Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo onnistuneet painonpudottajat / tulevat sellaiset!

Vierailija
15.02.2006 |

Kertokaapa, tuliko teille totaalisia repsahduspäiviä koskaan?

Itselläni on ollut tässä muutama melkoinen syöntipäivä ja nyt taas jatkoin ruodussa. Mutta olo on tapahtuneesta melko surkea.

Miten selvisitte noiden päivien yli? Olivatko ne ihan kunnon repsahduksia? Pääsittekö silti tavoitteeseen?

Itse söin eilen 3000kcal:n edestä. Tympäiseen.

Kertoisitteko oman laihdutustarinanne ja tsemppaisitte minua!

Olipas siinä kysymystulvaa kerrakseen tulevalta onnistujalta :).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin olen ihan luvan kanssa herkutellut. Ja on niitä repsahduksiakin tullut. Aina vaan sen jälkeen tiukasti ruotuun niin huomaa, että laihdutus saa vain uutta vauhtia repsahduksesta. No, repsahduksia ei saisi tulla joka viikko eikä joka toinenkaan:-)

Minulla on laihdutusvauhti hidastunut, mutta semmostahan se on. Ei voi koko aikaa laihtua samaa tahtia ja välillä tulee tasanteita jolloin ei laihdu ollenkaan.

JOTEN älä sure vaan täysillä taas eteenpäin.

Vierailija
2/10 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuisin. Viikolla vältän herkkoja muttei sillonkaan mitään kitukuuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin painokin saattoi nousta pari kiloa takaisinpäin, mutta olin päättänyt, että en lannistu edes huonosta itsekurista vaan porskutan väkisin eteenpäin. Liikunta auttoi paljon. Pudotin 17 kiloa ja se on pysynyt poissa.

Vierailija
4/10 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen jälkeen auttaa kuin jatkaa vaan laihdutuslinjalla. Kyllä mielenterveydelle on tärkeää pitää välillä vähän hauskaa ja tyydyttää himot, ja sen jälkeen jaksaa taas. Tsemppiä!

Vierailija
5/10 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin rasvan vähenevän kehostani, en painon tippuvan keinolla millä hyvänsä. Opettelin syömään keskimäärin oikein 90% ajasta, pizzapäivät on erikseen, mutta hyvin harvoin. En uskonut enää viralliseen valistukseen siitä, millainen ruokavalio laihduttaa vaan aloin syömään rasvaa, luonnollisista lähteistä tosin, ja proteiinia, että lihakset säilyy. Vähensin sokereista ja sokeristuvista tuotteista, ne kun ovat täysin turhia.

http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=9675

http://www.amazon.com/gp/reader/0060392746/ref=sib_dp_pt/102-7190271-21…

Nyt bmi 22 ja suhde ruokaan normaali. Eikä tarvitse elää kaalikeitolla ettei paino lähtisi taas nousuun.

Vierailija
6/10 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin maksimaalisen huonolla tavalla: ei lähes mitään ruokaa, koska ei liikuntaa. Laihdutin 18 kiloa, meni liian laihaksi (173cm/52kg). 5 vuoden aikana 11 kiloa tuli takaisin (ne lapset, ne lapset...) ja viime vuonna laihdutin taas 5 kiloa. Nyt on paino sellainen, että olen tosi tyytyväinen habitukseeni, on pehmeyttä hieman, on lihasta, mutta yleisilme hoikka.

Vierailija
7/10 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino putoamaan hitaasti, mutta varmasti ja oppia samalla kohtuus, joka minulta usein on hukassa.

Ennen menkkoja minulle iskee aina hirveä syömishimo ja sen vastustaminen on vaikeaa. Ideoita?

Kiitos tsemppaamisesta, sitä juuri tarvitsen heikolle luonteelleni!

ap

Vierailija
8/10 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin tämän, otin selvää mitä voisin tehdä PMS-oireille ja aloin hoitaa niitä. Samalla katosi mässäilyhimokin.

Minun PMS oireisiini auttoivat vitamiinit, liikunta ja oma aika. Joku muu voi tarvita lääkitystäkin.

Vierailija
9/10 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka " mässäilisit" keskitetysti? Anna itsellesi lupa esim. suklaalevyyn, juustonaksupussiin tms., jonka sitten saat syödä ihan luvan kanssa koska kroppasi sen tarvitsee. Olisiko yleinen himo sitten helpompi hillitä?

t. 5

Vierailija
10/10 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun menkat eivät ole tulossa, kaikki on hyvin. Ihmettelen vain tätä menkkoja ennen olevaa aivan pohjatonta nälän tunnetta, joka ei ole todellista. Muutamana päivänä kun syö paljon, on siinä menetetty parin viikon pudotussaldo. Pitääpä kokeilla vitamiinilisää. Jospas se auttaisi tähän kontrolloimattomaan minääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme