua laardeihini.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäsin pungertaa ns. kylelleen ja pyöriä sit eteenpäin.
Van jos kaatuskin päälleen??
Eipä siinä paljoa mitään vois tehdä kuin imetellä lättynä mitä on tapahtunut.