Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte, jos kaverillanne olisi hilsettä ja hän raapisi päätään, kun on luonasi käymässä?

Vierailija
19.01.2016 |

Otsikko kertoo kaiken.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raa raa rapsutin

Vierailija
2/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hilseilijän kaveri voi olla ! !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em mitään.

Vierailija
4/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin pyyhkeen sen pään ympärille ja jos ei tähän suostu, käskisin poistumaan.

Vierailija
5/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antais sen tulla meille

Vierailija
6/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin pyyhkeen sen pään ympärille ja jos ei tähän suostu, käskisin poistumaan.

Liekö tuolla minkään valtakunnan merkitystä. Kyllähän lattialle tulee siivottavaa muutenkin, että jos kaverilta vähän hilsettä sinne tippuu niin onko se niin kamalaa?

Vierailija
7/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille sellainen tötterö päähän joita käytetään esim sairailla koirilla. En voi taata että tämä estää raapimasta päätä mutta ainakin se hilse jää sinne tötteröön eikä leviä pitkin poikin. 🙂

Vierailija
8/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sille sellainen tötterö päähän joita käytetään esim sairailla koirilla. En voi taata että tämä estää raapimasta päätä mutta ainakin se hilse jää sinne tötteröön eikä leviä pitkin poikin. 🙂

Sä oot sairas.

Vierailija
9/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näitä tilanteita varten askarreltuna hartiasuojus ilmastointiteipistä. Siihen tarttuu irtokarvatkin hilseen lisäksi. Täytyy vaan muistaa laittaa se liimapuoli ulospäin hilseilevälle vieraalle päälle. Suosittelen!

Vierailija
10/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina näitä kavereita varten se pikkuinen leivänmuruille tarkoitettu imuri. RIkkaimuri, sehän se nimi oli. Sillä mä hurisuttelen kaverin ympärillä tasaisin väliajoin. En kovasti saa selvää mitä se yrittää sanoa, mutta luen sen asiat sitten feisbuukista myöhemmin.

Vierailija
11/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas käärin kavereiden päät elmukelmuun heti ovella. Meillä ei mitään ällöhilseitä rapsutella.

Vierailija
12/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin että moroccon Oil ja Bio + kosteuttava voide auttaa. Voi olla myös kuiva päänahka. Tai allergia shampoille.

Oikeasti ihan kamalaa. Mulla auttoi purkillinen nivean kosteusvoidetta yöksi päähän kerran viikossa. Tuli muuten kiiltävät hiuksetkin.

Vierailija
13/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialani muuttuisi heti. Ahdistuisin ja kaverin lähdettyä en enää päästäis kylään. Imuroisin koko kämpän. Ahdistuin jo siitä, kun kaveri kerran puristeli finnejään mun edessä.

Vierailija
14/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilsettä voi olla esim. psoriasiksen takia. 

Vierailija
15/15 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielialani muuttuisi heti. Ahdistuisin ja kaverin lähdettyä en enää päästäis kylään. Imuroisin koko kämpän. Ahdistuin jo siitä, kun kaveri kerran puristeli finnejään mun edessä.

Pakko-oireisille on myös hoitoja.