Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haluatko kysyä parisuhteeseen pääsemisestä ja seurustelusta mieheltä, joka onnistuu parisuhteissa?

M30
19.01.2016 |

Autan mielelläni sen, mitä pystyn.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: Mikä on tärkein neuvosi miehille?

V: Minun neuvoni miehille on: miettikää, minkälaisia miehiä haluatte olla. Hakekaa itsellenne miesesikuvia historiasta ja kirjallisuudesta. Kirkastakaa itsellenne, minkälaisia ominaisuuksia hyvällä miehellä on, mihin hän uskoo ja mitä pitää tärkeänä. Toteuttakaa sitten näitä asioita joka päivä käytännön tekojen kautta. Siitä syntyy aito karisma, joka herättää ihailua.

Vierailija
2/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Olisin voinut kysyä, jos olisit onnistunut PARISUHTEESSA. Mutta että oikeen monikossa :DD Onko se sitten onnistunut, jos on monia? Ei mielestäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. Olisin voinut kysyä, jos olisit onnistunut PARISUHTEESSA. Mutta että oikeen monikossa :DD Onko se sitten onnistunut, jos on monia? Ei mielestäni. 

Parisuhteet voivat päättyä monista syistä, eikä parisuhteen päättyminen ole merkki sen epäonnistumisesta. Esimerkiksi 20-vuotiaana solmittu suhde voi päättyä 25-vuotiaana, kun ihmiset huomaavat haluavansa elämältä eri asioita. Ei se ole kenenkään vika tai moka.

Minusta parisuhde on onnistunut, jos sen jälkeen on viisaampi, vahvempi ja monta hyvää kokemusta rikkaampi.

Vierailija
4/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin uskottavasti esittää välinpitämätöntä ex-tyttöystävälleni, jonka onnistuminen avioliitossaan ja vanhemmuudessa riepoo minua tosiasiassa suunnattomasti?

Vierailija
5/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää naisen alle kolmekymppinen mies, joka on melko introvertti, mutta tietysti kaipaa naista puolisoksi? Ujous ja naisten kanssa lähes kokemattonuus ovat vielä lisähaasteina.

Vierailija
6/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisin uskottavasti esittää välinpitämätöntä ex-tyttöystävälleni, jonka onnistuminen avioliitossaan ja vanhemmuudessa riepoo minua tosiasiassa suunnattomasti?

Ei kannata esittää mitään. Siitä ei ole mitään hyötyä, mutta se on psykologisesti hyvin raskasta. Muista, että tilanne saa vituttaa. Se tarkoittaa vain, että suhteenne oli sinulle tärkeä. Koeta vain keksiä muuta tekemistä ja muuta ajateltavaa, koska et voi asialle enää mitään.

Suosittelen stoalaista filosofiaa. Se on käytännöllistä ja voimaannuttavaa.

Vierailija
7/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikein mukavaa että jaat tietoasi miehille, varsinkin tällä palstalla. Olet kuitenkin vielä aika nuori, joten muista silti, että ei sinulla vielä "liikaa" sitä iän tuomaa kokemusta ole.  Tämä on ihan lempeydellä sanottu. Tsemppiä kuitenkin, pojat ja miehet kaipaavat varmasti vastauksia kysymyksiinsä ja jonkinlaista vertaistukea, mitä me naiset emme koskaan pysty antamaan.

N46

Vierailija
8/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytää naisen alle kolmekymppinen mies, joka on melko introvertti, mutta tietysti kaipaa naista puolisoksi? Ujous ja naisten kanssa lähes kokemattonuus ovat vielä lisähaasteina.

Pilkutuksesi kertoo, että osaat kirjoittaa. Luulen että nettideittailu ja esimerkiksi harrastefoorumit voisivat olla hyvä keino. Itse sain ensimmäisen tyttöystäväni yläkouluikäisenä pelkästään siksi, että osasin kirjoittaa nätisti.

Jos teet nettitreffiprofiilin, panosta valokuvaan.

Vierailija
9/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on oikein mukavaa että jaat tietoasi miehille, varsinkin tällä palstalla. Olet kuitenkin vielä aika nuori, joten muista silti, että ei sinulla vielä "liikaa" sitä iän tuomaa kokemusta ole.

En tosiaankaan ajatellut, että minulla olisi "iän tuomaa kokemusta". Mistä sinulle tuollainen tuli mieleen?

Vierailija
10/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on oikein mukavaa että jaat tietoasi miehille, varsinkin tällä palstalla. Olet kuitenkin vielä aika nuori, joten muista silti, että ei sinulla vielä "liikaa" sitä iän tuomaa kokemusta ole.

En tosiaankaan ajatellut, että minulla olisi "iän tuomaa kokemusta". Mistä sinulle tuollainen tuli mieleen?

Koska ilmaiset, että sinulla on kokemuksesi perusteella (onnistuu parisuhteissa) jotain, millä neuvoa muita.

Vierailija
11/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ilmaiset, että sinulla on kokemuksesi perusteella (onnistuu parisuhteissa) jotain, millä neuvoa muita.

Niin minulla onkin. Sitä kokemusta saa seurustelemalla ja oppimalla, ei ikääntymällä.

Vierailija
12/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tehdä itsestään haluttavamman naisten silmissä?

Vierailija
13/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minulla onkin. Sitä kokemusta saa seurustelemalla ja oppimalla, ei ikääntymällä.

Jos et kykene kloonaamaan itseäsi, niin sori, ei sulla sitten vain nuorena vaan voi olla kymmenien vuosien kokemusta, vaikka olisit seurustellut kolmen kanssa yhtä aikaa.

Vierailija
14/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen, mut kerro nyt meillekin että miten ihmeessä saisi miehen? 

Nim. 38v ikisinkku

Vierailija
15/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 kirjoitti:

K: Mikä on tärkein neuvosi miehille?

V: Minun neuvoni miehille on: miettikää, minkälaisia miehiä haluatte olla. Hakekaa itsellenne miesesikuvia historiasta ja kirjallisuudesta. Kirkastakaa itsellenne, minkälaisia ominaisuuksia hyvällä miehellä on, mihin hän uskoo ja mitä pitää tärkeänä. Toteuttakaa sitten näitä asioita joka päivä käytännön tekojen kautta. Siitä syntyy aito karisma, joka herättää ihailua.

Valitsin esikuviksi Viiltäjä-Jackin ja Napoleonin.

Vihdoin voin päästä anonyymiksi naisten kaatajaksi ja olla yhtä pitkä kuin Napoleon.

Jack varmasti uskoi pelastavansa muut miehet ja huonojen miesten vaimot huonoilta naisilta ja piti asiaansa tärkeänä. Hieno mies.

Käytännön toteuttaminen voi olla hankalaa vaikka potentiaalisia kohteita on enemmän nykyaikana.

Huomaamaton hän varmasti oli - tätä jo olen ainakin naisille.

Taitava veitsen käsittelijä - tätä pitäisi harjoitella, pitäisiköhän vaihtaa alaa ja ryhtyä kokiksi tai mennä töihin vaikka teurastamoon. Vai voisiko tässä parantua vaikka uistimia veistelemällä..

Suuren ja mahtavan Napoleonin pituuden saattaisin saada piilokoroilla. Ehkä parempi kuitenkin laittaa korkokengät jalkaan. Näkyisköhän tämä kasvaneena karismana.

Saa nähdä vetääkö puiston penkillä korkkarit jalassa uistimia veistelevä sarjamurhaajakääpiö naisia puoleensa. Ehkä, ehkä..

Vierailija
16/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin esikuvaksi Uuno Turhapuron. Helposti hyviin naimiskauppoihin.

Vierailija
17/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa? Ei kiitos.

Vierailija
18/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten akateeminen, työssä käyvä, keskustelutaitoinen, urheilullinen ja musikaalinen mutta ruma, lyhyt ja kaljuuntuva 30v mies voi saada parisuhteen? En ole ujo ja lähestyn usein naisia, mutta saan aina pakit. Työyhteisössäni koen olevani ihan pidetty, joten tuskin kusipäisyyskään asiaa selittäisi

Vierailija
19/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 kirjoitti:

Autan mielelläni sen, mitä pystyn.

Paljonko tienaat?

Mikä koulutus?

Näytätkö Armanin mallilta?

Pidätkö onnistumisena sitä että puhut parisuhteista eli monikossa?

Vaihdatko omasta tahdostasi naista vai lähtevätkö ne kaikki nostelemaan?

Vierailija
20/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin kysyn nevoja, haluaisin #19 kysmyksien lisäkdi vielä tietää:

-Kuinka vanha nykyinen naisesi on?

-Paljonko painaa?

-Kuinka usein menet hänen b-rapun puolelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi