Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonkunhan ne kalliit lastenvaatteet pitää sinne kirppikselle tuoda, vai mitä?

Vierailija
19.01.2016 |

Ai että miten nyt vaan ärsyttää näin turha aihe. Mutta kun netissä keskustellaan aika ajoin lasten vaatteista, nyt talvivaatteista, ja aina siellä on kruunuaan kiillottamassa tietyt ihmiset. Eli ne, jotka ei ikinä laittaisi yli viittäkymppiä lasten talvihaalariin ja ne, joilla "aina suvussa kierrätetään" ja ne, jotka ostaa kaiken kirpparilta eivätkä "ymmärrä miksi kukaan maksaisi yli satasta" ja "merkkivaatteet on turhia".

Kummasti ne lakkaa olemasta turhia siinä vaiheessa, kun joku ne vaatteet uutena ostanut ne kirpparille asti raahaa .
Hemmetti. Sitten onkin mukavaa, kun lapsella on lämmin ja hyvä, tekninen puku.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan oikeasti esim. ulkoilutarvikkeissa laadukkaasta tuotteesta (eikä vain hienosta merkistä) niin itsekin olisin valmis panostamaan sellaiseen.

Sen sijaan etenkin vauvan kohdalla tuntuisi niin hölmöltä ostaa vaatteita uusina, kun kirppiksillä on parilla eurolla vinot pinot. Etenkin kun vaateliikkeissä se pikkuruinen 56-koon vaate maksaa saman verran kun aikuisen vaate, vaikka kangasta ja lankaa mennyt taatusti vähemmän.

Vierailija
2/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan oikeasti esim. ulkoilutarvikkeissa laadukkaasta tuotteesta (eikä vain hienosta merkistä) niin itsekin olisin valmis panostamaan sellaiseen.

Sen sijaan etenkin vauvan kohdalla tuntuisi niin hölmöltä ostaa vaatteita uusina, kun kirppiksillä on parilla eurolla vinot pinot. Etenkin kun vaateliikkeissä se pikkuruinen 56-koon vaate maksaa saman verran kun aikuisen vaate, vaikka kangasta ja lankaa mennyt taatusti vähemmän.

Kangasta ehkä vähemmän, mutta näpertelyä ja työtä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän hyvin sen, että kirppikset ois aika tyhjiä, jos kukaan ei uusia ostaisi. Mutta sitä en ymmärrä, että niitä uusia kalliita haalareita ostavat sellaiset, joilla ei ole niihin varaa.

Vierailija
4/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän hyvin sen, että kirppikset ois aika tyhjiä, jos kukaan ei uusia ostaisi. Mutta sitä en ymmärrä, että niitä uusia kalliita haalareita ostavat sellaiset, joilla ei ole niihin varaa.

No ei sekään hyvä juttu ole, tietenkään. Ehkä nämä päivittelijät ovat niitä, joilla ei ole varaa, eikä ole kykyä kuvitella että jollain muulla on? 

Minulla ei ole, ja ostan alesta tai sitten uutena esim Stadiumista Everestiä. 

Ap

Vierailija
5/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ihmettele yhtään. Monen mielestä silloin on hinta-laatusuhde oikea, toisin kuin uutena ostettaessa kun joutuu maksamaan siitä merkistä.

Itse olen juuri tuollainen, en halua maksaa merkistä ja markkinoinnista, vaan tuotteesta itsestään, materiaalista, tekotavasta, kestävyydestä.

Juuri tästä syystä en ostaisi esim. uutta autoa, sen arvo tippuu ihan liikaa heti alussa, mutta kestävyystekijät on hyödynnettävissä vielä vuosienkin kuluttua. Oikealla hinta-laatusuhteella.

Vierailija
6/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut ylimääräistä rahaa, kun olin pieni. Nyt on hyvä tilanne rahalisesti, niin minä ja vanhempani todella hemmotellaan poika niin, että sillä on kaikki tiptop ja viimeisen päälle merkkiä. Ei liene keltään pois, mutta kateus. Suomessa on hyve näyttää rääsyläiseltä.

Vierailija
7/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kangasta ehkä vähemmän, mutta näpertelyä ja työtä enemmän.

Mitäs sitten, bangladeshilaislapsilla on pienet, nopeat ja näppärät sormet!

(sori en voinut vastustaa kiusausta...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi