Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko/kannattaako raskaana värjätä kampaajalla hiuksia?

Vierailija
15.02.2006 |

Onko vaarallista tai saattako väri olla jotain muuta kuin oi tarkoitus? Olen rv 23.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan vielä tänäkin päivänä luule, että hiusten värjääminen raskaana ollessa olisi jotenkin vaarallista! Selitäpä mulle millä tavalla se hiustenvärjääminen mielestäsi vaarantaisi sikiön terveyden?

Anteeksi, jos tuli paha mieli, mutta en vaan voi käsittää, että näitä aivan uskomattomia luuloja on edelleen liikkeellä!

Eli siis selvin sanoin. Kyllä voi ja ei se väri siitä sen kummempi ole!

nimim. yksi, joka on käynyt raskaanakin ollessa kampaajalla, ja jonka kampaaja päivitteli miten ihmiset uskoo mitä vain..

Vierailija
2/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt mielessäkään että kampaamokäynti voisi olla vaarallista.

Nimim. terveet ja täysiaikaiset kaksoset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en värjäis, enkä värjännyt

Vierailija
4/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en värjäis, enkä värjännyt

Vierailija
5/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana ollessa kannattaa käyttää mahdollisimman vähän kosmetikkaa ja silloinkin mieluiten luonnonmukaista kosmetiikkaa.

Vierailija
6/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa pitäisi kuulemma todella välttää tiheää hiusten värjäämistä! Itse olen kyllä raskaana ja menossa vaalentamaan hiuksia juuri ensi viikolla. En usko, että jos silloin tällöin käy, siitä on suurta haittaa, mutta hyvin tiheästi en värjäisi, enkä ihan alkuraskaudessa.

Kampaajille muuten syntyy kaikista työntekijäryhmistä eniten epämuodostuneita lapsia. Heillä on myös moninkertaisesti syöpiä muihin naisiin verrattuna :( .

Vierailija
7/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kampaajan ammatti on naisten ammateista vaarallisin, juuri noiden kemikaalien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän