Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v yksin kotona sillä aikaa kun vanhemmat on synnyttämässä??

Vierailija
19.01.2016 |

Voiko jäädä tuonikäinen jo yksin päiväksi/kahdeksi? Jos ruoat laitan pakkaseen valmiiksi ja on luotettava tapaus?
Minkä ikäisenä teidän lapset on olleet ekaa kertaa yksin yön? Ei ole aiemmin ollut tarvetta ikinä olla yksin kokonaista yötä ja seuraavaa päivääkin. Tiedän että pärjää, mutta kysyn nyt kuitenkin :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltään, jos uskaltaa, niin asia ok.

Tietenkin saattaa olla aika jännä yksin odotella, miten synnytys sujuu. Voisiko joku kaveri tulla yöksi? Hassua, että yksi perheenjäsen jätettäisiin yksin jännittämään.

Vierailija
22/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä voi. Vaikka pistäsin jonku tutun iskutarkastamaan kodin...

Olin meinaan itse aika villi tapaus tuon ikäisenä, ja tiedän kyllä metkut ;)

Yleensä jäimme kotibileistä kiinni, kun kämppä loisti sunnuntaina kuin papin kulli. Perjantai illasta sunnuntai aamun mahdottomat bileet ja sitten jumalaton jynssääminen päälle. Ja varmuuden vuoksi vähän viheltelyä ilmoille, kun vanhemmat tulivat kotiin. Ja aina he jotenkin kummasti arvasivat mitä oli tapahtunut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 15-vuotias kotona kun me vanhemmat oltiin synnyttämässä. Kotona oli myös 5-vuotias pikkusisar. Oli molemmille ok ja sairaala lähellä, samoin kotona naapurit tuttuja ja tiesivät että me ollaan synnärillä.

Vierailija
24/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuon ikäisenä yksin kotona viikonloput kun en halunnut mökille. Oi sitä autuutta. Hiljaisuutta. Sitä omaa aikaa, sai tehdä mitä halusi.

Vierailija
25/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pahin mitä voi tapahtua, on että pitää hirveet kotibileet ja sen tuttujen tutut rikkoo/pöllii jotain teidän kämpästä. Tai sit se kutsuu vaan jonkun tietyn ja neityys menee (jos ei oo jo mennyt).

Voihan se tietty olla, että joku paikallinen sarjamurhaajanalku päättää juuri tuolloin tulla juuri teidän kotiin, jossa kiduttaa teidän teiniä ennen kuin raiskaa ja sitten vielä polttaa hänet hengiltä.

Tai sit tulee haihurrikaani. Tiedä vaikka meteori iskee just teidän taloon, tai esim lentokone putoaa just siihen kohtaan. Kaikkee voi sattua, eikä kaikkeen voi millään varautua.

Mut veikkaisin et pärjää jos mitään eriskummallista ja odottamatonta ei tapahdu.

Vierailija
26/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut 15-vuotiaat on jo lukiosa, jos on syntynyt loppuvuotesta. voiko lukiolaista jättää yksin kotiin?

Vierailija
27/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole yö/ikävuosi eli voitte synnyttää ihan rauhassa kaksi viikkoa ja tulla sitten kotiin.

Vierailija
28/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä jättäisin lisäksi herkkuja ja hyviä leffoja jos ei ole netfliksiä jne. Ja vähän rahaa.

Mustasukkaisuus ja hylkäämisen tunne voi iskeä joten antaisin luvan pyytää hyvän kaverin yöksi ja että joku läheinen aikuinen kävisi katsomassa pari kertaa ja jutustelemassa.

Vierailija
29/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kyllä aika helevetin tyhmä teini, että alkaisi pitämään kotibileitä kun äiti on synnyttämässä...

Vierailija
30/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herran pieksut, minä asuin viikot yksin tuon ikäisenä.

Sama täällä, ja vieraassa kaupungissa maalaispoika. Itse hoidin työni, rahani, sapuskani, pyykkini... Viikonloppuisin kävin himassa näyttäytymässä äitimuorin mieliksi.

Vierailija
31/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mielikuva, että isä ja äiti makaavat vierekkäisillä sängyillä kiljumassa jalat harallaan ja teini ihmettelee kotona, kun Facebook kaatunut..

Vierailija
32/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herran pieksut, minä asuin viikot yksin tuon ikäisenä.

Ja mä muutin omilleni tuon ikäisenä. Tän aloituksen on pakko olla vitsi? Saako se mennä edes ulos leikkimään ilman mamman vahtia? Tsiisös..

Vierailija
33/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella ajattelin, että tämä ketju käsitteli kotibileitä tms. Ei ihan ensimmäisenä tullut mieleen, että jonkun mielestä 15v ei pärjäisi yksin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi