Outoja tilanteita deittimaailmasta
Onko sinulle käynyt deiteillä jotain outoa, deittisi käyttäytynyt tökerösti tai omituisesti? Sanonut jotain mistä on mennyt fiilikset? Ollut totaalisen creepy tyyppi? Kerro parhaat/pahimmat tilanteet!
Itse olin toisilla treffeillä miehen luona ja kävin siellä vessassa. En viipynyt vessassa mitenkään kauan, mutta kun tulin sieltä, alkoi mies kysellä kävinkö kakalla. Sanoin että en. Kysyi vielä toistamuseen että enkö käynyt kakalla, pissallako sitten. Tuli jotenkin tosi creepy fiilis.
Kommentit (24)
Minä menin kerran tapaamaan ihan kaveri mielessä erästä miestä ja olikin kivaa käydä baarissa ja tehtiin ruokaa yms. Mutta se sitten ihastui muhun ja yritti saada mua suhteeseen näyttämällä tilinauhoja ja sanomalla "mun tyttöystävältä ei koskaan tule puuttumaan mitään". Minä en edelleenkään halunnut hänen kanssaan suhdetta vaikka rahaa oli ja mies ei siitä tykänny, alkoi soittelemaan ja sanomaan että on mun ovella kun tulen töistä yms. Lopuksi ei suostunu puhelimessa keskustelemaan mun kanssa siitä miksi en ollut kiinnostunut joten tuli mun luo kahville ja ei siltikään puhunut kuin säästä. Sain sen onneksi ulos ihan omin avuin lopulta. Onneksi välimatkaa oli 400km niin uskoin ettei ihan heti tule uudelleen ja taisi se löytää sitten uuden naikkosenkin :)
Vierailija kirjoitti:
(Mä oon muuten nykyään naimisissa sen housuostosmiehen kanssa.)
Ekoilla treffeillä me lähdettiin katsomaan koiralle tossuja. Naimisissa mekin ollaan :)
(Mä oon muuten nykyään naimisissa sen housuostosmiehen kanssa.)