Parisuhteiden syntyminen on suurimmilta osin sattumaa
Ainakin minun mielestäni. Aina kun olen kysynyt joltain pariskunnalta, että miten tapasitte, niin tarinaan kuuluu tavalla tai toisella sattuma. "Satuttiin samaan paikkaan samaan aikaan, satuttiin vielä huomaamaan toisemme, sitten sattumalta huomasimmekin että käymme vielä samaa kouluakin ja sattumalta kummatkin olivat vielä innokkaita koiraihmisiä ja lenkkeilijöitä, ..."
Onko esimerkiksi täällä kukaan löytänyt mies- tai naisystäväänsä oikeasti ei-sattumalta, eli vaikka teitte sen deittiprofiilin ja valitsitte siitä jonkun mukavanoloisen tyypin ja laitoitte viestiä ja kävitte treffeillä ja aloititte parisuhteen? Eli siis että olitte nimenomaan ahkerasti hakemassa parisuhdetta / kumppania, ettekä vain sattumalta törmänneet sellaiseen.
Kommentit (4)
Olen löytänyt mutta yksikään nettideittailun kautta alkaneesta suhteesta ei ole kestänyt.
Tunnen yhden pariskunnan irl, joiden tapaaminen ei mielestäni ollut pelkkää sattumaa.
Henkilöt:
A - Nainen (30 +), menestyvä, kaunis, lapseton, naimisissa
B - Mies (30+), menestyvä, komea, lapseton, naimisissa A:n kanssa.
C- Nainen (45+), menestyvä, lihava, lapseton, kaksi kertaa eronnut
Henklöt B ja C aloittivat työpaikkaromassin, jonka takia A:n ja B:n pinnallisesti mallikas avioliitto kariutui.
A avautui julkisesti kipeästä avioerostaan, jolloin kuvioihin astui Herra D - (25+), komea, urheilullinen, markkinointialalla ja kirjoitti julkisen viestin A:lle, jossa kertoi haluavansa aloittaa suhteen tämän kanssa. Herra D on 8 vuotta nuorempi kuin Rouva A.
Pari viikkoa myöhemmin "nuoripari" poseerasi onnea hehkuttaen romanttisissa yhteiskuvissa juorulehtien sivuilla.
Netissä hain ystävää johon sitten sattumalta rakastuin ja se minuun..
Parisuhde on sattumien summa :)